CARSNEWS
AUTONEWS

Skoda Octavia RS iV. Με νέο focus αλλά τον ίδιο χαρακτήρα!

Η Skoda γίνεται η τελευταία εταιρία του VW Group που ακολουθεί την πρακτική της “τριάδας” για την κορυφαία, σπορ έκδοση της Octavia. Αφού έκανε την αρχή το Cupra Leon και συνέχισε το Volkswagen Golf GTI, η Octavia είναι η επόμενη στη σειρά να αποκτήσει “καυτή” έκδοση και το κάνει με τον ίδιο τρόπο – αγκαλιάζοντας τον εξηλεκτρισμό. Αυτή είναι λοιπόν η νέα Octavia RS iV, που εξοπλίζεται με ένα plug-in υβριδικό κινητήριο σύνολο αλλάζοντας ελαφρώς το focus της αλλά διατηρώντας τον ίδιο, αθλητικό χαρακτήρα.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται το γνώριμο σύνολο που αποτελείται από έναν TSI βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων που αποδίδει 150 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW. Συνολικά, ο οδηγός έχει στη διάθεση του 245 ίππους και 400 Nm ροπής που περνούν στον δρόμο από τους τροχούς του εμπρός άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας και την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα δε, φροντίζει μία μπαταρία 13 kWh. Σύμφωνα με την Skoda, η Octavia RS iV είναι σε θέση να ολοκληρώσει το σπριντ στα 100 km/h σε 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα της είναι 225 km/h ενώ παράλληλα, δίνει την δυνατότητα κίνησης χρησιμοποιώντας μονάχα ηλεκτρική ενέργεια για 60 χιλιόμετρα και οι μέσες εκπομπές ρύπων της δεν υπερβαίνουν τα 30 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο!

Όσον αφορά το design, η Octavia RS iV ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στα νέα, LED φώτα ομίχλης, και τις σπορ, μαύρες λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες, την γρίλια, τον διαχύτη κ.α. καθώς και με τις νέες, επίσης μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών – προαιρετικά είναι διαθέσιμες και 19άρες. Στο εσωτερικό δε, το σπορ τιμόνι, τα bucket καθίσματα και τα πολλά μέτρα Alcantara που χρησιμοποιούνται για την επένδυση της καμπίνας κάνουν ξεκάθαρες τις συγκεκριμένης Octavia ενώ τόσο το Virtual Cockpit με την οθόνη 10 ιντσών μπροστά από τον οδηγό, όσο και η οθόνη 10 ιντσών για το σύστημα infotainment ανήκουν στον standard εξοπλισμό όπως και ο τρι-ζωνικός κλιματισμός, το adaptive cruise control, οι αισθητήρες παρκαρίσματος κ.ά.

Η “καυτή” Octavia πραγματοποίησε το ντεμπούτο της σε sedan και Combi μορφή ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι αργότερα, θα προστεθούν στην γκάμα και οι υπόλοιπες εκδόσεις. Αναφέρομαι σε αυτήν που κινείται αποκλειστικά με έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα και με τον TDI πετρελαιοκινητήρα όπως έγινε και στο Golf GTI/GTD/GTE, αν και η Skoda δεν αποκάλυψε πότε ακριβώς θα συμβεί αυτό, ούτε φυσικά περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Δώρα με ιστορία σε χαρτί!

cars

F-150 Raptor v Ranger Raptor v Mercedes X-Class v VW Amarok. Η μάχη των pickups!

cars

Citroen C3 AirCross C-Series

cars

Volvo. Πρωτοποριακό πρόγραμμα εγγύησης ανταλλακτικών

cars

Ενοχλημένος με το «Zari» της Μαρίνας Σάττι ο Νίκος Συρίγος – «Η Ελλάδα είναι αυτές οι καγκουριές, ο γύρος και τίποτα άλλο;»

cars

«Πέρα από τα όρια» η νέα καμπάνια της SUZUKI από την imba

cars

Ferrari 812 Competizione. Η αποκορύφωση της V12 berlinetta.

cars

DS 4. Η γκάμα της DS διευρύνεται

cars

Απίθανοι τύποι αλλά και όσοι δεν είχαν την τύχη με το μέρος τους

cars