CARSNEWS
AUTONEWS

Renault Megane facelift. Περισσότερη τεχνολογία και πολλές μικροαλλαγές.

Με την τρέχουσα γενιά του Renault Megane να έχει παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο του 2015, ήταν αναμενόμενο ότι κάποια στιγμή εντός του 2020 θα ερχόταν το facelift. Η κατηγορία των μεσαίων hatchbacks είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική και για να παραμείνεις σύγχρονος πρέπει να ανανεώνεσαι. Έτσι, η γαλλική εταιρία αποκάλυψε χωρίς κανενός είδους teaser το Megane facelift – την δεύτερη φάση της 4ης γενιάς του δημοφιλούς hatchback της, το οποίο θα λανσαριστεί στην αγορά το ερχόμενο καλοκαίρι απέναντι σε πάρα πολύ δυνατούς αντιπάλους.

Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο Megane είναι διακριτικές και εξελίσσουν τόσο το σχήμα του όσο και την τεχνολογία με την οποία εξοπλίζεται. Για παράδειγμα, στο εμπρός μέρος υπάρχουν κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις στην γρίλια αλλά η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζεται στα νέα, full-LED φωτιστικά σώματα που βελτιώνουν την ορατότητα κατά 30% σε σύγκριση με τις συμβατικές λάμπες αλογόνου. Η ίδια αναβάθμιση έχει γίνει και στα φώτα ομίχλης αλλά και στα πίσω φανάρια με αποτέλεσμα το φρεσκαρισμένο Megane να φαίνεται πιο… premium.

Ανάλογη είναι η εικόνα και στο εσωτερικό όπου βλέπουμε έναν νέο, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών να συνδυάζεται με την κλασική, κάθετα τοποθετημένη οθόνη των 9,3. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν κάποιες πινελιές στην κεντρική κονσόλα, στον νέο καθρέφτη και στις επενδύσεις αναλόγως της έκδοσης, όπως και η τεχνολογική αναβάθμιση όπως εκφράζεται από το Easy Link σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και από το σύστημα υποβοήθησης οδήγησης “Motorway & Traffic Assistant”.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές όμως, μάλλον εντοπίζονται κάτω από την επιφάνεια καθώς το facelift έφερε μαζί του και ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο. Όπως και τα εξηλεκτρισμένα Clio και Capture πριν από αυτό, το Megane “E-Tech” εξοπλίζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες για συνδυαστική απόδοση 160 ίππων. Χάρη στην μπαταρία των 9,8 kWh δε, το υβριδικό Megane μπορεί να διανύσει έως και 50 χιλιόμετρα με μέγιστη ταχύτητα 135 km/h χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Η “E-Tech” έκδοση, αρχικά θα είναι διαθέσιμη μόνο στο Megane station wagon ενώ αργότερα θα προστεθεί στην και στην γκάμα του hatchback. Κατά τα άλλα, αν ο πελάτης επιθυμεί “συμβατικούς” κινητήρες, θα βρει τον κλασικό 1300άρη TCe σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις (115, 140 και 160 ίππων) καθώς και τον 1500άρη Blue dCi πετρελαιοκινητήρα με 95 ή 115 άλογα.

Όσον αφορά στις εκδόσεις, η GT Line μας αποχαιρετά για να δώσει την θέση της στην R.S. Line και μιας που το αναφέραμε, αξίζει να σημειώσουμε ότι και το Megane R.S. επωφελείται από το facelift αποκτώντας 20 ίππους. Έτσι, το γαλλικό hot-hatch παράγει πλέον 300 ίππους και 420 Nm ροπής όταν εξοπλίζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ή 400 Nm ροπής όταν εξοπλίζεται με το μηχανικό 6-τάχυτο. Καθόλου άσχημα για facelift…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Η VW προβλέπει αυτόνομα αυτοκίνητα στην αγορά από το 2025-30.

cars

J2US: Άλλο ζευγάρι βρέθηκε στην τελευταία θέση της βαθμολογίας κι άλλο αποχώρησε

cars

Skoda. Με δυνατή σύνθεση στην Φρανκφούρτη

cars

Πωλείται όπως είναι, επιπλωμένο. Η McLaren πουλά το… σπίτι της!

cars

Mercedes-Benz eVans. To ηλεκτρικό μέλλον των επαγγελματικών

cars

Αρκαδία, η γη των ένδοξων μαχών στην Ελληνική Επανάσταση

cars

Citroen – Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να σκοτώσει τα SUVs!

cars

Mercedes E Class Coupe 220d. Διαχρονική γοητεία

cars

McLaren 765LT. Όταν το ήδη ταχύ, γίνεται ταχύτερο!

cars