CARSNEWS
AUTONEWS

Toyota GT86/Subaru BRZ. Έρχονται ισχυρότερα και με νέο focus…

Η Toyota και η Subaru ετοιμάζουν την δεύτερη γενιά των GT86 και BRZ. Δεν υπάρχει αμφιβολία γι’ αυτό. Είναι καθαρά θέμα χρόνου. Το θέμα λοιπόν δεν είναι αν θα υπάρξουν αντικαταστάτες γι’ αυτά τα δύο μοντέλα αλλά τι μορφή θα πάρουν και πώς θα λειτουργήσουν ως το σύνολο των επιμέρους κομματιών τους για να προσφέρουν κάτι περισσότερο από τους προκατόχους τους.

Η απάντηση αναμένεται να είναι εμφατική καθώς οι δύο ιαπωνικές εταιρίες σκοπεύουν να ανεβάσουν τον πήχη προχωρώντας σε ουσιαστικές αλλαγές σε όλους τους τομείς. Πρώτα απ’ όλα, αναμένεται αλλαγή στην αρχιτεκτονική καθώς η πλατφόρμες που έχει στην “φαρέτρα” της η Subaru δεν προσφέρονται για την διάταξη με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω – το βασικό ζητούμενο για ένα sports car όπως το έχουν οραματιστεί από κοινού με την Toyota. Έτσι, οι φήμες λένε ότι η επόμενη γενιά των 86/BRZ θα μεταπηδήσει στην TNGA αρχιτεκτονική της Toyota αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάτω από το καπό δεν θα βρίσκεται ένας boxer βενζινοκινητήρας.

Και εδώ όμως, οι δύο φίρμες άκουσαν την αγορά και τις εκκλήσεις του κόσμου για περισσότερη ισχύ/ροπή, οπότε την θέση του δίλιτρου, ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου boxer θα πάρει ένα υπερτροφοδοτούμενο σύνολο με τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων αλλά με την ιπποδύναμη να αυξάνεται από τα 200 άλογα, περίπου, της τρέχουσας γενιάς,  στα 260 με ανάλογη αύξηση στην ροπή. Ωστόσο, οι μηχανικοί δουλεύουν ώστε να μην χαθεί ο παράγων οδηγησιμότητα, ούτε ο ξεχωριστός χαρακτήρας του αυτοκινήτου όπως αυτός διαμορφωνόταν (και) από τον ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα. Μία άλλη κριτική στην οποία σκοπεύουν να απαντήσουν οι Toyota και Subaru αφορά στην αισθητική του αυτοκινήτου, ιδίως στο εσωτερικό. Τα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι μπορούμε να περιμένουμε αναβαθμίσεις τόσο στην προσφερόμενη τεχνολογία, όσο και στα υλικά, στο φινίρισμα, την συναρμογή και στο design.

Όλα αυτά όμως, θα επιφέρουν μία αύξηση στην τιμή και οι δύο μάρκες είναι πάρα πολύ προσεκτικές καθώς δεν επιθυμούν να καταλήξουν σε διαφορετική κατηγορία λόγω κόστους. Η Toyota ιδιαίτερα, έχει να φοβάται μήπως πλησιάσει επικίνδυνα στην περιοχή της νέας Supra που σε κάποιες αγορές μάλιστα, είναι διαθέσιμη στην βασική έκδοση με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να δούμε στο προσεχές μέλλον μία εξηλεκτρισμένη έκδοση των 86/BRZ καθώς, παρά το γεγονός ότι η Toyota εστιάζει με πάθος στη συγκεκριμένη τεχνολογία, πιστεύει ότι δεν έχει εξελιχθεί σε επαρκή βαθμό για χρήση σε σπορ μοντέλα – κυρίως λόγω βάρους.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Honda. Με νέο φίλτρο καμπίνας που μειώνει τον κίνδυνο μόλυνσης από Covid 

cars

Νέο Audi Α3 Sportback 40 TFSI e. Mε μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία

cars

McLaren Sabre. Μία πολύ ειδική McLaren για τις Η.Π.Α.

cars

Το Renault Clio Rally3 στην Ελλάδα

cars

Χωρίς προβλήματα η επιστροφή των εκδρομέων της Καθαράς Δευτέρας στην Αττική

cars

Renault Clio 1.3 TCe RS Line. Γνήσια σπορτίφ

cars

Hyundai Ioniq 5. Το επόμενο μεγάλο βήμα

cars

Οι δοκιμές της Ferrari Purosangue συνεχίζονται.

cars

Τελείωσε η εξέγερση σε φυλακή στον Ισημερινό από όπου απέδρασε «το κεφάλι» ισχυρής συμμορίας με το προσωνύμιο «Φίτο»

cars