CARSNEWS
MARKET

Seat Leon: Πέντε αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP

Το νέο Seat Leon έλαβε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων από τον οργανισμό δοκιμών Euro NCAP. Το αποτέλεσμα είναι μια επίδειξη του έργου που καταβλήθηκε κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Leon, με στόχο τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που συγκαταλέγεται ανάμεσα στα ασφαλέστερα οχήματα στην αγορά, ειδικά καθώς οι μέθοδοι δοκιμών του Euro NCAP έχουν γίνει ακόμη πιο απαιτητικές το 2020. 

Μια βασική αλλαγή στις διαδικασίες δοκιμών του Euro ΝCAP για το 2020 είναι η εισαγωγή του κινούμενου φραγμού στη δοκιμή πρόσκρουσης μετωπικής σύγκρουσης με κινούμενο αυτοκίνητο. Η δοκιμή βοηθά τον οργανισμό να αξιολογήσει την προστασία των επιβατών μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά επίσης αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο συνεισφέρουν στην ασφάλεια τα εμπρός άκρα του αυτοκινήτου. 

Αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή στη διαδικασία δοκιμών. Οι πλευρικές συγκρούσεις έχουν επίσης αλλάξει ώστε να περιλαμβάνουν προσαρμογές στην ταχύτητα και τη μάζα της δοκιμής, αυξάνοντας τη σφοδρότητα της σύγκρουσης. Και για πρώτη φορά ο Euro NCAP αξιολογεί την προστασία από κρούσεις από απόσταση, εστιάζοντας στην προστασία του οδηγού και την πιθανή αλληλεπίδραση μεταξύ του με τον συνοδηγό. 

Ο Euro NCAP δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στην τελευταία γενιά συστημάτων πρόληψης σφαλμάτων και βοήθειας οδηγού και εφάρμοσε νέα σενάρια για την αξιολόγηση της τεχνολογίας AEB, συμπεριλαμβανομένης και της στροφής σε διασταύρωση. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα για την αξιολόγηση των συστημάτων παρακολούθησης της κατάστασης του προγράμματος οδήγησης, που έχουν σχεδιαστεί για να ανιχνεύουν την κόπωση και την απόσπαση της προσοχής του οδηγού, ως μέρος της αξιολόγησης της υποβοήθησης ασφάλειας. 

Μια σειρά από τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφαλείας που βασίζονται σε ένα μείγμα δεδομένων αισθητήρων, επιτρέπει στο νέο Seat Leon να βλέπει τον δρόμο μπροστά όπως ποτέ πριν και, το σημαντικότερο, να προσαρμόζεται στα μεταβαλλόμενα σενάρια οδήγησης. Συστήματα όπως το Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης, το Side και Exit Assist, το Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Light Assist και Pre-Crash Assist, λειτουργούν ταυτόχρονα για να δημιουργήσουν μια προστατευτική “ασπίδα” γύρω από το όχημα και τους επιβάτες. 

Seat Leon_03

Το σύστημα Pre-Crash Assist για παράδειγμα αντιδρά σε μόλις 0,2 δευτερόλεπτα εάν εντοπίσει ένα ατύχημα που πρόκειται να συμβεί – σφίξιμο των ζωνών ασφαλείας, ενεργοποίηση των φώτων κινδύνου, κλείσιμο των παραθύρων και της ηλιοροφής – βοηθώντας στην προστασία του χώρου επιβατών. 

Προσθέστε σε αυτά την ενσωμάτωση επτά αερόσακων, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τυποποιημένου μπροστινού κεντρικού αερόσακου, Front Assist με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και ποδηλατών, Emergency Steering Assist και Junction Assist, Lane Assist και Emergency e-Call. 

Εκτός από την ανίχνευση οχημάτων, πεζών και ποδηλατών, το Front Assist περιλαμβάνει επίσης Emergency Steering Assist και Junction Assist. Κατά τη διάρκεια μιας παρέμβασης του Front Assist, μετά την αρχική ενεργοποίηση του συστήματος για την αποφυγή ενός αντικειμένου, το Emergency Steering Assist κάνει στοχευμένες παρεμβάσεις διεύθυνσης και φρεναρίσματος για να βρει μια βελτιστοποιημένη τροχιά αποφυγής. 

Βαθμολογία δοκιμών Euro NCAP: Ενήλικοι επιβάτες>92%, Παιδιά>88%, Ευάλωτοι χρήστες δρόμου>71%, Συστήματα υποβοήθησης Ασφάλειας>80%, Συνολική επίδοση>5 αστέρια 

Related Articles

Γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων επιλέγει την Αθήνα για την προβολή του νέου της μοντέλου

cars

Εμβληματικά αυτοκίνητα του παρελθόντος παρουσιάζονται στο «The Mall Athens»

cars

Ξεκίνησε η παραγωγή του ηλεκτρικού Seat MÓ eScooter 125

cars

Οδηγούμε το Mini Cooper S 60 Years Edition

cars

Πώς βγάζει κάποιος «ιστορικές» πινακίδες για το αυτοκίνητό του

cars

Ποια ειδικότητα γιατρών πατάει πολύ το γκάζι

cars

Ο καλλιτέχνης που συνδύασε τις τηγανητές πατάτες και το Fiat κουπέ

cars

Το νέο αρχηγείο της Cupra συμπίπτει με την πρεμιέρα του Cupra Leon

cars

Ο τύπος του αυτοκινήτου που επιβαρύνει περισσότερο το κυκλοφοριακό

cars