CARSNEWS
AUTONEWS

Skoda Slavia Concept. Ένα Scala χωρίς οροφή, αλλά με πολύ στιλ!

Το project που “τρέχει” τα τελευταία χρόνια η Skoda και δίνει βήμα σε νεαρούς σπουδαστές να εκφραστούν μέσα από πρωτότυπα τα οποία έχουν επιλέξει και δημιουργήσει οι ίδιοι είναι ένα από τα πλέον ενδιαφέροντα στην βιομηχανία αυτοκινήτου. Αποπνέει μία “τρέλα” και μία ελευθερία που λείπει από έναν συντηρητικό χώρο και το Slavia Concept είναι η τελευταία απόδειξη.

Όπως είπαμε, το Slavia Concept όπως και τα προηγούμενα πρωτότυπα πριν από αυτό, δημιουργήθηκε από νεαρούς σπουδαστές με την καθοδήγηση καταξιωμένων επαγγελματιών που δουλεύουν στην Skoda. Το όνομα του, είναι φόρος τιμής στα ποδήλατα που κατασκεύαζαν οι ιδρυτές της εταιρίας, Vaclav Laurin και Vaclav Klement πριν ξεκινήσουν την Skoda ενώ η έμπνευση για τον σχεδιασμό του, προέρχεται από το ανοιχτό, διθέσιο αγωνιστικό της μάρκας 1100 OHC από την μακρινή δεκαετία του ’50.

Όλα ξεκίνησαν με ένα… απλό Skoda Scala και αυτό φαίνεται στο τελικό προϊόν αλλά εξίσου εμφανείς είναι και οι διαφορές του Slavia με το μοντέλο στο οποίο βασίζεται. Δεν θα μπορούσε να μην παρατηρήσει κάποιος το γεγονός ότι απουσιάζει για παράδειγμα η οροφή και πως λείπουν οι δύο πίσω θέσεις! Την θέση τους έχει πάρει ένα “speedster-style” κάλυμμα με δύο μεγάλα φουσκώματα που καταλήγει σε μία αεροτομή. Κατά τα άλλα, βλέπουμε πως το Slavia εξοπλίζεται με τις 20άρες ζάντες ελαφρού κράματος του Kodiaq RS, τα μουαγιέ και το σύστημα πέδησης της Octavia RS και μία τροποποιημένη εξάτμιση με κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις. Νέο είναι και το “White Crystal Blue” χρώμα με τις neon μπλε πινελιές ενώ στο πάτωμα, οι νεαροί τοποθέτησαν LED που έχουν προγραμματιστεί στα 3 χρώματα της τσέχικης σημαίας.

Στο εσωτερικό από την άλλη, υπάρχουν τα σπορ καθίσματα της Sparco που συνδυάζονται με ζώνες 4 σημείων καθώς και ένα εντυπωσιακό ηχοσύστημα που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και ένα subwoofer 2.250W. Φυσικά, το Virtual Cockpit της Skoda έχει διατηρήσει την θέση του χαρίζοντας μία σύγχρονη εικόνα στο ξεχωριστό αυτό πρωτότυπο, όπως έχει παραμείνει και ο εργοστασιακός 1500άρης TSI βενζινοκινητήρας με τα 150 άλογα και το 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Μην περιμένεις πάντως να λανσαριστεί στην αγορά το Skoda Slavia. Όσο επιτυχημένο και αν είναι ως concept, αυτό ακριβώς θα παραμείνει: πρωτότυπο. Δεν υπάρχει κανένα πλάνο που περιλαμβάνει την παραγωγή του, ούτε καν σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Και η Volkswagen γυρνά την πλάτη στην Μ.Ε.Κ.

cars

Η Nissan ετοιμάζει το Patrol Nismo.

cars

Alpine A110 Legende GT. Γαλλική φινέτσα και 300 ίπποι.

cars

Η Nissan επανακαθορίζει την θέση της στην Συμμαχία

cars

Η Porsche θα μπορούσε να είχε κάνει τα minivans “καυτά” ξανά!

cars

Η Suzuki έχει πλάνα να μεγεθύνει το Jimny;

cars

Σκληροπυρηνικό ηλεκτρικό SUV ετοιμάζει η Volkswagen

cars

Abarth F595. Απόλαυση 165 ίππων  

cars

Toyota bZ Compact SUV Concept – Μία ματιά στο μέλλον

cars