– «Καυτό» μοντέλο για κάθε γούστο.
– Με ολοκαίνουργιο 2λιτρο μοτέρ βενζίνης και τετρακίνηση.
– Θα ακολουθήσει ηλεκτρική έκδοση με δύο μοτέρ και νέας γενιάς μπαταρία.
– Βασισμένο σχεδιαστικά στο πρωτότυπο FT-Se.
«Καυτά» νέα για την Toyota!
Έντονη φημολογία που θέλει την Toyota να κατασκευάζει ένα νέο σπορ μοντέλο σε δύο διαφορετικές εκδόσεις βασισμένες στο πρωτότυπο FT-Se, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του πέρυσι, έρχεται από την Ιαπωνία. Επί του παρόντος η μάρκα δεν έχει επιβεβαιώσει, ούτε διαψεύσει το παραμικρό, αλλά η αλήθεια είναι πως στο παρελθόν έχουν ακουστεί και νέες φήμες για την κατασκευή ενός νέου σπορ μοντέλου με βάση το εν λόγω concept, το οποίο θυμίζουμε πως βαφτίστηκε και όχι άδικα, ως το ηλεκτρικό MR2.
Με βενζίνη και ηλεκτρικό
Οι ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που έρχονται από την Ιαπωνία υποστηρίζουν πως για να μπορέσει η Toyota να κρατήσει χαμηλά το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής στη συνέχεια, των δύο εκδόσεων, επί της ουσίας θα ακολουθήσει την… τακτική της Dodge με το Charger. Δηλαδή θα δημιουργήσει ένα σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θα προσφέρει με την επιλογή είτε κινητήρα εσωτερικής καύσης, είτε ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει παράλληλα να καλύψει τα γούστα όλων των αγοραστών, είτε αυτοί παραμένουν αμετανόητοι petrolheads, είτε θέλουν να κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Το 2026 ντεμπουτάρει η βενζινοκίνητη έκδοση, ακολουθεί το 2027 το ηλεκτρικό
Σε ότι αφορά το μοντέλο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, αυτό λέγεται πως θα υιοθετήσει το νέο 2λιτρο μοτέρ που ετοιμάζει η μάρκα (μαζί με ακόμα δύο νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης 1,5 λίτρων, έναν ατμοσφαιρικό και έναν τούρμπο). Οι πληροφορίες που υπάρχουν έως τώρα αναφέρουν πως το 2λιτρο μοτέρ θα μπορεί να προσφέρει έως και 600 ίππους, αλλά δεν ξεκαθαρίζεται η απόδοση που θα έχει στο συγκεκριμένο μοντέλο. Η βενζινοκίνητη έκδοση θα έχει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς και θα είναι η πρώτη που θα έρθει το 2026.
Ένα χρόνο αργότερα, το 2027, θα ακολουθήσει και το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο της Toyota θα διαθέτει τις μπαταρίες επόμενης γενιάς της μάρκας και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Στη βασική έκδοση η ισχύς θα είναι περίπου στους 400 ίππους, ενώ στην ανώτερη θα ξεπερνά τα 500 άλογα.
Από τις 60.000 ευρώ το κόστος απόκτησης
Όσον αφορά τη σχεδίαση, δεν υπάρχει καμία λέξη για το βαθμό που θα μπορούσε να επηρεαστεί το μοντέλο παραγωγής από το πρωτότυπο FT-Se. Τα Μέσα της Ιαπωνίας υποστηρίζουν πως οι διαστάσεις που θα έχει ανέρχονται σε μήκος 4.380 χιλιοστά, πλάτος 1.895 χιλιοστά και ύψος 1.220 χιλιοστά. Οι αναλογίες αυτές δείχνουν ένα αυτοκίνητο μόλις 1 χιλιοστά πιο μακρύ από τη Supra, 41 χιλιοστά φαρδύτερο και 74 χιλιοστά χαμηλότερο.
Τέλος, το αρχικό κόστος απόκτησης φημολογείται από περίπου 10 εκατομμύρια γιεν, δηλαδή περίπου 60.000 ευρώ.