CARSNEWS
AUTONEWS

Renault Captur 1.3 TCe 130PS EDC. Συνολικά αναβαθμισμένο

Όταν στη γκάμα σου διαθέτεις ένα μοντέλο το οποίο μέσα σε έξη χρόνια, από το 2013 που παρουσιάστηκε, κατάφερε να πουλήσει 1.5 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε 90 χώρες και να γίνει το best seller της κατηγορίας του, η αλλαγή του κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι. Αυτό διότι όχι απλώς οφείλει να συνεχίζει αλλά και να καλυτερεύσει την εμπορική πορεία του προκατόχου του, αλλά κυρίως να καταφέρει το ίδιο να είναι ένα αναβαθισμένο αυτοκίνητο σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά. Και βεβαίως το στοίχημα για τους ανθρώπους της Renault, καθώς μιλάμε για το ολοκαίνουριο Captur, εκτός από μεγάλο ήταν και πολύ δύσκολο.

Εμείς είχαμε την ευκαιρία να το γνωρίσουμε από κοντά πέρυσι και να το οδηγήσουμε κατά τη διάρκεια της Πανευρωπαϊκής του παρουσίασης, η οποία έγινε στη χώρα μας και που ήταν ακόμη μία επιτυχία της ελληνικής αντιπροσωπείας, της TEOREN MOTORS, καθώς είχε ήδη ανοίξει το δρόμο με την επίσης Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του Dacia Duster, πρίν από τρία χρόνια στη χώρα μας. Τώρα ήρθε η ώρα να το δοκιμάσουμε, στην έκδοση με τον 1300άρι κινητήρα TCe με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των επτά σχέσεων. Και όταν λέμε να το δοκιμάσουμε, εννοούμε να διανύσουμε μαζί του σχεδόν 1500 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίας, παρά κάτι, συμβίωσης μαζί του.

Με σαφώς μεγαλύτερες διαστάσεις

Ιδιαίτερα καλαίσθητο και εντυπωσιακό εξωτερικά

Οι σχεδιαστές της Renault γνώριζαν πολύ καλά πως η σχεδίαση της νέας γενιάς έπρεπε να δίνει το κάτι παραπάνω και το νέο Captur πραγματικά εντυπωσιάζει από την πρώτη ματιά. Η περισσότερο αθλητική και δυναμική σιλουέτα, αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο τον αέρα ανανέωσης ενισχύοντας παράλληλα και το SUV DNA του. Οι αλλαγές στην εξωτερική του εμφάνιση φανερώνουν τις μοντέρνες γραμμές, που για την περίπτωση είναι πιο έντονες και πιο εκφραστικές, χωρίς όμως να παρεκκλίνουν από την αισθητική ταυτότητα του, χαρακτηριστικού για τη Renault, « French Design ».

Στιλάτο το πίσω μέρος του

Το νέο Captur είναι μεγαλύτερο σε μήκος (4,23μ. 11εκ.) και ξεχωρίζει οπτικά από τους τροχούς των 18 ιντσών (ανάλογα με την έκδοση) και το μεγαλύτερο μετατρόχιο (2,63μ, 2εκ.). Ο εντελώς ανανεωμένος εξωτερικός σχεδιασμός, η σημασία στη λεπτομέρεια ακόμα και σε επίπεδο χιλιοστού, αλλά και στοιχεία όπως τα Full LED φωτιστικά σώματα, η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή ‘C’, τα κωνικά πίσω φώτα και τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου, συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιοτικής του εικόνας.

Εντυπωσιακό εμπρός

Με τον πιο αθλητικό του σχεδιασμό και την ανεβασμένη γραμμή των ‘ώμων’ του, το νέο Captur διαθέτει την εμφάνιση ενός πραγματικού SUV. Η εικόνα αυτή τονίζεται ακόμα περισσότερο και από στοιχεία όπως οι προστατευτικές ποδιές στο εμπρός και πίσω κάτω μέρος του αμαξώματος, τα μαύρα πλευρικά προστατευτικά στα μαρσπιέ, τα μαύρα προστατευτικά στα ‘φρύδια’ των φτερών, και οι διαμήκεις μπάρες οροφής. Στην εικόνα έντονου δυναμισμού συμβάλλουν επίσης και τα νεύρα στο καπό, η έντονη κλίση προς τα πίσω της οροφής αλλά και οι περιορισμένες γυάλινες επιφάνειες.

Πολύ όμορφες

Άνεση και τεχνολογία

Η επανάσταση στο εσωτερικό ξεκίνησε με το νέο Clio και συνεχίζεται με το νέο Captur, που σηματοδοτεί μία σημαντική αναβάθμιση της γκάμας. Το ταμπλό αποτελεί μία υλοποίηση του σχεδιασμού « Smart Cockpit » και είναι εμφανώς προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο τη μοναδικής αισθητικής, την ‘αιωρούμενη’ κεντρική κονσόλα. Στο ταμπλό ενσωματώνονται όλες οι τελευταίες τεχνολογίες, μεταξύ αυτών και οι μεγαλύτερες οθόνες στην κατηγορία. Η εργονομία βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο συμβάλλοντας και αυτή με τη σειρά της στη μετατροπή της οδήγησης σε μία μοναδική εμπειρία.

Σύγχρονο και ποιοτικό το εσωτερικό του

Δεν είναι όμως μόνο η θέση οδήγησης επαναστατική. Ολόκληρο το εσωτερικό βρίσκεται σε άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά στους τομείς της άνεσης και της ποιότητας των υλικών που παραπέμπουν σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας. Υλικά κορυφαίας ποιότητας, μαλακή επένδυση σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, το πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας, τις επενδύσεις των καθισμάτων καθώς και η αρχιτεκτονική σχεδίασης των καθισμάτων, είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το εσωτερικό του νέου μοντέλου ξεχωριστό.

Άνετοι χώροι για τέσσερα άτομα

Στοιχείο κλειδί του « Smart Cockpit », η οθόνη πολυμέσων των 9,3 ιντσών (διπλάσια σε μέγεθος από εκείνη των 7 ιντσών) είναι η πιο μεγάλη οθόνη στην κατηγορία. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κανονικό tablet που δίνει στο εσωτερικό έναν ιδιαίτερα μοντέρνο αέρα και προσφέρει εξαιρετική αναγνωσιμότητα χάρη στην ελαφρά κλίση προς το μέρος του οδηγού. Σε συνδυασμό με το ολοκαίνουργιο σύστημα πολυμέσων & δικτύωσης Renault EASY LINK, όλες οι λειτουργίες πολυμέσων, πλοήγησης και infotainment, αλλά και οι ρυθμίσεις του συστήματος MULTI-SENSE καθώς και των βοηθημάτων οδήγησης, πραγματοποιούνται με μοναδική ευκολία.

Ξεκούραστα στο πολύωρο ταξίδι

Όπως και στο νέο Clio, το νέο Captur προσφέρει, αντί των παραδοσιακών αναλογικών οργάνων, πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη. Η έγχρωμη αυτή οθόνη με διαστάσεις από 7 έως 10,2 ίντσες παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο. Στην έκδοση των 10.2 ιντσών ενσωματώνεται και το σύστημα πλοήγησης. Με τις δύο οθόνες των 9.3 και 10.2 ιντσών το νέο Captur διαθέτει την μεγαλύτερη συνολικά επιφάνεια οθονών απεικόνισης στην κατηγορία του.

Συρόμενο για μεγαλύτερη χωρητικότητα

Δυνατός και οικονομικός

Ο λόγος για τον 1.3 turbo κινητήρα βενζίνης στην έκδοση με τους 130 ίππους και τα 24.5 κιλά ροπής του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, καθώς υπάρχει και έκδοση με 155 για τους πιο απαιτητικούς.  Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, το οποίο βεβαίως το έχουμε οδηγήσει και σε πολλά άλλα μοντέλα του γκρουπ όπως και σε κάποια μοντέλα της Mercedes, διακρίνεται για την πολύ καλή του απόδοση της ισχύος σε ένα μεγάλο φάσμα στροφών, χωρίς κομπιάσματα ή απότομες αντιδράσεις. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC των επτά σχέσεων συμβάλει στην άνεση αλλά και στη διατήρηση της κατανάλωσης σε λογικά επίπεδα, καθώς αυτή κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν ξεπέρασε τα οκτώ λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.  . Σε πιο γρήγορους, ρυθμούς, το κιβώτιο εμφανίζει μια μικρή υστέρηση στο κατέβασμα της σχέσης κρατώντας λίγο παραπάνω από όσο χρειάζεται την υψηλότερη σχέση.

Δυνατός και οικονομικός

Με έμφαση στην άνεση

Κατά τη διάρκεια των 1500 χιλιομέτρων της δοκιμής είχαμε τη δυνατότητα να το οδηγήσουμε τόσο σε ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη, όσο και σε επαρχιακό δρόμο, αλλά και σε αστικό περιβάλλον.  Η πρώτη εντύπωση, είναι η πολύ αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης η οποία σε συνδυασμό με την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης, καθιστούν το νέο Captur ιδιαίτερα ήσυχο και άνετο ακόμη και στις αρκετά υψηλές ταχύτητες.

Προσανατολισμένο στην άνεση μεν…

Από εκεί και πέρα πολύ σημαντική είναι και η αναβάθμιση στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς,  καθώς ακόμη και σε κλειστά επαρχιακά κομμάτια με στροφές το Captur μας έδινε μία αίσθηση σιγουριάς και ασφάλειας, καθώς η συμπεριφορά του ήταν σε κάθε περίπτωση απόλυτα προβλέψιμη και εντελώς ελεγχόμενη. Το αυτόματο κιβώτιο συνεργάζεται εξαιρετικά με τον κινητήρα, ανεβάζοντας κάθετα τη παρεχόμενη άνεση κατά τη διάρκεια της οδήγησης και ταιριάζοντας γάντι στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

…είναι εξίσου απολαυστικό στη γρήγορη οδήγηση

Χωρίς αμφιβολία λοιπόν η Renault κατάφερε με το νέο Captur και έφερε στον αγοραστή της κατηγορίας των B-SUV ένα μοντέλο που του προσφέρει όχι μόνο όσα χρειάζεται, αλλά πολλά περισσότερα. Το νέο Captur είναι όμορφο,  πρακτικό, πολύ ποιοτικό και με χαρακτηριστική άνεση άνεση στο δρόμο.  Και βεβαίως τα πέντε αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης από τον Euro NCAP είναι δεδομένα και μάλιστα από την αρχική εξοπλιστική έκδοση, χωρίς αστερίσκους και ερωτηματικά. Τα 22280 Ευρώ που κοστίζει η έκδοση με τους 130 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη, είναι μία πολύ καλή τιμή για τα όσα προσφέρει το Γαλλικό μοντέλο.

Θα το απολαύσετε και σε δρόμο με στροφές

  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση

  • Λειτουργία κιβωτίου στη γρήγορη οδήγηση

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1300 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 130
0-100 9.6″
Τελική ταχύτητα 193 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 7,7 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 125 γρ/χλμ
Παραπάνω από ικανοποιητικός με 422 λίτρα χωρητικότητας

The post Renault Captur 1.3 TCe 130PS EDC. Συνολικά αναβαθμισμένο first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η Ferrari διεκδικεί και πάλι το στέμμα με την SF1000.

cars

Volvo. Ψηφίζει Θεσσαλονίκη

cars

Νέο Toyota Aqua. Για την Ιαπωνία και όχι μόνο.

cars

Οδηγούμε το DS4 diesel 1.5 BlueHDi

cars

Beef Bourguignon in Cast Iron Pan Recipe

cars

Επιστρέφει ο δακτύλιος στην Αθήνα από Δευτέρα 16 Οκτωβρίου

cars

Nissan e-4ORCE.  Aυξάνει την ενεργητική ασφάλεια

cars

Η ανανεωμένη Ferrari 488 GT3 Evo είναι έτοιμη να κατακτήσει τις πίστες!

cars

Νέα Mercedes-Benz GLA. Έρχεται στις 11 Δεκεμβρίου με λίγο από “G” μέσα της.

cars