CARSNEWS
F1 & RACES

Ricciardo: Γιατί επέλεξε να είναι εφεδρικός στην Red Bull;

Στα μέσα του 2018 ο Daniel Ricciardo αποφάσιζε να αφήσει την Red Bull για την Renault. Μία κίνηση που εξέπληξε πολλούς, του Christian Horner συμπεριλαμβανομένου.

Ο Αυστραλός επέλεξε να αφήσει την ομάδα με την οποίαν είχε καθιερωθεί ως ένα από τα μεγάλα ονόματα του grid, για να πάει σε μία άλλη πολύ λιγότερο ανταγωνιστική. Η παραμονή του Daniel στην γαλλική ομάδα θα κρατούσε δύο χρόνια, ενώ θα υπέγραφε στο τέλος του 2020 τριετές συμβόλαιο με την McLaren.

Αυτή φάνταζε ως μία πιο λογική κίνηση και δημιούργησε αρκετά μεγάλες προσδοκίες. Σύντομα, όμως, θα διαψεύδονταν. Ο Ricciardo για πρώτη φορά στην καριέρα του θα υστερούσε τόσο πολύ έναντι ενός teammate. Η πορεία της καριέρας του Daniel άρχισε να διαγράφει μία περίεργη τροχιά.

Μία τροχιά η οποία εν τέλει θα τον οδηγούσε σε πρόωρη διακοπή της συνεργασίας του με την ομάδα από το Woking για χάρη του νεαρού συμπατριώτη του, Oscar Piastri. Οι επιλογές που είχε ο Ricciardo για το 2023 ήταν λίγες και καθόλου γοητευτικές για εκείνον. Έτσι, αποφάσισε να μην ασχοληθεί με τις περιπτώσεις των Williams και Haas και να περάσει ένα χρόνο εκτός αγώνων.

Η Mercedes είχε ενδιαφερθεί να τον εντάξει στο δυναμικό της ως τρίτο οδηγό. Όμως, εκείνος επέλεξε τελικά την Red Bull. Την ομάδα, δηλαδή, από την οποίαν είχε φύγει επειδή δεν ήθελε να γίνει ο νούμερο 2 του Verstappen. Βγάζει, όμως, κάποιο νόημα η κίνηση αυτή του Daniel;

Στόχος το 2024

Ασφαλώς, ο Ricciardo επιθυμεί διακαώς την επιστροφή του σε μία ανταγωνιστική ομάδα της F1. Ωστόσο, οι θέσεις στις κορυφαίες τρεις ομάδες του σπορ μοιάζουν “ρεζερβέ” και για το 2024. Πώς ευνοείται, λοιπόν, ο Daniel από την επανένταξή του στην Red Bull;

Καταρχάς επιστρέφει σε ένα περιβάλλον που γνωρίζει καλά και μέσα στο οποίο, ουσιαστικά, ανδρώθηκε αγωνιστικά. Το καλωσόρισμα που δέχτηκε από τους Horner και Marko, μαρτυρά την υψηλή εκτίμηση στην οποίαν έχουν τον Αυστραλό τα κορυφαία στελέχη της ομάδας.

Ο ρόλος του για το 2023 θα είναι σχετικά εύκολος. Δεν θα χρειάζεται να παρευρίσκεται σε όλους τους αγώνες. Θα συμμετάσχει σε ορισμένες δοκιμές, φυσικά, αλλά θα μοιράζεται το μονοθέσιο του με ανερχόμενους οδηγούς της Red Bull, όπως ο Liam Lawson. Φυσικά, θα περνάει και αρκετό χρόνο στον προσομοιωτή.

Και κυρίως, θα περιμένει. Θα περιμένει για την επόμενη μεγάλη ευκαιρία που ίσως του παρουσιαστεί. Η οποία δεν αποκλείεται να έρθει ακόμη και στην ίδια την Red Bull μελλοντικά. Ο Verstappen είναι, φυσικά, το αδιαφιλονίκητο νούμερο 1 στην ομάδα και ο Perez έχει συμβόλαιο μέχρι και το τέλος του 2024.

Ωστόσο, ποτέ δεν μπορεί κανείς να επαναπαυτεί στην F1. Άλλωστε, και ο Daniel είχε συμβόλαιο με την McLaren και για το 2023. Είδαμε, όμως, ότι βρέθηκε ο τρόπος να παρακαμφθεί. Ίσως ο Αυστραλός προσβλέπει σε μία επανάληψη αυτού του σεναρίου. Με τον ίδιο, όμως, σε διαφορετικό ρόλο αυτή τη φορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ferrari: Γιατί έχασε -ξανά- την μάχη της εξέλιξης;

FIA: Τέλος για τη γενική γραμματέα Shaila-Ann Rao

F1: Θα μπουν καλύμματα στους πίσω τροχούς;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο carsnews  

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Formula One statistics for the Qatar Grand Prix

cars

Verstappen heads Sainz and Norris in FP1 in Japan

cars

Formula 1: Το 16ο Grand Prix στην Ιαπωνία την Κυριακή, 24/09

cars

Γλίτωσε από απαλλοτρίωση η πίστα karting του Schumacher

cars

Σο τιμόνι της Williams και το 2024 ο Λόγκαν Σάρτζεντ!

cars

Βασέρ: Προειδοποιεί για τη νέα συμφωνία ομόνοιας

cars

Δεν έχεις δει περισσότερες McLaren SLR μαζι

cars

Formula 1: Η νέα Aston Martin Vantage σε ρόλο safety car

cars

F1 GP Μπαχρέιν: Η πρώτη pole της χρονιάς στον Φερστάπεν

cars