Η αποστολή της Porsche να προσφέρει διαφορετικές 911 οι οποίες θα καλύπτουν πρακτικά όλες τις πιθανές ανάγκες που μπορεί να έχει κάποιος συνεχίζεται και αυτή τη φορά, η γερμανική εταιρία παρουσίασε τις Carrera 4 και Carrera 4 Cabriolet – τις πολυαναμενόμενες τετρακίνητες εκδόσεις των αντίστοιχων 911.
Έτσι, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, η Porsche έχει παρουσιάσει κατά σειρά την 911 Carrera S και Carrera 4S, την 911 Carrera S (και 4S) Cabriolet, τις “βασικές” 911 Carrera και 911 Cabriolet και τώρα, προσθέτει το σύστημα τετρακίνησης και στην entry-level έκδοση για όποιον το χρειάζεται. Μηχανικά, οι νέες 911 δεν διαφέρουν ουσιαστικά από τις δικίνητες Carrera που είδαμε πριν από λίγο καιρό, οπότε εξοπλίζονται με τον ίδιο 3-λιτρο, twin-turbo, επίπεδο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα ο οποίος παράγει 385 ίππους και 450 Nm ροπής. Απλά, το 8-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνει την ισχύ στο αναβαθμισμένο και κατά συνέπεια ακριβέστερο και ταχύτερο σύστημα τετρακίνησης με τον υδρόψυκτο συμπλέκτη για να την κατανέμει όπως αυτό κρίνει καλύτερα. Για την ιστορία, τα πρώτα 100 km/h από στάση έρχονται σε 4,2 δευτερόλεπτα για την Coupe (4,0 με το προαιρετικό Sport Chrono Package) και σε 4,4 δευτερόλεπτα για την Cabriolet (4,2 με το Sport Chrono) ενώ η διαφορά στην τελική ταχύτητα είναι 3 km/h υπέρ της Coupe φυσικά, που αγγίζει τα 291 km/h με το πόδι κολλημένο στο πάτωμα.
Οι τετρακίνητες 911 Carrera 4 και 911 Carrera 4 Cabriolet διαθέτουν το σύστημα Porsche Active Suspension Management στον βασικό εξοπλισμό αλλά αν ψάχνεις για στοιχεία που διαφοροποιούν τις συγκεκριμένες εκδόσεις από υπόλοιπες θα απογοητευτείς, καθώς η μοναδική διαφορά εντοπίζεται στις τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης. Ούτε στο εσωτερικό θα παρατηρήσεις κάτι αλλιώτικο. Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι πελάτες θα μπορούν να εξοπλίσουν την 911 των ονείρων τους με τα προαιρετικά Porsche Torque Vectoring διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, carbon-ceramic φρένα και ζάντες 20/21 ιντσών (εμπρός και πίσω) από τις ισχυρότερες εκδόσεις.