Έχουν περάσει 30 χρόνια από τότε που πραγματοποίησε το ντεμπούτο του ο EJ20, 4-κύλινδρος, boxer κινητήρας στο ολοκαίνουριο τότε, Legacy. Σε αυτά τα 30 χρόνια, ο EJ20 υπηρέτησε την ιαπωνική εταιρία σε διάφορες μορφές και από διάφορα πόστα. Είχε επιτυχίες στο World Rally Championship και στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring αλλά έφτασε η ώρα να μας αποχαιρετήσει. Η παραγωγή του σταματά και ως ένα ταιριαστό αντίο για ένα σύμβολο της, η Subaru δημιούργησε το WRX STI EJ20 Final Edition, αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας.
Η ειδική έκδοση βασίζεται στο WRX STI Type S και ενώ θα περίμενε κανείς ότι ως το κύκνειο άσμα του EJ20, θα διέθετε κάποιες αναβαθμίσεις ώστε να ξεχωρίζει και μηχανικά από τα υπόλοιπα WRX STI, η ιαπωνική εταιρία αποφάσισε ότι τα 308 άλογα και 422 Nm ροπής που αποδίδει ο κινητήρας στην συγκεκριμένη έκδοση είναι αρκετά. Υπάρχουν κάποιες αναβαθμίσεις αλλά δεν επηρεάζουν τα απόλυτα νούμερα. Τι να κάνεις; Αφού έτσι αποφάσισε, έτσι είναι και κατά τα λοιπά, βρίσκουμε το πατροπαράδοτο 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης που δεν θα μπορούσε να λείπει από ένα WRX STI.
Η “EJ20 Final Edition” όμως, διαφοροποιείται τουλάχιστον αισθητικά χάρη στις υπέροχες, 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος της BBS σε χρυσό χρώμα και τις κόκκινες λεπτομέρειες στην γρίλια και τον πίσω προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό δε, υπάρχει το “Ultrasuede” τιμόνι και οι νέες ζώνες ασφαλείας. Όπως δήλωσε η Subaru, το WRX STI EJ20 Final Edition θα διατεθεί αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας ενώ η παραγωγή του θα περιοριστεί στα 555 αυτοκίνητα.