CARSNEWS
AUTONEWS

Renault Megane eVision. Το κλασικό hatchback… αλλιώς!

Έχουμε πει πολλές φορές ότι διανύουμε μία από τις πιο μεταμορφωτικές εποχές στην ιστορία της αυτοκίνησης. Αυτή η απότομη στροφή που πραγματοποιεί σύσσωμη η βιομηχανία αυτοκινήτου δεν έχει ξαναγίνει και μία τέτοια εποχή, προσφέρεται για… πειραματισμούς και οραματιστές. Είναι μία περίοδος που όλα επιτρέπονται μέχρι να βρεθεί η σωστή φόρμουλα και θέλω να πιστεύω ότι θα δούμε πολλά ενδιαφέροντα concepts. Ένα από αυτά, είναι το Megane eVision που παρουσίασε αργά εχθές το βράδυ η Renault. Το πρωτότυπο με το οποίο η γαλλική φίρμα εφευρίσκει εκ νέου το κλασικό hatchback και αποτελεί προπομπός για ένα μοντέλο που θα περάσει στην παραγωγή προς τα τέλη του 2021!

Η Renault χρησιμοποιεί ένα γνώριμο όνομα, αυτό του Megane, αλλά το αυτοκίνητο που βλέπουμε στις φωτογραφίες είναι ένα εντελώς νέο design πάνω στην CMF-EV αρχιτεκτονική της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi. Στυλιστικά δε, το Megane eVision μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το Renault Morphoz αλλά τα πακετάρει σε ένα διαφορετικό σχήμα. Στοιχεία όπως η μάσκα με τον LED φωτισμό που εκτείνεται σε ολόκληρο το πλάτος συνδυάζονται με χαρακτηριστικά των ηλεκτρικών όπως οι μεγάλες, λείες επιφάνειες που αυξάνουν την αεροδυναμική απόδοση αλλά και λεπτομέρειες που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε σε πρωτότυπα όπως οι “κρυμμένες” χειρολαβές, οι κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες και οι τεράστιες ζάντες ελαφρού κράματος. Σε γενικές γραμμές, το Megane eVision μπορεί να φαίνεται σχεδόν εξωγήινο αλλά σύμφωνα με τον επικεφαλής της Renault, το 95% αυτού που βλέπουμε θα περάσει στην παραγωγή ως είναι.

Όσον αφορά στα μηχανικά, το eVision εξοπλίζεται με ένα αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει σχεδόν 220 ίππους και 300 Nm ροπής και συνδυάζεται με τις “slimline”, όπως τις χαρακτηρίζει η Renault, μπαταρίες οι οποίες είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου και έχοντας χωρητικότητα 60 kWh χαρίζουν αυτονομία 450 χιλιομέτρων στο γαλλικό hatchback της νέας εποχής. Χάρη σε αυτό το setup, το Megane eVision επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 8,0 δευτερόλεπτα ενώ οφείλουμε να αναφέρουμε ότι όταν περάσει στην παραγωγή, θα προσφέρει περισσότερες επιλογές τόσο για τον ηλεκτροκινητήρα όσο και για την μπαταρία. Το μόνο για το οποίο δεν έχουμε εικόνα προς το παρόν (κυριολεκτικά και μεταφορικά) είναι το εσωτερικό αλλά η Renault αναφέρει ότι διαθέτει χώρους που συγκρίνονται με μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών παρότι το Megane eVision είναι λίγο μικρότερο σε μήκος από το τρέχον Megane.

The post Renault Megane eVision. Το κλασικό hatchback… αλλιώς! first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Peugeot 508 1.5 BlueHdi EAT 8. Η αρχοντιά του σεντάν

cars

Η Alpine ίσως στραφεί στην Lotus για τα νέα SUVs της

cars

FiatProfessional. Με εγγύηση 200.000 χλμ.

cars

Mercedes C-Class Sedan &Εstate. Διαθέσιμες από  45350 Ευρώ

cars

Νέο Subaru Outback. Ήρθε και στη χώρα μας

cars

H Audi θα μπει στη Formula 1 και αυτό θα είναι το αυτοκίνητό της

cars

Πρόγραμμα Ελληνικών Κυπέλλων Ράλι 2024: Από τέσσερις αγώνες σε κάθε περιοχή

cars

Η Mercedes EQA διαθέσιμη σε δύο επιπλέον εκδόσεις.

cars

Η Ελβετία γίνεται η πρώτη μεγάλη οικονομία που μειώνει τα επιτόκια σε μια αιφνιδιαστική κίνηση

cars