Η Volkswagen στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης θα λανσάρει το I.D. 3 ηλεκτρικό hatchback και όχι μόνο. Η γερμανική εταιρία αποφάσισε να υπογραμμίσει την μετάβαση σε μία νέα εποχή, αντικαθιστώντας το υπάρχον σήμα με ένα νέο, “σημαντικά πιο νεανικό, πιο ψηφιακό και πιο μοντέρνο”, όπως ανακοίνωσε. Στην ουσία όμως, η Volkswagen γυρνά σελίδα με το καινούριο σήμα. Το παλιό, “βαρύ, κάπως ακίνητο ειδικά στην ψηφιακή εποχή” που διανύουμε σύμφωνα με τον επικεφαλής marketing της φίρμας, Jochen Sengpiehl, είναι το σήμα του dieselgate, της παλιάς εποχής… αναλογικό.
Το νέο σήμα “είναι επίπεδο, ανοιχτό, γεμάτο αντίθεση και ξεκάθαρο”, δήλωσε και πάλι ο Κος Sengpiehl και αποτελεί την λογική συνέπεια των αλλαγών στις οποίες έχει προχωρήσει η Volkswagen τα τελευταία χρόνια. Θα είναι το σήμα του εξηλεκτρισμού, της μείωσης των εκπομπών ρύπων και της τεχνολογίας. Το σήμα μίας απλουστευμένης γκάμας που θα εστιάσει στην ηλεκτρική κινητικότητα – έναν τομέα στον οποίο η Volkswagen θέλει να είναι ηγέτης. Ούτως ή άλλως, το απερχόμενο σήμα κοσμεί τα αυτοκίνητα της από το 2010 και κλείνοντας την δεκαετία, έφτασε η ώρα για μία αλλαγή. Τώρα, αν το νέο θα είναι καλύτερο από το παλιό, μένει να το δούμε. Σίγουρα θα είναι πιο… φιλικό στα ψηφιακά μέσα και κατά πάσα πιθανότητα, δεν θα αποτελέσει ένα δραστικό, εκ βάθρων ανασχεδιασμό αλλά ένα ουσιώδες φρεσκάρισμα.
Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι το νέο logo θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης και ταυτόχρονα, θα εγκατασταθεί και στα κεντρικά της μάρκας στο Wolfsburg. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, θα αποσταλεί σε περισσότερες από 10.000 αντιπροσωπείες σε 171 αγορές, με την Volkswagen να υπολογίζει πως περίπου 70.000 σήματα θα αντικατασταθούν.