CARSNEWS
NEW MODELS

TEST – SYM VF125 EFI 2019

Το VF125, το έτερο μέλος της νεοσύστατης οικογένειας παπιών της SYM, προτάσσει τα δικά του χαρίσματα και ισχυρά σημεία και απέναντι στις επιδόσεις του 185 αντιπαραθέτει τα αυξημένα επίπεδα χρηστικότητας αλλά και τον πιο οικονομικό του χαρακτήρα.

Του Θοδωρή Ξύδη

Εμφανισιακά εκείνο που θα προσέξει κανείς αμέσως και θα καταλάβει ότι μπροστά του δεν έχει το 185 είναι τα διπλά αμορτισέρ με το ξεχωριστό δοχείο, αφού το 185 έχει μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. 

Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλά επίπεδα με το παπί της SYM να δείχνει την στιβαρότητά του στο δρόμο με καθησυχαστικό τρόπο. 

Η ευρύχωρη θέση οδήγησης του VF τοποθετεί τον αναβάτη σε μια φυσική στάση αυτή που χρειάζεται για να κινηθεί κανείς με αυτοπεποίθηση στους δρόμους της πόλης

Κάτω από τη σέλα που ανοίγει ηλεκτρομαγνητικά από κουμπάκι στο τιμόνι υπάρχει μικρός αποθηκευτικός χώρος. Ο χώρος είναι αρκετός για να τοποθετήσετε ένα αδιάβροχο ή άλλα μικροαντικείμενα που μπορεί να χρειαστείτε στην καθημερινότητά σας

Ο αερόψυκτος κινητήρας με τις δύο βαλβίδες στο κύλινδρο παρουσιάζεται πρόθυμος και ανεβάζει γρήγορα στροφές και χιλιόμετρα στο κοντέρ. Με μέση κατανάλωση στα 2,35 λίτρα ανά 100 χλμ. βρίσκεται μεταξύ των οικονομικών της κατηγορίας και παράγει ελάχιστους κραδασμούς που κάνουν την εμφάνισή τους μόνο κοντά στο όριο περιστροφής των 9.500 σ.α.λ. Η τελική βρίσκεται στα 107 χλμ./ώρα στο κοντέρ με τα 90 να αποτελούν παιχνιδάκι σχεδόν σε κάθε είδους διαδρομή

Η συνολική συμπεριφορά του VF125 είναι πολύ καλή και, όπως θα περίμενε κανείς από ένα παπί, άκρως φιλική με όλους. Η πρόταση της SYM σε αφήνει να πιέσεις άφοβα, αν θέλεις να κινηθείς γρήγορα με οποιαδήποτε παραξενιά στο κομμάτι της συμπεριφοράς να αποτελεί ξένη έννοια για το συγκεκριμένο παπί. Το VF125 φροντίζει και με το παραπάνω για αυτό με το χαμηλό βάρος του αλλά και την σωστή κατανομή του τελευταίου. 

Ο σκληρός ανταγωνισμός στην χώρα μας που επικρατεί στην κατηγορία των παπιών καλά κρατεί και η νέα πρόταση της SYM, που ρίχτηκε στην μάχη και θέλει να διεκδικήσει την κορυφή, τουλάχιστον στην συγκεκριμένη κατηγορία τιμής, αποτελεί απτή απόδειξη. Το VF125 είναι ραφιναρισμένο, είναι φιλικότατο και φέρει και έναν οικονομικό και πολιτισμένο κινητήρα στα σωθικά του που διαθέτει το απαραίτητο γκάζι για τις καθημερινές σας μετακινήσεις. 

Αντιπρόσωπος: ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ ΑΕ 

Τιμή: 2.260 ευρώ 

 

  • TEST RIDES 19/11

    TEST – SYM VF125 EFI 2019

    Το VF125, το έτερο μέλος της νεοσύστατης οικογένειας παπιών της SYM, προτάσσει τα δικά του χαρίσματα και ισχυρά σημεία και απέναντι στις επιδόσεις του 185 αντιπαραθέτει τα αυξημένα επίπεδα χρηστικότητας αλλά και τον πιο οικονομικό του χαρακτήρα.

  • TEST RIDE 29/10

    CFMOTO 400GT

    Μπορεί ένα μοντέλο GT να έχει κινητήρα με χωρητικότητα “μόλις” 400 κ.εκ.; Σύμφωνα με την δυναμικά αναπτυσσόμενη CFMOTO, μπορεί και η απόδειξη είναι το μοντέλο της δοκιμής που ακολουθεί.

  • TEST RIDES 16/10

    TEST – SYM Wolf CR 300i – O λύκος ο καλός

    Μετά από τα Wolf 125 και 250, η SYM κάνει το επόμενο της βήμα στον χώρο των μοτοσυκλετών. Μελετημένα, με μικρή αύξηση στον κυβισμό και εμφάνιση που παραπέμπει στη νεορετρό κατηγορία

  • KAWASAKI 2/10

    TEST – Kawasaki W800 2019

    Το 1999 η Kawasaki παρουσιάζει το W650, μια μοτοσυκλέτα που αποτείνει φόρο τιμής στα μοντέλα “W” της δεκαετίας του 1960, τις πρώτες μεγάλες μοτοσυκλέτες που κατασκεύασε η εταιρεία από το Akashi. Το μοντέλο της δοκιμής, αποκαλύφθηκε τον Νοέμβριο του 2018, στο Μιλάνο…

  • TEST RIDE 19/8

    Δοκιμάζουμε το Royal Enfield Himalayn

    Η Royal Enfield, όπως και να το δει κανείς, είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας. Ήταν κάποτε μια από τις πιο ονομαστές κατασκευάστριες της Αγγλίας, με την παραδοσιακή της έδρα στο Redditch και παραγωγή μοτοσυκλετών με ρίζες στο μακρινό 1901.

  • 2018 HONDA NC750X DCT 18/8

    Δοκιμάζουμε το Honda ΝC750X DCT

    Όλες οι μοτοσυκλέτες Honda έχουν το χαρακτηριστικό “φτερό” στο ρεζερβουάρ αλλά υπάρχουν κάποια μοντέλα που απλά ταυτίζονται με το ζεν της εταιρίας που θέλει το δίτροχο Honda να είναι με σχετικά συντηρητική σχεδίαση αλλά να ενσωματώνει κορυφαία τεχνολογία και να στοχεύει…

  • ΔΟΚΙΜΗ BMW F750GS 2018 | TEST RIDE BMW F750GS 2018 17/8

    Δοκιμάζουμε το BMW F750GS 2018

    H περίπτωση του BMW F750GS, είναι μοναδική στον κόσμο των μοτοσυκλετών.

  • DAYTONA 16/8

    Οδηγούμε το Daytona Velos R 125i (2019)

    Έχει στεφθεί από μεγάλη επιτυχία η συνεργασία της Γκοργκόλης Α.Ε. με τη Daytona Motors και η κατηγορία των παπιών είναι ο θεμέλιος λίθος της. Με τα εξαιρετικά οικονομικά DY125 και Sprinter έχει καταφέρει να βρεθεί στην πρωτιά των πωλήσεων στη συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία…

  • SYM 15/8

    TEST – SYM HD300 F4s 2019

    H SYM, παρουσιάζοντας το HD300 στην έκθεση του Μιλάνου, το φθινόπωρο του 2018, δημιούργησε το πιο ισχυρό και καλώς εξοπλισμένο μοντέλο της σειράς, που φέρνει βάση κυβισμού, το όνομα των HD σε μια πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία.

  • TEST RIDE 15/8

    Οδηγούμε το Honda Monkey 125 2019

    Me and my monkey λοιπόν, για μια μόλις εβδομάδα -που ήθελα να μην τελείωνε ποτέ. Εγώ και το πιθηκάκι μου. Ουρά δεν έχει, είναι όμως μικρό, σβέλτο και δεν χορταίνεις να το χαζεύεις. Η Honda έβαλε τα δυνατά της, για τη νέα έκδοση της εμβληματικής μινιόν μοτοσυκλέτας, ανεβάζοντας…

  • TEST RIDES 11/8

    KYMCO X-Town 300i ABS

    H μεσαία κατηγορία των GT scooter αποτελεί “πονοκέφαλο” για τους κατασκευαστές και αυτό γιατί βασική προϋπόθεση σε αυτά, είναι να συνδυαστούν επιτυχώς, διαμετρικά αντίθετα χαρακτηριστικά.

  • TEST RIDE 11/8

    KYMCO People-S 150i ABS

    Τα People, αποτελούν την σειρά μοντέλων με την οποία η KYMCO δραστηριοποιείται από το 1999 στην κατηγορία των αστικών πολυτελών scooter και το νέο S 150, φιλοδοξεί να γίνει ο… “άνθρωπος σου”, στα δύσκολα της καθημερινής μετακίνησης.

  • ROYAL ENFIELD 10/6

    Πρώτη επαφή – Royal Enfield Interceptor 650

    Υπάρχουν στιγμές που μια μοτοσυκλέτα είναι κάτι παραπάνω από ένα μεταφορικό μέσο. Όλοι μας το έχουμε διαπιστώσει αυτό σε κάποια στιγμή της ζωή μας. Άλλοι με το που βρέθηκαν σε μια σέλα, άλλοι συνειδητοποιώντας το σιγά-σιγά.

  • TEST RIDE 8/4

    Οδηγούμε το Gemini Scrambler 125 2019

    Ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας στους δύο τροχούς, μπορεί να κινηθεί σαν σίφουνας στο αστικό τοπίο αλλά πατάει και χώμα αν έχετε την ανάλογη όρεξη. Είναι επίσης τόσο προσιτή όσο και ένα… προσιτό παπί. Ποια μοτοσυκλέτα; Μα η Gemini Scrambler 125 φυσικά!

  • TEST RIDE 19/2

    Δοκιμάζουμε την Lambretta V-Special 125

    Για πρώτη φορά ίσως, η απόδοση ενός νεορετρό μοντέλου παραγκωνίζει το φαίνεσθαι και το βάζει σε δεύτερο ρόλο. Γιατί το V-Special 125 είναι ένα πάρα πολύ καλό scooter, που τυγχάνει να έχει κλασική εμφάνιση και όχι ένα μοντέλο που ποντάρει τα πάντα αποκλειστικά και μόνο στην…

Related Articles

Ξεπουλάνε στην Κίνα τα χαμηλού κόστους Volkswagen

cars

Όταν μία Ferrari 488 Pista δεν είναι αρκετή, έρχεται η Novitec.

cars

Audi A1 Sportback 30 TFSi S Tronic. Premium σε όλα

cars

Αποκάλυψη για το νέο Audi A3 Sedan

cars

Απεργία σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αύριο Τρίτη – Χωρίς Μετρό, Τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ!

cars

Προς συμφωνία συγχώνευσης PSA και Fiat Chrysler Automobiles

cars

Το τρομακτικό ατύχημα που σόκαρε τον V. Rossi (video)

cars

Η Opel αποκτά δικό της εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών

cars

Κινούμαι Ηλεκτρικά: Επίσημα οι κρατικές επιδοτήσεις του προγράμματος για την ηλεκτροκίνηση

cars