Η Seat ενισχύει την αποδοτικότητα και την ελκυστικότητα του Tarraco εισάγοντας την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα plug-in μαζί με το σπόρ επίπεδο εξοπλισμού FR. Το plug-in υβριδικό Tarraco είναι μία απόδειξη της στρατηγικής Seat προς την ηλεκτροκίνηση, η οποία θα περιλαμβάνει έξι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα μέχρι τις αρχές του 2021. Το Tarraco συμβάλλει στην ενίσχυση της παρουσίας της μάρκας παγκοσμίως και η υβριδική τεχνολογία plug-in θα αποτελέσει βασικό στοιχείο στην επίτευξη των στόχων της.
Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στις εγκαταστάσεις στο Martorell, το Tarraco παράγεται στο Wolfsburg (Γερμανία), στην καρδία του Ομίλου Volkswagen. Με την εισαγωγή του plug-in υβριδικού κινητήρα, το Tarraco θα αποκτήσει επιπρόσθετη απόδοση, καθιστώντας το ως μία πολύ βιώσιμη εναλλακτική λύση. Το σύστημα κινητήρα, το οποίο περιλαμβάνει 1.4 lt TSI 110 kW κινητήρα βενζίνης, 85 kW ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία λιθίου 13 kWh, παρέχει στον οδηγό δυνατότητα οδηγικής προσαρμοστικότητας. Το plug-in υβριδικό Tarraco παρέχει αυτονομία σε ηλεκτρική λειτουργία για πάνω από 50 χιλιόμετρα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων ή συνδυασμό κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικού κινητήρα για αυξημένη απόδοση. Η συνολική απόδοση είναι 245PS δίνοντας στο plug-in υβριδικό Tarraco κορυφαία ταχύτητα 217km/h και δυνατότητα 100km/h σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα.
Το σημαντικό όμως είναι πως οι εκπομπές CO2 θα είναι κάτω από 50g / km στον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP. Η εξωτερική σχεδίαση έχει ενισχυθεί με μεγαλύτερους θόλους τροχών, σπορ πίσω spoiler, FR special ζάντες αλουμινίου 19΄΄ και προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 20΄΄. Ένα νέο χρώμα – Funa Grey – υπογραμμίζει τις αλλαγές στο εξωτερικό και προσφέρει επιπλέον επιλογές στους πελάτες προκειμένου να βοηθηθούν στην προσωποποίηση του οχήματος τους. Ο εσωτερικός χώρος έχει σχεδιαστεί με έξυπνο τρόπο προκειμένου να ενισχύσει την αίσθηση άνεσης με το infotainment system τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πλοήγησης με οθόνη 9.2 ιντσών.
Οι μπροστινοί επιβάτες επωφελούνται από τα ηλεκτρικά bucket καθίσματα από neoprene και δερμάτινο υλικό, με λειτουργία μνήμης (στην πλευρά του οδηγού) ενώ ο οδηγός επωφελείται από τα πεντάλ αλουμινίου και από το νέο σπορ τιμόνι με FR logo. Η έναρξη παραγωγής του εξοπλισμού FR και της έκδοσης PHEV θα γίνει κατά τη διάρκεια του 2020. Το SEAT Tarraco FR PHEV θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτη