20.6 C
Athens

Toyota Kenshiki Forum 2025: Πρεμιέρα των C-HR+, Urban Cruiser και του ανανεωμένου bZ4X

Published:

 

Αν κάτι μπορεί να χαρακτηρίσει την Toyota είναι σίγουρα η διορατικότητα. Αυτό άλλωστε σημαίνει και η λέξη Kenshiki που έχει δώσει το όνομα σε ένα ετήσιο forum που κάθε χρόνο αφενός πιστοποιεί αυτό το σπάνιο επιχειρηματικό χάρισμα, αφετέρου αποδεικνύει ότι η επιμονή και η προσήλωση σε ένα όραμα σπανίως αποτυγχάνουν.

H Toyota είναι ένα διαφορετικό αυτοκινητικό Σύμπαν. Σε αυτό τον Σύμπαν οι νόμοι της αγοράς έχουν διαφορετική εφαρμογή αλλά, εκ του αποτελέσματος κρίνοντας, μοιάζουν να έχουν και ένα πολύ πιο απτό αποτέλεσμα. Ο διαφορετικός δρόμος της εταιρείας (μήπως αυτός της κοινής λογικής) κάποιες φορές δείχνει να αποκλίνει παράξενα και κάποιες άλλες να εφάπτεται με αυτός της υπόλοιπης mainstream αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στην ουσία βέβαια δεν πρόκειται για μία προσέγγιση αλλά για ένα σύνολο διαφορετικών στρατηγικών που υπηρετούν την (θα έπρεπε αυτονόητη για όλους) διαπίστωση ότι δεν μπορείς να επιβάλλεις έναν τρόπο για να επιτύχεις έναν συγκεκριμένο στόχο, αλλά σίγουρα μπορείς να δώσεις διαφορετικές επιλογές που σταδιακά συγκλίνουν σε μια συγκεκριμένη συλλογική επίτευξη. Αυτό το περίφημο multipath που όσο αυτονόητο θεωρητικά είναι άλλο τόσο δύσκολο να το υλοποιήσεις, η Toyota το έχει κάνει το απόλυτο μάντρα της.

Αν έχουν αποδείξει κάτι τα προηγούμενα Kenshiki fora είναι ότι αυτή η φαινομενικά πολυδαίδαλη στρατηγική που ακολουθεί η Toyota έχει αποδώσει καρπούς. Δεν είναι τυχαίο ότι το 2024 πούλησε συνολικά (μαζί με τη Lexus) πάνω από 10 εκ. αυτοκίνητα παγκοσμίως. Αυτό λοιπόν ήταν και ένα από τα βασικά μηνύματα και του φετινού Kenshiki που διεξήχθη στις Βρυξέλλες και στο οποίο παρευρεθήκαμε την περασμένη εβδομάδα. Αυτή η στρατηγική των πολλαπλών τεχνολογιών που μοιάζει τελικά και η πιο λογική. Στην είσοδο του αχανούς κτιρίου το πρώτο πράμα που έβλεπες ήταν αρκτικόλεξα: HEV, PHEV, BEV, ICE κλ.π.

Όλα αντιπροσώπευαν μια διαφορετική προσέγγιση της Toyota προς την απανθρακοποίηση. Οι άνθρωποι δουλεύουν κυριολεκτικά με ό,τι έχουν διαθέσιμο: υβριδικά, plug-in υβριδικά, αμιγώς ηλεκτρικά, υδρογονοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και ηλεκτροκίνητα με κυψέλες υδρογόνου και σαν κερασάκι στην τούρτα εξέλιξη συνθετικών καυσίμων. Πόσες εταιρείες έχετε ακούσει την ίδια μέρα να παρουσιάζουν τρία συν ένα ηλεκτρικά μοντέλα (τρία εντελώς καινούρια και ένα ανανεωμένο και αμέσως μετά να ανακοινώνουν την εξέλιξη δύο κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενός 1.5 και ενός δίλιτρου.

Πόσες εταιρείες μαζικής παραγωγής ξέρετε που να επιδεικνύουν τέτοια προσήλωση στο motorsport, αναγνωρίζοντας και τη δημοφιλία του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και την χρησιμότητά του ως εργαστήρι δοκιμής και εξέλιξης νέων τεχνολογιών; Εφτασαν στο σημείο να μας δείξουν σε βίντεο μέχρι και την εξέλιξη του νέου κεντρομήχανου, με κινητήρα εσωτερικής καύσης φυσικά, σπορ μοντέλου τους.

Ωστόσο φαίνεται ότι στην Toyota δεν είναι αφελείς. Γνωρίζουν ότι η ηλεκτροκίνηση σταδιακά θα κυριαρχήσει, τουλάχιστον σε μεγάλες -και πλούσιες- περιοχές του Πλανήτη, όπως η Ευρώπη. Γνωρίζουν ότι στον συγκεκριμένο τομέα έχουν μείνει πίσω, τουλάχιστον σε σχέση με την Tesla και τους Κινέζους.

Γι’ αυτό και το φετινό Kenshiki είχε ξεκάθαρα  ως πρωταγωνιστές τα επερχόμενα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα από την Toyota και τη Lexus, καθώς και ένα ηλεκτρικό microcar που μολονότι οι άνθρωποι που το εμπνεύστηκαν και το παρουσίασαν διαρρήγνυαν τα ιμάτιά τους ότι πρόκειται για concept, η δική μου προσωπική αίσθηση είναι ότι θα το δούμε σχετικά σύντομα στις ευρωπαϊκές (και όχι μόνο) αγορές.

Είναι η πρώτη φορά από την αρχή του «ηλεκτρικού κύματος» που η Toyota, μαζί με τη Lexus θα έχουν διαθέσιμη μια σχετικά πλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στην ευρωπαϊκή αγορά. Πάμε να τα γνωρίσουμε από πιο κοντά.

Uban Cruiser

Δεδομένου ότι η κατηγορία των ηλεκτρικών B-SUV είναι τη δεδομένη στιγμή η πιο δημοφιλής στην Ευρώπη, το Urban Cruiser θα αναλάβει να σηκώσει το κύριο βάρος του ανταγωνισμού και των πωλήσεων. Προγραμματίζεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2025, διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας όπως θα είναι πλέον η στρατηγική της Toyota για όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, διευκολύνοντας τους πελάτες να επιλέξουν το αυτοκίνητο με βάση τις ανάγκες κινητικότητας και τον προϋπολογισμό τους.

Εμφανισιακά είναι εμφανής η προσπάθεια των σχεδιαστών να δώσουν μια πιο περιπετειώδη αισθητική με την χαρακτηριστική σχεδίαση «hammerhead» και τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος, τα μυώδη φτερά και η φωτιζόμενη μπάρα που διατρέχει θέλουν επίσης να εξασφαλίσουν την ίδια αίσθηση.

Το Urban Cruiser ωστόσο ακολουθεί και μια ακόμα χαρακτηριστική στιλιστική επιλογή της Toyota. Ελάχιστα μοιάζει με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, ίσως μόνο με το πολύ πιο μεγάλο Land Cruiser. Και αυτό είναι εσκεμμένο, καθώς αν το καλοσκεφτείτε η ιαπωνική εταιρεία αποφεύγει την αισθητική ομογενοποίηση των μοντέλων της.

Οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από αυτές του υβριδικού Yaris Cross, πράγμα που σημαίνει ότι το πεδίο δράσης τους είναι πρωτίστως (και ομοίως με το Yaris Cross) το αστικό περιβάλλον. Στο εσωτερικό, οι διαθέσιμοι χώροι είναι, όπως διαπιστώσαμε, εξαιρετικά γενναιόδωροι, χάρη στο μεταξόνιο των 2.700 mm και τα έξυπνα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.

Ένα σύστημα συρόμενου καθίσματος, για παράδειγμα, αυξάνει τον διαθέσιμο χώρο για τους πίσω επιβάτες ή τις αποσκευές. Στο εσωτερικό ο ψηφιακός πίνακας οργάνων οριζόντιας σχεδίασης με διαγώνιο 10,25” είναι τοποθετημένος σχετικά χαμηλά, γεγονός που, σε συνδυασμό με την ψηλή θέση οδήγησης, δημιουργεί ένα αρκετά ευρύ οπτικό πεδίο για τον οδηγό.

Τα υλικά φαίνονται με μια πρώτη ματιά καλής ποιότητας, ενώ υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες, όπως ο ατμοσφαιρικός φωτισμός με 12 διαφορετικές χρωματικές επιλογές που προσθέτουν το κάτι παραπάνω σε σχέση με το θερμικό «ξαδερφάκι» του. O πίνακας οργάνων συνδέεται με οθόνη πολυμέσων 10,1” σε μία ενιαία μονάδα. Εννοείται ότι θα διαθέτει όλες τις τεχνολογίες συνδεσιμότητας όπως Apple CarPlay και Android Auto.

Σύμφωνα με την Toyota το Urban Cruiser θα έχει πλούσιο εξοπλισμό, όπως κάμερα 360 μοιρών, ηχοσύστημα JBL και ηλεκτρική ρύθμιση του καθίσματος του οδηγού. Θα προσφέρεται επίσης μια σταθερή ηλιοροφή.

Το Urban Cruiser βασίζεται σε πλαίσιο εξελιγμένο αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Ο σχεδιασμός του εξαλείφει την ανάγκη για εγκάρσιες δοκούς στο δάπεδο, προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τη μπαταρία. Οι διαθέσιμες επιλογές μπαταρίας θα προσφέρουν αυτονομία που, όπως ισχυρίζεται η Toyota θα επαρκεί άνετα για τις καθημερινές αστικές και περιαστικές μετακινήσεις.

Η προσδοκόμενη αυτονομία για την έκδοση FWD με τη μπαταρία των 49 kWh είναι περίπου 300 km, ενώ με την μεγαλύτερη μπαταρία των 61 kWh, η τιμή αυτή φτάνει τα 400 km. Θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με την μπαταρία 61 kWh η οποία θα έχει εκτιμώμενη αυτονομία 350 km. Και οι δύο μπαταρίες είναι φωσφορικού λιθίου-σιδήρου με εγγύηση για έως και 10 ή μέχρι ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης, υπό την προϋπόθεση ότι γίνεται ετήσιος έλεγχος της υγείας της μπαταρίας.

Το προσθιοκίνητο Urban Cruiser με τη μικρή μπαταρία θα αποδίδει 144 PS, το επίσης προσθιοκίνητο με τη μεγαλύτερη μπαταρία θα αποδίδει 174 PS, ενώ το τετρακίνητο με τους δύο ηλεκτροκινητήρες θα έχει απόδοση 184 PS  Το Urban Cruiser θα εξοπλίζεται στάνταρ με ένα πακέτο προηγμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων αποφυγής σύγκρουσης (PCS), προσαρμοζόμενου cruise control και προειδοποίησης παρέκκλισης/υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας.

C-HR+

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτό το ολοκαίνουριο ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota ήταν ο star του φετινού Kenshiki Forum. Ενα μοντέλο που θέλει να μπει με αξιώσεις στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών C-SUV, της άλλης μεγάλης ευρωπαϊκής «αγάπης». Αν μη τι άλλο δείτε την επιτυχία του Tesla Model Y που πέρσι αναδείχθηκε το συνολικό best-seller στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το C-HR+ αντικειμενικά είναι (εμφανισιακά τουλάχιστον) αυτό που λέει το όνομά του: ένα μοντέλο που υιοθετεί την αισθητική του υβριδικού C-HR με μια πιο επιμηκυμένη σιλουέτα που ενσωματώνει ακόμα πιο έντονα κουπέ στοιχεία. Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει τόσο έντονη συνάφεια αλλά αντιλαμβάνομαι τη λογική των ανθρώπων της Toyota που ήθελαν να υπάρχει σαφής αντιστοίχηση με ένα μοντέλο που στην Ευρώπη έχει πουλήσει από το 2016 πάνω από ένα εκατομμύριο μονάδες.

Το C-HR+ θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές στα τέλη του 2025 και σε όλες από το 2026. Και εδώ θα διατίθενται δύο διαφορετικές χωρητικότητες μπαταρίας και εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς.

Ο οπτικός αντίκτυπος που προκαλεί είναι ασφαλώς έντονος. Όσο το κοιτάς διαπιστώνεις ότι ναι μεν μοιάζει με το C-HR αλλά τελικά, ενσωματώνοντας και στοιχεία από το μεγαλύτερο bZ4x, στέκεται ως ένα αυθύπαρκτο κουπέ SUV με πιο καθαρές γραμμές και από τα δύο προαναφερθέντα μοντέλα

Ο σχεδιασμός του μπροστινού προφυλακτήρα, της μάσκας και των προβολέων είναι αποκλειστικός γι’ αυτό το C-HR+, ενώ η κουπέ γραμμή της οροφής σβήνει μεν με εντυπωσιακό τρόπο αλλά, όπως διαπιστώσαμε, δεν διακυβεύει τον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών. Η πίσω όψη είναι εξίσου ξεχωριστή, με τα full-LED φωτιστικά σώματα, το πίσω παρμπρίζ που κατακρημνύζεται και την σωστά ενσωματωμένη αεροτομή που προσδίδει έμφαση στη δυναμική εμφάνιση.

Το συνολικό μήκος του C-HR+ είναι 4.520 mm ενώ το μεταξόνιό του φτάνει στα 2.750 mm, πράμα που σημαίνει ότι σε σχέση με το υβριδικό C-HR είναι μακρύτερο κατά 15,8 cm εξωτικά και κατά 11 cm εσωτερικά. Εξού και οι σαφώς πιο ομαλή κατανομή των όγκων σε οπτικό επίπεδο αλλά και η ξεκάθαρα πιο γενναιόδωρη χωροταξική του διάταξη.

Το εσωτερικό είναι μοντέρνο, τεχνολογικά επικαιροποιημένο, με καλή προσλαμβανόμενη ποιότητα, και μια avand guard αισθητική. Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι παραπάνω από καλοί, αλλά το πορτμπαγκάζ των 416 lt βρίσκεται στον μέσο όρο της κατηγορίας. Δύο ασύρματοι φορτιστές smartphone και θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας εξασφαλίζουν ότι όλοι οι επιβάτες μπορούν να είναι συνδεδεμένοι εν κινήσει. Επίσης, υπάρχουν χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού στο πίσω μέρος της καμπίνας, ενώ η πανοραμική οροφή φέρνει άπλετο φυσικό φως, ελπίζουμε όχι και υπερβολική ζέστη σε κλίματα όπως το δικό μας.

Μια οθόνη πολυμέσων 14″ θα είναι στάνταρ χαρακτηριστικό σε όλα τα μοντέλα Toyota C-HR+, αποτελώντας το κεντρικό στοιχείο της σχεδίασης του ταμπλό. Το σύστημα πλοήγησης διαθέτει μια ειδική λειτουργία καθοδήγησης EV, η οποία υπολογίζει διαδρομές με βολικές επιλογές σταθμών φόρτισης, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος και την διαθέσιμη αυτονομία.

Η εφαρμογή MyToyota επιτρέπει στους κατόχους να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σημαντικές πτυχές του αυτοκινήτου τους, όπως η κατάσταση φόρτισης, ο χρόνος φόρτισης, η αυτονομία και τα δεδομένα χρήσης.

Το Toyota C-HR+ διαθέτει δύο διαφορετικές επιλογές μπαταριών. Μια μονάδα με μικτή χωρητικότητα 57,7 kWh θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για το προσθιοκίνητο μοντέλο, ενώ μια μεγαλύτερη 77 kWh θα διατίθεται τόσο για την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς όσο και στην τετρακίνητη. Με το Πρόγραμμα Φροντίδας Μπαταρίας (Battery Care Program), το οποίο καλύπτει τη μπαταρία με εγγύηση κάθε χρόνο και για έως 11 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς του οχήματος ή για έως και ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα οδήγησης, υπό την προϋπόθεση ότι πραγματοποιείται ετήσιος έλεγχος της κατάστασης υγείας της μπαταρίας

Η έκδοση AWD αναμένεται να αποδίδει 343 PS εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 5,2”. Με εξαίρεση τις προτάσεις της σειράς αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων GR, το τετρακίνητο C-HR+ θα είναι το πιο ισχυρό μοντέλο στην ευρωπαϊκή γκάμα της Toyota.

Η προσθιοκίνητη έκδοση με την μπαταρία 57,7 kWh θα αποδίδει 167 PS – η έκδοση με την μπαταρία 77 kWh αυξάνει την απόδοση σε 224 PS. Στις ενεργειακά αποδοτικές επιδόσεις συνεισφέρει η βελτιστοποιημένη αεροδυναμική, με τη σιλουέτα του οχήματος, την αεροτομή οροφής και τη σχεδίαση ducktail στο πίσω μέρος να έχουν διαμορφωθεί προσεκτικά ώστε να εξασφαλίζουν ομαλή ροή του αέρα πάνω και γύρω από το αμάξωμα.

Υπάρχει νέα λειτουργία προετοιμασίας θερμοκρασίας της μπαταρίας (pre-conditioning) που θα βελτιώσει την απόδοση φόρτισης στις περισσότερες συνθήκες. Για μεγαλύτερη ευκολία, η λειτουργία αυτή μπορεί να ενεργοποιηθεί αυτόματα ή χειροκίνητα. Η αντλία θερμότητας συνεισφέρει με περαιτέρω οφέλη εξοικονόμησης ενέργειας για το σύστημα κλιματισμού και τη λειτουργία θέρμανσης των καθισμάτων, του τιμονιού και του παρμπρίζ.

Ο ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW παρέχεται στάνταρ, ενώ ένας ισχυρότερος 22 kW διατίθεται στην έκδοση High. Η ταχεία φόρτιση DC μπορεί να πραγματοποιηθεί με ισχύ που φτάνει τα 150 kW.

Η Toyota ανακοινώνει ότι έχει αναβαθμίσει σημαντικά και την ανάρτηση, συμπεριλαμβανομένης της απόδοσης των ελατηρίων και των αμορτισέρ, καθώς και της ακαμψίας των αντιστρεπτικών δοκών. Επιπλέον, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης φέρει αναθεωρημένη χαρτογράφηση με στόχο τη βελτιωμένη απόκριση. Οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας υποστηρίζουν επίσης ότι η σταθερότητα έχει ενισχυθεί μέσω της αυξημένης ακαμψίας του αμαξώματος και του χαμηλότερου κέντρου βάρους.

Όλες οι εκδόσεις επωφελούνται από τα εκτεταμένα χαρακτηριστικά του Toyota T-Mate, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Toyota Safety Sense. Η οδήγηση γίνεται πιο ασφαλής και άνετη, χάρη στην έγκαιρη ανίχνευση ποικίλων κινδύνων ατυχήματος και την αυτόματη ενεργοποίηση, όταν χρειάζεται, της πέδησης, του ροπής διεύθυνσης και του ελέγχου ισχύος, για την υποστήριξη του οδηγού στην αποφυγή μιας σύγκρουσης.

bZ4X

Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV bZ4X αναβαθμίζεται ουσιαστικά. Η Toyota ισχυρίζεται ότι το νέο πλαίσιο τεχνολογικών  αναβαθμίσεων θα ενισχύσει την απόδοση και τις επιδόσεις του μοντέλου, καθώς και την οδηγοκεντρική του συμπεριφορά, ενώ θα προσφέρει ακόμα περισσότερη ευκολία και εμπιστοσύνη κατά τη χρήση του. Παρότι λανσαρίστηκε ουσιαστικά πριν από τέσσερα χρόνια μόλις την προηγούμενη χρονιά άρχισε να κάνει αξιόλογες πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, κάτι που ώθησε την Toyota να προβεί σε βελτιώσεις που να δώσουν επιπλέον ώθηση.

Το bZ4X σχεδιαστικά παραμένει επίκαιρο. Ένα μεγάλο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV με προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης που δύσκολα θα περάσει απαρατήρητο. Αυτό που κυρίως ήθελε να βελτιώσει η Toyota ήταν η ενεργειακή του αποδοτικότητα και η παλέτα των επιλογών που μπορεί να προσφέρει. Ετσι η νέα γκάμα του bZ4X θα διευρυνθεί με την εισαγωγή δύο επιλογών μπαταρίας. Πλέον θα προσφέρεται τώρα με μπαταρία 57,7 kWh ή 73,1 kWh (μικτή χωρητικότητα. Η μπαταρία χωρητικότητας 57,7 kWh θα διατίθεται αποκλειστικά με το προσθιοκίνητο bZ4X. Η μονάδα των 73,1 kWh θα προσφέρεται τόσο με τις προσθιοκίνητες όσο και με τις τετρακίνητες εκδόσεις.

Η μέγιστη αυτονομία, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, υπολογίζεται στα 573 km, ανάλογα με την έκδοση και το σύστημα κίνησης. Τα συμπαγή, ελαφριά και ενεργειακά αποδοτικά eAxles της Toyota έχουν επίσης αναβαθμιστεί. Χρησιμοποιούν πλέον ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου (SIC), οι οποίοι συμβάλλουν στην απόδοση υψηλότερης ισχύος.

Mε την μπαταρία των 57,7 kWh το αποκλειστικά προσθιοκίνητο bZ4X θα αποδίδει 167 PS, ενώ με την μπαταρία των 73,1 kWh θα αποδίδει 224 PS στην προσθιοκίνητη έκδοση και 343 PS στην τετρακίνητη με τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Επιπλέον, θα είναι διαθέσιμος ένας νέος ενσωματωμένος φορτιστής AC 22 kW (έκδοση High), ενώ η μέγιστη ισχύς φόρτισης DC παραμένει στα 150 kW.

Το μοντέλο έχει αναβαθμιστεί σχεδιαστικά, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου διαθέτει μια πιο εκλεπτυσμένη και κομψή εμφάνιση, με βελτιωμένη αεροδυναμική. Το εσωτερικό είναι πλήρως ανανεωμένο, περιλαμβάνοντας μια νέα κεντρική κονσόλα που διευκολύνει τη χρήση των ψηφιακών συσκευών και νέα σχεδίαση πίνακα οργάνων, με στάνταρ οθόνη πολυμέσων 14”. Με τις νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το αμάξωμα, το νέο bZ4X προσφέρει επίσης μειωμένα επίπεδα θορύβου και κραδασμών, για βελτιωμένη άνεση και δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.

Το νέο bZ4X είναι στάνταρ εξοπλισμένο με λειτουργία προετοιμασίας θερμοκρασίας της μπαταρίας (pre-conditioning). Διατίθεται επίσης μια λειτουργία πλοήγησης BEV, η οποία επιλέγει αυτόματα μια διαδρομή με προτεινόμενους και βολικούς σταθμούς φόρτισης, λαμβάνοντας υπόψη την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος και την εναπομένουσα αυτονομία. Αυτή η δυνατότητα είναι ήδη διαθέσιμη για τα τρέχοντα μοντέλα bZ4X και παρέχεται ασύρματα μέσω της μονάδας επικοινωνίας δεδομένων (DCM). Το νέο bZ4X αναμένεται να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές μετά το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους.

READ MORE

Leasing Αυτοκινήτου για Ιδιώτες: Προϋποθέσεις & Απαραίτητα Δικαιολογητικά

Η διαδικασία απόκτησης αυτοκινήτου μέσω leasing έχει γίνει πιο απλή και εύκολη, κυρίως χάρη σε πρωτοπόρες εταιρείες όπως το instacar, που έχει φέρει το...

Σαν Σήμερα: Η επικη μάχη των Αλόνσο και Σουμάχερ στην έρημο (vid)

Διαβάστε παρακάτω τα πιο σημαντικά γεγονότα που έλαβαν χώρα σαν σήμερα, στον κόσμο της Formula 1 και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.H νέα εβδομάδα συνεχίζεται...

Find us on X

Related articles

Latest articles