CARSNEWS
AUTONEWS

Porsche 911 Vision Safari. Γιατί όχι;

Πίσω στο μακρινό 1978, η Porsche εξέλιξε δύο 911 για να λάβουν μέρος στο East African Safari Rally. Δύο 911 που θα έπρεπε να αντέξουν 5.000 χιλιόμετρα σκληρής καταπόνησης σε εξαιρετικά εχθρικό περιβάλλον με εξοντωτική ζέστη. Οι δύο 911 SC Safari με τους Bjorn Waldegard και Vic Preston Jr στα χειριστήρια εξοπλίζονταν με τα απαραίτητα προστατευτικά, ειδική ανάρτηση που χάριζε 28 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, ρεζερβουάρ καυσίμου 110 λίτρων, 16 λίτρα νερού και 20 λίτρα λιπαντικού ενώ ο standard 3-λιτρος κινητήρας των 250 ίππων είχε να κινήσει τα 1.250 κιλά του αμαξώματος και καθιστούσε την… περίεργη Porsche ένα εκ των φαβορί. Τελικά, η Porsche δεν κέρδισε τον αγώνα και αυτή έμελλε να είναι η τελευταία φορά που θα συμμετείχε στον συγκεκριμένο αγώνα αλλά η 911 SC Safari αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για την γερμανική εταιρία 34 χρόνια αργότερα.

Αυτή είναι η ιστορία πίσω από την 911 Vision Safari που δημιουργήθηκε το 2012 ως φόρος τιμή στην θρυλική “Safari” της δεκαετίας του ’70, μόνο και μόνο για να μείνει κλειδωμένη σε κάποια αποθήκη της Porsche. Μέχρι σήμερα δηλαδή, καθώς το πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο πραγματοποιεί το ντεμπούτο του δείχνοντας την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το τροποποιημένο αμάξωμα με τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, τα πλαστικά πρόσθετα στους θόλους και την μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, καθώς και το “σπαρτιατικό” εσωτερικό με τα αγωνιστικά καθίσματα και το roll-cage. Η 911 Vision Safari διαθέτει μέχρι και έναν ειδικό υποδοχέα για την τοποθέτηση ενός ανεμιστήρα που θα δροσίζει (στο μέτρο του εφικτού) τον οδηγό.

Άλλο ένα πρωτότυπο για το οποίο το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι… κρίμα. Κρίμα που δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή, έστω και περιορισμένη καθώς πρόκειται για μία πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη – ακόμα κι αν δεν γνωρίζουμε τίποτα για τα μηχανικά του αυτοκινήτου.

The post Porsche 911 Vision Safari. Γιατί όχι; first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Πρώτη παρουσία του Mick Schumacher σε αγώνα της Formula 1

cars

Με V8 κινητήρα 550 ίππων η “βασική” Aston Martin DBX.

cars

Το ανεκτίμητο βιολί του Παγκανίνι σκαναρίστηκε από επιταχυντή σωματιδίων για να αποκαλύψει τα «μυστικά» του

cars

Skoda Enyaq iV. Eτοιμάζεται για παρουσίαση

cars

Επιβεβαιώνεται και το νέο Ford F-150 Raptor.

cars

Διαθέσιμη μέσω του gov.gr η άρση παρακράτησης κυριότητας επιβατικού ή δικύκλου οχήματος ιδιωτικής χρήσης

cars

Η Alpine “δεν θα ξεφύγει από τον εξηλεκτρισμό”.

cars

Η Ferrari επιστρέφει στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής!

cars

Ο Παράδεισος των κυριών – Spoiler: Ο Χριστόφορος έρχεται αντιμέτωπος με την σκληρή αλήθεια

cars