CARSNEWS
AUTONEWS

To Microlino 2.0 είναι η BMW Isetta του 21ου αιώνα!

Η BMW Isetta είναι ένα μοντέλο που λάνσαρε η γερμανική εταιρία στην αγορά την δεκαετία του ’50. Ένα μοντέλο που σήμερα θα χαρακτηριζόταν “microcar” ή κάτι πιο… πιασάρικο όπως “όχημα μικρο-κινητικότητας” αλλά εκείνη την εποχή, αποτελούσε μία αναγκαιότητα για την BMW που βρισκόταν στα όρια της χρεοκοπίας. Ο σχεδιασμός του οφείλεται στην Iso Rivolta (εξ ου και το όνομα, “Isetta”, που θα μπορούσε να μεταφραστεί ως “μικρή Iso”) και έβαλε το λιθαράκι του στην σωτηρία της γερμανικής εταιρίας πουλώντας 161.728 οχήματα στα 8 χρόνια που παρέμεινε στην παραγωγή.

Τώρα όμως, η Isetta αποκτά πνευματικό (και όχι μόνο) διάδοχο. Απλά δεν φοράει το σήμα της BMW. Ο λόγος για το Microlino 2.0 που χαρακτηρίζεται από την Micro ως το “iPad του κόσμου της κινητικότητας” – είδες; Χρειάζεται κάτι πιασάρικο. Όσο ρετρό είναι στην εμφάνιση όμως, τόσο σύγχρονο είναι κατά τα άλλα. Για το Microlino 2.0, η εταιρία που το σχεδίασε διατήρησε το γενικό σχήμα αλλά έβαλε κάποιες μοντέρνες πινελιές όπως τα LED φώτα εμπρός, το ενιαίο επίσης LED φανάρι πίσω και η κρυμμένη χειρολαβή. Το “bubblecar” είναι επίσης ψηλότερο από την Isetta, πιο ευρύχωρο και πιο ευήλιο χάρη στα μεγαλύτερα παράθυρα και τις λεπτότερες κολώνες εμπρός. Στο πίσω μέρος, το μετατρόχιο αυξήθηκε κατά 50% ώστε να βελτιωθεί η ευστάθεια και η άνεση ενώ στο εσωτερικό, το τιμόνι δεν στηρίζεται στο πάτωμα, ανάμεσα στα πόδια του οδηγού και ο διάκοσμος είναι λιτός και σύγχρονος με μία οθόνη μπροστά στον οδηγό να λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και έναν πιο εργονομικό και πιο άνετο “πάγκο” για τους επιβάτες.

Για την κίνηση του, το Microlino 2.0 χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος τροφοδοτείται είτε από μία μπαταρία 8 kWh, είτε από μία 14,4 kWh. Η πρώτη χαρίζει αυτονομία 125 χιλιομέτρων και η δεύτερη 200 ενώ η τελική ταχύτητα του ηλεκτρικού microcar δεν υπερβαίνει τα 90 km/h – και πολλά είναι! Όσο για την τιμή του; Ξεκινά από τα €12.000 με την εταιρία να δηλώνει ότι έχει ήδη 17.000 παραγγελίες και πως η παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2021. Δεδομένης της έλλειψης αντιπροσωπειών δε, την συντήρηση του Microlino 2.0 έχει αναλάβει η Bosch με περισσότερα από 70 σημεία στην Ελβετία και την εταιρία να επεκτείνει στο μέλλον αυτή την συμφωνία και σε άλλες χώρες.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Mansory Cabrera. Προκαλεί ακραίες αντιδράσεις!

cars

Η πρώτη ηλεκτρική Alfa Romeo το 2022!

cars

Νέο Ford Bronco: Πλησιάζει…

cars

Το νέο Fiat Strada ετοιμάζεται για την Βραζιλία.

cars

Alfa Romeo Giulia GTA. Η επιστροφή ενός θρύλου!

cars

Volvo XC40 Recharge. Το πρώτο από πολλά!

cars

Porsche Taycan 4S. Η γκάμα μεγαλώνει με μία πιο προσιτή έκδοση.

cars

Mercedes-AMG GLB35 4Matic. Χώροι, πρακτικότητα και 306 ίπποι!

cars

Το facelift του Genesis G70 δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις.

cars