CARSNEWS
NEW MODELS

Volkswagen T-Roc Cabriolet. Το πρώτο ανοιχτό compact SUV!

Παραδοσιακά, οι cabrio εκδόσεις SUVs δεν γνωρίζουν επιτυχίες στον στίβο των πωλήσεων. Οι εταιρίες που δοκίμασαν την τύχη τους στην ευρύτερη κατηγορία δεν είναι πολλές αλλά αν τους ρωτήσεις, μάλλον θα σου πούνε ότι τα αυτοκίνητα που βρήκανε ιδιοκτήτες δεν δικαιολογούν την ύπαρξη της συγκεκριμένης υποκατηγορίας. Η Volkswagen όμως θέλει να αποτελέσει την εξαίρεση στον κανόνα και εμπλουτίζει την γκάμα του δημοφιλούς T-Roc με την Cabriolet έκδοση του. Ένα μοντέλο που, έμμεσα, αντικαθιστά τόσο το Golf Cabriolet όσο και το αντίστοιχο Beetle, συνδυάζοντας όπως αναφέρει η ίδια η εταιρία “την εμφάνιση και τις αρετές των κλασικών SUVs με την μοναδική οδηγική εμπειρία ενός cabrio”.

To T-Roc Cabriolet όμως, δεν είναι απλά ένα T-Roc χωρίς οροφή. Για την δημιουργία του, η Volkswagen προχώρησε σε αρκετές αλλαγές με πιο εμφανείς, την αύξηση κατά 37 χιλιοστά του μεταξονίου και κατά 34 χιλιοστά του συνολικού μήκους. Επιπλέον, αφαιρέθηκαν οι πίσω πόρτες, ανασχεδιάστηκε πλήρως το πίσω μέρος ειδικά για το Cabriolet ενώ ενισχύθηκαν τόσο το πάτωμα, όσο και το πλαίσιο του παρμπρίζ, τα πλαϊνά και οι πόρτες που απέμειναν. Δεδομένων των αλλαγών, οι μηχανικοί είναι πεπεισμένοι ότι το T-Roc Cabriolet δεν θα έχει πρόβλημα να πετύχει την ίδια βαθμολογία με το standard T-Roc στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP.

Η οροφή καθεαυτή θυμίζει πολύ το σύστημα που χρησιμοποιούνταν τόσο στο Golf Cabriolet όσο και στο Beetle. Για το άνοιγμα και το κλείσιμο δεν απαιτούνται περισσότερα από 9 δευτερόλεπτα, μπορεί να λειτουργήσει ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 30 km/h ενώ αποθηκεύεται σε έναν ανοιχτό χώρο πίσω από την καμπίνα των επιβατών. Ο σχεδιασμός της επιτρέπει στην Volkswagen να προσφέρει δύο πλήρως εκμεταλλεύσιμες πίσω θέσεις με αρκετό χώρο για τα πόδια και το κεφάλι των επιβατών καθώς και πορτ-μπαγκάζ που αγγίζει τα 284 λίτρα σε χωρητικότητα. Προφανώς είναι μικρότερος από το “κλειστό” T-Roc (κατά 116 λίτρα για την ακρίβεια) αλλά ήταν γνωστό εξαρχής ότι θα πρέπει να γίνουν κάποιες θυσίες.

Κατά τα άλλα, το T-Roc Cabriolet παραμένει ένα… T-Roc όπως το γνωρίζουμε και όπως το αγάπησε ο κόσμος. Η βασική διαφορά έχει να κάνει με το γεγονός ότι η ανοιχτή έκδοση δεν μοιράζεται την ίδια γκάμα κινητήρων με την κλειστή. Το T-Roc Cabriolet είναι διαθέσιμο με δύο βενζινοκινητήρες: τον 3-κύλινδρο 1000άρη με 115 ίππους και 200 Nm ροπής ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο και τον 4-κύλινδρο 1500άρη με 150 ίππους και 250 Nm ροπής που εξοπλίζεται με το ίδιο κιβώτιο αλλά προσφέρει προαιρετικά ως επιλογή και το 7-τάχυτο, αυτόματο διπλού συμπλέκτη της γερμανικής φίρμας. Προς το παρόν, η Volkswagen δεν έχει ανακοινώσει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, ούτε την τιμή του, αλλά έχουμε ακόμα χρόνο καθώς το λανσάρισμα στην αγορά έχει προγραμματιστεί για την άνοιξη του 2020. Ότι πρέπει για το καλοκαιράκι…

Related Articles

Subaru Boxer EJ Series: Αποχαιρετισμός στο… «όπλο» (Video)

cars

VW: Παράταση στο σίριαλ κατασκευής του εργοστασίου στην Τουρκία

cars

Νέο Opel Corsa. Mε υψηλή τεχνολογία

cars

Το Audi TT θα γίνει ηλεκτρικό crossover!

cars

Νέο Kia Sportage 1.6 diesel 48V Hybrid. Τεχνολογία και οικονομία

cars

Citroen. Νέο πρόγραμμα «winter smile days»

cars

Νέα BMW X6. Εξέλιξη και εναρμονισμός!

cars

Ασταμάτητη η Mercedes-AMG. 1-2 και στο GP του Αζερμπαϊτζάν!

cars

Κουμαντζιάς Α.Ε. Σημαντική διάκριση

cars