Το γράμμα “T” έχει ιδιαίτερη σημασία για την Porsche καθώς από την δεκαετία του ’60 συμβολίζει την εμπειρία μίας πιο αναλογικής και σπορ εμπειρίας οδήγησης η οποία προέρχεται από αποδοτικούς κινητήρες, ακριβές tuning και αποκλειστικό εξοπλισμό. Μέχρι τώρα, η γερμανική εταιρία κρατούσε τις “Touring” εκδόσεις μόνο για τα coupe και τα cabriolet της αλλά τώρα αποφάσισε να πειραματιστεί πάνω στο ίδιο concept με την Macan T, η οποία τοποθετείται ανάμεσα στην βασική έκδοση και την Macan S προσφέροντας κάτι διαφορετικό.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο δίλιτρος, τετρακύλινδρος, επίπεδος τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας που είναι ικανός για 265 ίππους και 400 Nm ροπής. Η Porsche γνωρίζει ότι ο Βενιαμίν των κινητήρων της δεν είναι ικανός να βάλει φωτιά στον δρόμο αλλά ούτως ή άλλως, αυτό ποτέ δεν ήταν το ζητούμενο. Σε σύγκριση με τον twin-turbo V6 των 2.9 λίτρων που κινεί την Macan S, ο κινητήρας της Macan T είναι 58.8 κιλά ελαφρύτερος και το νούμερο αυτό αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για 58.8 κιλά τα οποία αφαιρούνται από τον εμπρός άξονα. Το υπόλοιπο κινητήριο σύνολο της Macan T αποτελείται από ένα 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και φυσικά, το Porsche Traction Management σύστημα τετρακίνησης της εταιρίας. Με αυτό τον συνδυασμό, η Macan T επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 6.2 δευτερόλεπτα και συνεχίζει να επιταχύνει μέχρι την τελική ταχύτητα των 232 km/h.
Πιο ενδεικτικό της στόχευσης του νέου μοντέλου, είναι το γεγονός ότι η Macan T είναι το μοναδικό μοντέλο της Porsche με “συμβατική” ανάρτηση και το Porsche Active Suspension Management σύστημα στον standard εξοπλισμό. Με το αμάξωμα να είναι κατά 15 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος, νέα αντιστρεπτική ράβδο στον εμπρός άξονα και μικρές αλλαγές στις ρυθμίσεις του πλαισίου, η νέα έκδοση προσφέρει μεγαλύτερη ευκινησία και πιο άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού, στοιχεία που γίνονται ακόμα πιο έντονα αν επιλεχθούν η προαιρετική αερανάρτηση (που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χιλιοστά επιπλέον) και το επίσης προαιρετικό Porsche Torque Vectoring Plus σύστημα.
Τέλος, η Porsche Macan T διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στο Agate Grey Metallic χρώμα που βρίσκουμε στον εμπρός προφυλακτήρα, τους καθρέφτες, τα πλαϊνά διακοσμητικά, την αεροτομή και στο λογότυπο στο πίσω μέρος ενώ οι απολήξεις της εξάτμισης σε μαύρο χρώμα και οι 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος σε “dark titanium” φινίρισμα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό της έκδοσης. Στον βασικό εξοπλισμό της Macan T ανήκουν και τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα σπορ καθίσματα, το θερμαινόμενο GT πολυλειτουργικό τιμόνι και τα διάφορα διακοσμητικά στην καμπίνα. Το νέο μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τους προσεχείς μήνες.
The post Porsche Macan T. Ελαφρύτερη και πιο… ευκίνητη! first appeared on Εν Κινήσει.
Follow @CarsnewsGr