CARSNEWS
AUTONEWS

Renault, Nissan και Mitsubishi εμβαθύνουν την συνεργασία τους!

Δεν έχει περάσει καιρός από την εποχή που το μέλλον της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi ήταν αμφίβολο. Οι σχέσεις ανάμεσα στις εταιρίες, κυρίως ανάμεσα στη Renault και τη Nissan ήταν τεταμένες στην καλύτερη των περιπτώσεων από τα γεγονότα που ακολούθησαν την σύλληψη του Carlos Ghosn αλλά τελικά, επικράτησε η λογική καθώς θα ήταν το λιγότερο αυτοκτονικό να διαλυθεί η συμμαχία την ίδια ώρα που σχεδόν όλες οι εταιρίες αναζητούν συνεργάτες. Τώρα, αφού ξεπεράστηκε η πρώτη φάση της κρίσης, οι τρεις εταιρίες συμφώνησαν σε μία επικαιροποιημένη συμφωνία που φέρνει κάποιες αλλαγές και στοχεύει μεταξύ άλλων, στην βελτιστοποίηση της συνεργασίας ανάμεσα τους.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Συμμαχίας, Jean-Dominique Senard, η νέα συμφωνία θα μειώσει το κόστος εξέλιξης νέων μοντέλων έως και κατά 40% και δεν είναι μόνο η μείωση στο κόστος, αλλά και η εξέλιξη καθεαυτή που θα αλλάξει. Τα μέλη της συμμαχίας συμφώνησαν σε ένα μοντέλο τύπου “ηγέτης-ακόλουθος” όπου η κάθε εταιρία θα αναλάβει τα ηνία στον τομέα όπου διαπρέπει, στις περιοχές όπου έχει την ισχυρότερη παρουσία. Για παράδειγμα, η Renault θα γίνει ο “ηγέτης” στην Ευρώπη και θα οδηγήσει την εξέλιξη της επόμενης γενιάς των B-SUVs της συμμαχίας. Η Nissan από την άλλη, θα αναλάβει την Ιαπωνία, την Β. Αμερική και την Κίνα, εξελίσσοντας το επόμενο C-SUV ενώ η Mitsubishi θα εστιάσει στις περιοχές της Ν.Α. Ασίας και της Ωκεανίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι εταιρίες δεν θα έχουν παρουσία έξω από τις “περιοχές εξειδίκευσης” τους αλλά θα το κάνουν στις κατηγορίες που είναι περισσότερο δυνατές.

Στην Ευρώπη, το πλάνο της Συμμαχίας θα εστιάζει πάνω σε 4 βασικούς πυλώνες: στο B-segment (βλ. Renault Clio & Zoe, Nissan Leaf κ.ά.), στα B-SUVs (Renault Captur, Nissan Juke και Dacia Duster), στα C-SUVs (Renault Kadjar, Nissan Qashqai) και στα ελαφριά επαγγελματικά. Με το νέο modus operandi της Συμμαχίας, η εκάστοτε εταιρία-ηγέτης θα εξελίσσει ένα μοντέλο “μάνα” το οποίο θα χρησιμοποιείται ως βάση για τα μοντέλα των εταιριών-ακολούθων. Οι συνέργιες ανάμεσα στις μάρκες θα επεκταθεί εκτός από τις πλατφόρμες και σε άλλα μέρη του αυτοκινήτου με τον Senard να αφήνει να εννοηθεί ότι τα μοντέλα θα μοιράζονται ακόμα και στοιχεία του αμαξώματος, ενώ η παραγωγή των μοντέλων θα ομαδοποιείται όταν και όπου αυτό είναι εφικτό. Το μοντέλο του “ηγέτη” θα εφαρμοστεί και στις τεχνολογίες με την Nissan να αναλαμβάνει την εξέλιξη ηλεκτρικών κινητήρων συνόλων και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, την Renault να παίρνει την συνδεσιμότητα στην Android πλατφόρμα και την “E-body” ηλεκτρική-ηλεκτρονική αρχιτεκτονική και την Mitsubishi να χτίζει πάνω στην επιτυχία του Outlander PHEV εξελίσσοντας περαιτέρω τα plug-in υβριδικά μοντέλα των κατηγοριών C/D.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Νόνη Δούνια: Υπάρχει το ενδεχόμενο να συνδυάσω την πολιτική με την τηλεόραση

cars

Jeep Freedom Days. Με πολύ μεγάλο όφελος

cars

Βίντεο – ντοκουμέντα από τα δύο ατυχήματα στους αγώνες ταχύτητας στη Δημητσάνα

cars

Κικίλιας: Ενώνουμε δυνάμεις και με τον ιδιωτικό τομέα στη μάχη για την προστασία των πολιτών και της χώρας

cars

Η Mini επιβεβαιώνει τον διάδοχο του convertible για το 2025.

cars

Αντιμέτωπη με την μεγαλύτερη ομαδική αγωγή της Γερμανίας η Volkswagen.

cars

H Mercedes-Benz 450 SEL 6,9 είναι μία πολύ κομψή 45άρα…

cars

Η Κυρά που «διαφεντεύει» τον ποταμό Λάδωνα

cars

Η νέα BMW M4 δοκιμάζεται στο όριο στην Πράσινη Κόλαση.

cars