CARSNEWS
AUTONEWS

Volkswagen: Το Amarok θα είχε “πεθάνει” χωρίς την Ford.

Οι φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και αρκετό καιρό σχετικά με το μέλλον του Volkswagen Amarok επιβεβαιώθηκαν με την ανακοίνωση των λεπτομερειών που αφορούν στην συνεργασία ανάμεσα στην γερμανική εταιρία και την Ford. Είναι γνωστό πλέον, ότι η επόμενη γενιά του Amarok θα βασίζεται στο Ford Ranger και θα λανσαριστεί στην αγορά κάποια στιγμή εντός του 2022, με την παραγωγή του να έχει ανατεθεί στο εργοστάσιο της αμερικανικής εταιρίας στο Silverton της Ν. Αφρικής. Το νέο Amarok όμως, δεν θα είναι μία περίπτωση “badge engineering” όπως μας καθησυχάζει ο επικεφαλής του Δ.Σ. της Volkswagen Commercial Vehicles, Thomas Sedran.

Μέσω ξεχωριστών σχεδίων και διεπιφανειών θα διαχωρίσουμε με σαφήνεια τα δύο μοντέλα.

Δήλωσε ο Sedran, όπως διαβάζουμε στο σχετικό δελτίο τύπου της Volkswagen. Με πιο απλά λόγια, η γερμανική μάρκα σκοπεύει να δημιουργήσει ένα εντελώς διαφορετικό design, τουλάχιστον στον βαθμό που της επιτρέπει η πλατφόρμα του Ranger. Κατά τα άλλα, παρότι δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι από επίσημα χείλια, περιμένουμε από το νέο Amarok να δανειστεί και δύο κινητήρες από την γκάμα της Ford – τον δίλιτρο, twin-turbo τετρακύλινδρο και έναν 3-λιτρο V6, όπως και το 10-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο με το οποίο θα συνδυάζονται αυτοί. Εντύπωση προκαλεί πάντως η ειλικρίνεια της Volkswagen που αναφέρει ξεκάθαρα ότι το Amarok θα είχε “πεθάνει” ως μοντέλο αν δεν ήταν η Ford:

Τελικά, είναι οι πελάτες μας που θα επωφεληθούν από την συνεργασία καθώς χωρίς αυτήν, δεν θα είχαμε εξελίξει ένα νέο Amarok.

Σημείωσε ο Sedran. Προφανώς, το pickup της Volkswagen δεν έπιασε τους στόχους που είχαν τεθεί όσον αφορά στις πωλήσεις – όχι στον βαθμό που να δικαιολογείται η επένδυση της εξέλιξης μίας νέας γενιάς πάνω στην bespoke πλατφόρμα που χρησιμοποιείται στο τρέχον μοντέλο. Με τη βοήθεια της Ford όμως, με την τεχνογνωσία και την τεχνολογία της, το Amarok θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία. Μένει να δούμε αν το πείραμα θα στεφθεί με επιτυχία.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Askoll. Με νέο site για καλύτερη ενημέρωση

cars

Η Toyota δηλώνει έτοιμη να κατασκευάσει την πόλη του μέλλοντος!

cars

Αποχωρεί για “προσωπικούς λόγους” ο CEO της Ferrari.

cars

Η Peugeot “σκοτώνει” το GTi;

cars

Honda: 70 χρόνια και 400 εκατομμύρια μοτοσυκλέτες μετά, συνεχίζει ακάθεκτη!

cars

Το νέο Subaru BRZ μας δείχνει το πρόσωπο του.

cars

Opel Corsa 1.2T 100 PS. Οι αξίες του είναι μεγαλύτερες

cars

Porsche: Ανοιχτό το ενδεχόμενο της αναβίωσης της 914.

cars

Skoda G-Tec. Με επίκεντρο την οικονομία στη μετακίνηση

cars