CARSNEWS
AUTONEWS

Subaru Forester e-BOXER. Πήρε 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης

Η Subaru ανακοίνωσε ότι το ολοκαίνουργιο Forester e-BOXER (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) πέτυχε τη μέγιστη συνολική βαθμολογία των πέντε αστέρων στις δοκιμές επιδόσεων ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων του 2019 (Euro NCAP). Το νέο Subaru Forester e-BOXER κατέγραψε εξαιρετικές βαθμολογίες και στις τέσσερις περιοχές αξιολόγησης (Ενήλικος επιβάτης, Ανήλικος επιβάτης, Ευάλωτοι χρήστες δρόμου, Υποβοήθηση Ασφάλειας), πολύ πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο όριο και με έναν αξιοσημείωτο υψηλό συνολικό μέσο όρο.

Το ολοκαίνουργιο Forester πέτυχε το υψηλότερο μέχρι σήμερα σκορ στην κατηγορία του στη δοκιμή προστασίας των παιδιών. Το Euro NCAP σχολίασε στην επίσημη έκθεση των δοκιμών σύγκρουσης: “Και στις δύο δοκιμές, τόσο την μετωπική όσο και την πλευρική, η προστασία όλων των κρίσιμων περιοχών του σώματος ήταν καλή και για τα δύο ανδρείκελα και το Forester πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία σε αυτό το τμήμα της αξιολόγησης. Ο αερόσακος συνοδηγού απενεργοποιείται αυτόματα όταν τοποθετείται στη θέση αυτή ένα σύστημα συγκράτησης παιδιού που βλέπει προς τα πίσω. Οι δοκιμές έδειξαν ότι το σύστημα λειτούργησε δυναμικά και το σύστημα ανταμείφθηκε. Όλοι οι τύποι συγκράτησης για τους οποίους έχει σχεδιαστεί το Forester θα μπορούσαν να εγκατασταθούν και να τοποθετηθούν σωστά στο αυτοκίνητο.” Επιπλέον της Προστασίας Ανήλικου Επιβάτη, το Forester απέδωσε την καλύτερη μέχρι σήμερα βαθμολογία για την Subaru στην Προστασία Ενηλίκων.

Αυτές οι ανώτερες επιδόσεις ασφάλειας σε σύγκρουση έχουν επιτευχθεί χάρη στην Παγκόσμια Πλατφόρμα της Subaru (SGP = Subaru Global Platform). Η SGP βελτιώνει σημαντικά την ακαμψία του αμαξώματος και του πλαισίου (εμπρόσθια πλευρική ακαμψία 90%, στρεπτική ακαμψία 70%, ακαμψία εμπρόσθιας ανάρτησης 70%, ακαμψία οπίσθιου υποπλαισίου 100%) και η απορρόφηση ενέργειας κρούσης έχει βελτιωθεί κατά 40% από τα σημερινά μοντέλα. Μαζί με αυτή τη στέρεη δομή του αμαξώματος, και άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας όπως οι 7 αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου ενός αερόσακου γονάτου SRS που είναι εγκατεστημένος για το κάθισμα του οδηγού, εξασφαλίζεται η ασφάλεια μετά από σύγκρουση στο νέο Forester.

Για να γίνει το νέο Forester πιο ασφαλές από ποτέ, έχουν χρησιμοποιηθεί και νέες, προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας. Διατίθενται ως βασικός εξοπλισμός μαζί με το σύστημα Υποβοήθησης Οδηγού EyeSight (προσφέροντας Αυτόνομη Πέδηση Ανάγκης, λειτουργίες πλευρικής υποστήριξης και άλλες λειτουργίες) και προσθέτουν στο ήδη αυξημένο πακέτο μέτρων ασφαλείας. Κάποιες από αυτές είναι: Σύστημα Ανίχνευσης Οπίσθιου Οχήματος της Subaru (SRVD), Αυτόματο Φρενάρισμα Οπισθοπορείας (RAB), Πλαϊνή Κάμερα και Αναγνώριση Προσώπου Οδηγού (DMS), μια νέα τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου που ειδοποιεί τον οδηγό όταν εντοπίζει σημάδια κόπωσης ή απόσπασης της προσοχής ενώ βρίσκεται στο δρόμο.

Related Articles

Alfa Romeo. 60 χρόνια ζωής για το «ληξιαρχείο» της

cars

Formula1: Απίστευτα πράγματα στις εξέδρες του Grand Prix Μεξικό – Μπουνιές, κλωτσιές και κεφαλοκλείδωμα

cars

Νέα στοιχεία για το θανατηφόρο ατύχημα της Uber

cars

Απαράδεκτο: Έφυγαν οι ιερείς στο μνημόσυνο της μητέρας του Κώστα Κατσαφάδου – «Ψήφισες το νομοσχέδιο, δε σου διαβάζω τη νεκρή»

cars

Στις 23 Φεβρουαρίου και η νέα Mercedes-Benz C-Class.

cars

Νέο Volkswagen Polo GTI. Oι πρώτες πληροφορίες

cars

Νέο Audi RS4 Avant. Ο καλός φίλος του “ανήσυχου” οικογενειάρχη έγινε καλύτερος!

cars

Subaru Solterra. Το πρώτο της ηλεκτρικό SUV

cars

Το Cupra Born δοκιμάζεται παίζοντας στα χιόνια.

cars