Η έκθεση της Φρανκφούρτης πλησιάζει και η Porsche κατά την συνήθη πρακτική της, αποφάσισε ότι αυτή είναι μία καλή ευκαιρία να εμπλουτίσει την γκάμα της ανανεωμένης Macan με την κορυφαία έκδοση της. Αυτή λοιπόν, είναι η Macan Turbo η οποία δανείζεται τον κινητήρα των Cayenne και Panamera και η οποία παρουσιάζεται μπροστά μας ισχυρότερη, ταχύτερη και πιο ευέλικτη από ποτέ!
Συνήθως, οι κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων εξοπλίζονται με κινητήρες μεγαλύτερης χωρητικότητας από τις “βασικές” όμως αυτό δεν ισχύει για την Macan Turbo. Ενώ η Macan S διαθέτει έναν 3-λιτρο V6 σύνολο και η προ-facelift Turbo έναν twin-turbo V6 3,6 λίτρων, η νέα έκδοση κινείται χάρη σε έναν βενζινοκινητήρα (πάλι twin-turbo και πάλι V6) 2,9 λίτρων! Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι υποβαθμίστηκε σε σύγκριση με το παρελθόν και πολύ πιο σημαντικά, με τις άλλες εκδόσεις. Ο κινητήρας των 2,9 λίτρων αποδίδει 440 ίππους από τις 5.700 έως τις 6.600 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής από τις 1.800 έως και τις 5.600 σ.α.λ. ενώ επωφελείται από αναβαθμίσεις όπως η μετατόπιση των turbo στο εσωτερικό του V και η νέα πολλαπλή εξαγωγής που χαρίζουν βελτιωμένη απόκριση και ταχύτερη απόδοση ισχύος.
Ο κινητήρας, συνδυάζεται με το 7-τάχυτο, PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το Porsche Traction Management σύστημα τετρακίνησης, με αποτέλεσμα τα πρώτα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 4,3 δευτερόλεπτα με το Sport Plus πακέτο, το σπριντ στα 200 km/h ολοκληρώνεται σε 16,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 270 km/h. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 1.945 κιλά! Επειδή η Macan Turbo πρέπει να επιβραδύνει όπως επιταχύνει, η εταιρία την εξόπλισε με Porsche Surface Coated Brake (PSCB) φρένα, στα οποία οι ατσάλινοι δίσκοι έχουν μία επίστρωση καρβιδίου του βολφραμίου για αυξημένη αντοχή και καλύτερη απόκριση, ενώ διαθέσιμα προαιρετικά είναι και τα carbon-ceramic (PCCB). Επίσης προαιρετικά, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν την ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος αερανάρτηση και το Porsche Torque Vectoring Plus σύστημα.
Όσον αφορά στο design της Macan Turbo, αξίζει να αναφέρουμε τον νέο προφυλακτήρα, την “ειδικά εξελιγμένη” αεροτομή στο τελείωμα της οροφής και τις ζάντες ελαφρού κράματος 20 ιντσών ενώ standard είναι τόσο τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός (με το Porsche Dynamic Light System) και η σπορ εξάτμιση με τις δύο διπλές, ασημί απολήξεις.