CARSNEWS
AUTONEWS

Porsche 718 Cayman και Boxster GTS 4.0. Άτιμη ατμόσφαιρα…

Είτε είσαι οπαδός της Porsche είτε όχι, δεν μπορείς να μην αναγνωρίσεις το γεγονός ότι η γερμανική εταιρία “κατέχει” το αντικείμενο του marketing. Λανσάρει την βασική σειρά της ώστε να περάσει το μήνυμα που επιθυμεί η ίδια και να δείξει την κατεύθυνση που θέλει να κινηθεί και στη συνέχεια, ρίχνει στην αγορά ειδικές εκδόσεις που καλύπτουν τις απαιτήσεις των πιο παραδοσιακών φανατικών και τους παρέχουν λίγο περισσότερο χρόνο να προσαρμοστούν στις αλλαγές που αναπόφευκτα έρχονται. Το έκανε με την 911 GT3 Touring και την 911 Carrera T και τώρα το ξανακάνει με τις 718 Cayman GTS 4.0 και 718 Boxster GTS 4.0!

Αυτές αντικαθιστούν τα προηγούμενα μοντέλα που έπαιρναν κίνηση από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο επίπεδο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων, απόδοσης 365 ίππων και 430 Nm ροπής. Για τις νέες 718 GTS, η Porsche επαναφέρει τον επικό, ατμοσφαιρικό, επίπεδο εξακύλινδρο ο οποίος, όπως υποδηλώνει και το όνομα, έχει χωρητικότητα 4 λίτρων και παράγει 400 ίππους και 420 Nm ροπής – την ίδια ροπή αλλά 20 ίππους λιγότερο σε σύγκριση με τις ακραίες 718 Cayman GT4 και 718 Boxster Spyder. Ο εντυπωσιακός κινητήρας στροφάρει μέχρι τις 7.800 σ.α.λ. και επωφελείται από “πράσινες” τεχνολογίες όπως αυτή της απενεργοποίησης κυλίνδρων όταν το φορτίο είναι χαμηλό ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο οπότε το σπριντ στα 100 km/h από στάση ολοκληρώνεται σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να διαμορφώνεται στα 293 km/h.

Οι δύο 718 GTS 4.0 εξοπλίζονται με το σύστημα Active Suspension Management της Porsche που μεταξύ άλλων, μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 20 χιλιοστά και το Porsche Torque Vectoring με το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την εν λόγω έκδοση το standard Sport Chrono πακέτο και κάποιες επεμβάσεις στην εμφάνιση, ώστε να διαφοροποιούνται και αισθητικά από την υπόλοιπη γκάμα. Επεμβάσεις όπως ο ανασχεδιασμός του κάτω μέρους του πίσω προφυλακτήρα, τα φιμέ πίσω φανάρια και οι μαύρες λεπτομέρειες σε διάφορα σημεία του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, οι εμπρός κολώνες, το τιμόνι, ο επιλογέας ταχυτήτων, η κεντρική κονσόλα και το κεντρικό μέρος των Sports Seats Plus καθισμάτων επενδύονται με μαύρη Alcantara ενώ το προαιρετικό “GTS” πακέτο προσθέτει κόκκινες ή λευκές λεπτομέρειες για την δημιουργία αντιθέσεων. Τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα από το τέλος του Μαρτίου που μας έρχεται.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Nissan. Οραματίζεται το μέλλον και το παρουσιάζει στον ανάλογο χώρο

cars

BMW: Η επόμενη 2 Series θα συνεχίσει να είναι πισωκίνητη.

cars

Aston Martin DBX. Έτοιμη

cars

BMW i4. Οδηγική ευχαρίστηση μηδενικών εκπομπών αλλά και 530 ίππων!

cars

Νέα Jaguar F-type: Έρχεται το 2020

cars

Νέα Brixton Glanville 250 X: H εξέλιξη

cars

Volkswagen T-Rug: ένας αντίπαλος για το Land Rover Defender

cars

Toyota Corolla TREK: Έτοιμη για περιπέτειες!

cars

Στο Τόκιο τον Οκτώβριο το ηλεκτρικό μοντέλο της Mazda.

cars