CARSNEWS
AUTONEWS

Volkswagen Golf GTI. Έτοιμη η όγδοη γενιά του μοντέλου

Ψηφιακό, ολοκληρωμένο, με εμπνευσμένη σχεδίαση και με πιο δυναμική οδική συμπεριφορά από ποτέ: με το νέο Golf GTI, η Volkswagen ανεβάζει και πάλι σημαντικά τη μπάρα στην κατηγορία των σπορ compact πεντάθυρων χάτσμπακ. Το αποτέλεσμα είναι ένα Golf GTI που συνδυάζει ιδανικά σπορ χαρακτήρα με τη μέγιστη άνεση, έτοιμο να χαρίσει ρίγη συγκινήσεων για πολλά χιλιόμετρα με τη δυναμική οδήγηση που υπόσχεται. Το Golf GTI έχει δημιουργήσει παράδοση στο να είναι εξοπλισμένο με πρωτοποριακά τεχνικά χαρακτηριστικά και η όγδοη γενιά του μοντέλου δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει τώρα 245 PS με ροπή 370 Nm. Η ευελιξία και ο σπορ χαρακτήρας τελειοποιήθηκαν, με τη δικτύωση του Vehicle Dynamics Manager με όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Αυτό το υψηλότερου επιπέδου σύστημα ελέγχου, πλέον συντονίζει κεντρικά όλες τις ηλεκτρομηχανικές λειτουργίες του κινητήριου συστήματος.

Διαθέσιμο και το Dynamic Chassis Control (DCC) με μεταβλητά αμορτισέρ, έτσι ώστε ο οδηγός του GTI να μπορεί να επιλέξει τη δική του ατομική ρύθμιση χρησιμοποιώντας την τυπική επιλογή από το προφίλ οδήγησης. Το αποτέλεσμα είναι μια ακόμη πιο ακριβής οδηγική εμπειρία. Οι ψηφιακές οθόνες των στάνταρ Digital Cockpit και συστήματος ψυχαγωγίας, ξεκινούν να λειτουργούν με το που θα ανοίξουν οι πόρτες. Το Discover Media – διαθέτει λειτουργία streaming και σύνδεση στο διαδίκτυο – ανήκει επίσης στο βασικό εξοπλισμό, ενώ η γκάμα περιλαμβάνει και το κορυφαίο Discover Pro 10 ιντσών. Ένα νέο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα ενεργοποίησης ενός εξατομικευμένου σχεδιασμού GTI, με το στροφόμετρο να εμφανίζεται στη μέση του Digital Cockpit. Ο νέος, επίσης στάνταρ ατμοσφαιρικός φωτισμός, λούζει τις οθόνες και πολλούς άλλους φωτιζόμενους εσωτερικούς χώρους με ένα φάσμα 30 διαφορετικών χρωμάτων, ρυθμιζόμενων κατά βούληση.

Τυπικές λεπτομέρειες GTI διατηρούνται φυσικά και στη νέα γενιά. Το κλασικό καρό μοτίβο του εσωτερικού έχει μια νέα, φρέσκια εμφάνιση και τώρα καλύπτει επίσης τα καινούργια σπορ καθίσματα. Το νέο Golf GTI δεν έχει πλέον μίζα που ενεργοποιείται με κλειδί – αυτό έχει αντικατασταθεί από ένα κουμπί Έναρξης/Διακοπής κινητήρα (βασικός εξοπλισμός), το οποίο είναι αξιοσημείωτο ότι μετά το άνοιγμα των θυρών,  εμφανίζει κόκκινο παλλόμενο φωτισμό μέχρι την εκκίνηση του κινητήρα. Το σπορ τιμόνι τριών ακτίνων του προηγούμενης γενιάς Golf έχει αντικατασταθεί με ένα νέο, σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι με χειριστήρια αφής ενώ προαιρετικά φιλοξενεί και το κουμπί του Travel Assist, που επιτρέπει την υποβοηθούμενη οδήγηση του Golf με ταχύτητες έως 210 χλμ./ώρα.

Ο σχεδιασμός του νέου Golf GTI ταιριάζει με τα ενισχυμένα δυναμικά χαρακτηριστικά του. Στο μπροστινό μέρος, οι ευρείες είσοδοι αέρα, οι χαμηλά τοποθετημένοι στάνταρ προβολείς LED και η χαρακτηριστική λωρίδα φωτός εν είδει σχεδιαστικής υπογραφής στη μάσκα του ψυγείου, κάθε άλλο παρά περνούν απαρατήρητα. Η φωτεινή λωρίδα είναι τεχνολογίας LED και διασχίζοντας ολόκληρη την εμπρός όψη χάνεται μέσα στον αριστερό και το δεξιό προβολέα. Στο πίσω μέρος, το σπόιλερ οροφής, ο διαχύτης και οι δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, τοποθετημένες στα άκρα του αμαξώματος, είναι εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της GTI έκδοσης.

Το GTI Golf όγδοης γενιάς είναι το πιο ψηφιακό GTI όλων των εποχών. Ολόκληρη η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική του έχει δημιουργηθεί από το μηδέν. Η νέα γενιά λογισμικού και υλικών είναι απτή τόσο στο εσωτερικό όσο και κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έναν ψηφιακά δικτυωμένο κόσμο με οθόνες και χειριστήρια. Αυτό του επιτρέπει να προσαρμόζει την οπτική εμφάνιση και την τεχνολογία του Golf GTI πιο διαισθητικά και με μεγαλύτερη λεπτομέρεια από ποτέ. Ο οδηγός μπορεί να αποφασίσει για λειτουργίες όπως η διαμόρφωση του Digital Cockpit, η χρωματική γκάμα του ατμοσφαιρικό φωτισμού, η διαμόρφωση του συστήματος Infotainment, ο ήχος του κινητήρα – ενώ έχει επίσης μεγαλύτερο έλεγχο στη ρύθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών του Golf GTI, από ό, τι στο παρελθόν.

 

Το νέο Golf GTI εξοπλίζεται με κινητήρα από το τελευταίο εξελικτικό στάδιο της σειράς EA888 υπετροφοδοτούμενων κινητήρων της Volkswagen, evo4. Ο κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2.0 TSI αποδίδει 245 PS και μέγιστη ροπή 370 Nm, διαθέσιμη στην περιοχή 1.600 – 4.300 σ.α.λ. Κατά το λανσάρισμα, ο TSI συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων (DSG). Η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Τα εσωτερικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν εργονομικά νέα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα που θυμίζουν το πρώτο GTI, με την χαρακτηριστική κόκκινη ραφή και το ύφασμα με σχέδιο ψιλού καρό στα καθίσματα και στις πλάτες. Είναι αυτονόητο ότι το νέο σπορ πολυλειτουργικό τιμόνι είναι ολοκαίνουργιο σχεδιαστικά, με μια κόκκινη λεπτομέρεια και το σήμα GTI. Ένα άλλο χαρακτηριστικό Golf GTI είναι το κυψελοειδές μοτίβο στο ταμπλό και την επένδυση της πόρτας. Το νέο κουμπί Start / Stop κινητήρα έρχεται ως στάνταρ. Μόλις ανοίξουν οι πόρτες, αναβοσβήνει κόκκινο μέχρι να τεθεί σε λειτουργία ο κινητήρας. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης αναπτύξει μια νέα, παραμετροποιήσιμη διάταξη γραφικών GTI για το στάνταρ Digital Cockpit, προσβάσιμη από σχετικό κουμπί στο τιμόνι.

Αποτελείται από ένα συνδυασμό τριών στρογγυλών οργάνων: το στροφόμετρο με το λογότυπο GTI στο κέντρο, που περιβάλλεται από ένα στρογγυλό όργανο αριστερά και δεξιά. Η απεικόνιση της αντίστοιχης λειτουργίας για το καθένα ρυθμίζεται μεμονωμένα, για παράδειγμα για να ενημερώνει για το turbo boost του κινητήρα ή την τρέχουσα ισχύ. Το νέο Golf GTI όγδοης γενιάς θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα προς το τέλος Οκτωβρίου, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ανακοινώνονται λίγο πριν το λανσάρισμα.

The post Volkswagen Golf GTI. Έτοιμη η όγδοη γενιά του μοντέλου first appeared on Εν Κινήσει.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Porsche 911 Vision Safari. Γιατί όχι;

cars

BMW M4 Competition Convertible. Ότι πρέπει για το καλοκαιράκι.

cars

ID.3 1st Edition. Η επόμενη μέρα της αυτοκίνησης

cars

Στο χωριό του Εθνάρχη με το νέο Ford Puma. Απόδραση στην Πρώτη Σερρών

cars

Οι κατασκευαστές βλέπουν επανεκκίνηση τον Μάιο…

cars

Lamborghini Urus: Έφτασε ήδη το πρώτο ορόσημο των 15.000 αυτοκινήτων!

cars

Το Ford Ranger RTR κάνει ντεμπούτο στην SEMA.

cars

Ford. Με πλήρως ασφαλή γκάμα

cars

Porsche. Πρωτοποριακή κίνηση

cars