CARSNEWS
NEW MODELS

Renault Megane R.S. Trophy-R. Ο βασιλιάς μιλάει γαλλικά!

Πώς να κάνεις το καλό, καλύτερο; Πώς να κάνεις το ταχύ, ταχύτερο; Η συνταγή δεν είναι απλή καθώς τα υλικά και τα βήματα είναι λίγα αλλά η εκτέλεση δύσκολη. Οι Γάλλοι όμως γνωρίζουν από μαγειρική και γνωρίζουν από εξαιρετικά ικανά hatchbacks, οπότε το νέο Megane R.S. Trophy-R έρχεται να διεκδικήσει με αξιώσεις τον τίτλο του ταχύτερου μοντέλου της κατηγορίας του. Πώς; Η εξέλιξη της πλέον σκληροπυρηνικής έκδοσης του Megane R.S. από μία μικρή ομάδα μηχανικών, βασίστηκε σε τρεις άξονες: Μείωση του βάρους, βελτίωση της αεροδυναμικής και στην πιο ακραία προσέγγιση του θέματος “άξονες κίνησης”.

Θα παρατήρησες ότι από την εξίσωση λείπει ο παράγοντας “ισχύς”. Αυτό ισχύει γιατί σύμφωνα με τη γαλλική νοοτροπία όσον αφορά στα hot hatches, η ταχύτητα έρχεται μέσα από την ελάφρυνση και την εξέλιξη των δυναμικών χαρακτηριστικών. Όχι με την αύξηση της ιπποδύναμης κατά 20 ή 30 ίππους. Έτσι, το Megane R.S. Trophy-R, χρησιμοποιεί τον ίδιο 1800άρη, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που βρίσκουμε στο Megane R.S. 300 Trophy που αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Όμως το βάρος του Trophy-R, είναι έως και κατά 130 κιλά χαμηλότερο από αυτό του Trophy (χωρίς προαιρετικό εξοπλισμό). Παράλληλα, όπως υποσχέθηκε η γαλλική εταιρία, βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική του μοντέλου ενώ για άλλη μία φορά, η Renault στηρίχθηκε στους μόνιμους συνεργάτες της: Η Akrapovic ανέλαβε το σύστημα εξάτμισης, η Brembo το σύστημα πέδησης, η Bridgestone τα ελαστικά, η Sabelt τα σπορ καθίσματα και η Ohlins τα αμορτισέρ.

Η Renault δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες λεπτομέρειες για το Megane R.S. Trophy-R, αλλά ανακοίνωσε ότι έσπασε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου για μπροστιοκίνητο μοντέλο στη Nordschleife του Nurburgring και ίσως να μην υπάρχει καλύτερη απόδειξη των δυνατοτήτων του νέου μοντέλου. Σύμφωνα με την εταιρία, το Trophy-R κατάφερε να “γράψει” χρόνο 7 λεπτών και 40,10 δευτερολέπτων για τα 20,6 χιλιόμετρα και 7 λεπτά και 45,389 για ολόκληρο τον γύρο των 20,832 χιλιομέτρων. Το επίσημο ντεμπούτο του Trophy-R θα πραγματοποιηθεί στο Grand Prix του Μονακό αυτό το Σαββατοκύριακο πριν λανσαριστεί στην αγορά κάποια στιγμή εντός του 2019 σε περιορισμένη παραγωγή “μερικών εκατοντάδων” αυτοκινήτων, με άγνωστη προς το παρόν τιμή.

Related Articles

Lexus GXOR Concept. Εκτός δρόμου πολυτέλεια!

cars

Mercedes-Benz: Πληθώρα νέων μοντέλων με αιχμή του δόρατος την GLB!

cars

Η Honda απλουστεύει την γκάμα της και “ποντάρει” στον εξηλεκτρισμό.

cars

Leave a Comment