CARSNEWS
AUTONEWS

Volvo. Πρωτοβουλία ουσιαστικής ασφάλειας

Η Volvo Cars απευθύνει σήμερα πρόσκληση στις κυβερνήσεις και τους νομοθέτες σε όλο τον κόσμο να αντιμετωπίσουν τη μεγάλη ανισότητα που υπάρχει στην οδική ασφάλεια ανάμεσα στις ανεπτυγμένες και στις αναπτυσσόμενες οικονομίες. Παρά την πρόοδο που έχει γίνει κατά τις πρόσφατες δεκαετίες, τα επίσημα στοιχεία δείχνουν μεγάλη απόκλιση στον αριθμό των θανάτων από τροχαία ανάμεσα στις δύο κατηγορίες χωρών. Κάθε χρόνο, εκτιμάται ότι 1,35 εκατομμύρια άνθρωποι χάνουν τις ζωές τους σε οδικά δυστυχήματα. Αυτό το στοιχείο και μόνο υπογραμμίζει την ανάγκη ανάληψης δράσης, όμως τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας δείχνουν επίσης ότι ο κίνδυνος θανάτου στο δρόμο είναι περισσότερο από τρεις φορές μεγαλύτερος στις αναπτυσσόμενες χώρες σε σχέση με τις ανεπτυγμένες χώρες.

Για να βελτιωθεί η οδική ασφάλεια σε παγκόσμιο επίπεδο, η Volvo Cars πιστεύει ότι οι χώρες πρέπει να προωθήσουν τη χρήση ζώνης ασφαλείας, εισάγοντας νόμους για την υποχρεωτική χρήση της τόσο στα εμπρός όσο και στα πίσω καθίσματα. Άλλο πεδίο στο οποίο πρέπει να δοθεί προσοχή είναι η βασική οδική υποδομή που διαχωρίζει τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου από τα μηχανοκίνητα οχήματα. Η πρόσκληση για δράση της Volvo Cars συμπίπτει με την 3η Παγκόσμια Υπουργική Διάσκεψη για την Οδική Ασφάλεια που συνδιοργανώνεται από τη Σουηδία και τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και αρχίζει στη Στοκχόλμη αυτή την εβδομάδα. Στη διάσκεψη, αντιπρόσωποι περισσότερων από 80 χωρών-μελών του ΟΗΕ θα συζητήσουν τη στρατηγική πορεία για την παγκόσμια οδική ασφάλεια έως το 2030 αλλά και στη συνέχεια.

Η Volvo Cars είναι πρόθυμη να συνεισφέρει σε πρωτοβουλίες για την οδική ασφάλεια σε παγκόσμιο επίπεδο, προσφέροντας τον πλούτο της γνώσης της για την ασφάλεια, όπως άλλωστε ήδη κάνει για πολλές δεκαετίες σε συνεργασία με κυβερνήσεις, την ακαδημαϊκή κοινότητα και τους νομοθέτες. Για παράδειγμα, το προηγούμενο έτος η Volvo παρουσίασε μία ανοιχτή βάση δεδομένων με τα αποτελέσματα των ερευνών που έχει διεξάγει για την ασφάλεια σε βάθος δεκαετιών. Η σύγχρονη ζώνη ασφαλείας τριών σημείων, που πρώτη παρουσίασε η Volvo το 1959, εξακολουθεί να αποτελεί το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό ασφαλείας σε ένα αυτοκίνητο. Χωρίς αυτήν, τα άλλα τεχνολογικά προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας είναι σε μεγάλο βαθμό αναποτελεσματικά – ένα σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος είναι πολύ λιγότερο αποτελεσματικό εάν οι άνθρωποι μέσα στο αυτοκίνητο δεν φορούν ζώνη ασφαλείας ώστε να παραμένουν ασφαλείς στα καθίσματά τους. Το ίδιο ισχύει και για τα παιδικά συστήματα συγκράτησης, που βοηθούν στην προστασία των παιδιών με διαφορετικά σωματικά μεγέθη.

Ωστόσο, μόνο 105 χώρες του κόσμου έχουν σήμερα νόμους για τις ζώνες ασφαλείας που καλύπτουν τόσο τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες, με βάση όσα προβλέπουν οι βέλτιστες πρακτικές. Συνεπώς η Volvo Cars προσκαλεί τα Ηνωμένα Έθνη να παροτρύνουν τους νομοθέτες σε όλο τον κόσμο να δημιουργήσουν και να προσαρμόσουν νόμους για την υποχρεωτική χρήση ζώνης ασφαλείας, ώστε να καλύπτονται όλοι οι επιβάτες σε όλα τα οχήματα. Με δεδομένο ότι οι ποδηλάτες, οι πεζοί και χρήστες μηχανοκίνητων δίτροχων αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το μισό των απωλειών που σημειώνονται στους δρόμους παγκοσμίως, η Volvo Cars συνιστά επίσης στα μέλη των Hνωμένων Eθνών να εστιάσουν στην οδική ασφάλεια διαθέτοντας πόρους, για παράδειγμα, σε ξεκάθαρα διαχωρισμένες λωρίδες για τους πεζούς και τους ποδηλάτες, με μπάρες που προστατεύουν αυτούς τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου.

Με την προώθηση αυτών των χαμηλού κόστους και εύκολων στην υλοποίησή τους αλλαγών στην υποδομή που ξεχωρίζουν τους χρήστες μηχανοκίνητων οχημάτων από τους πεζούς και τους ποδηλάτες, η Volvo Cars πιστεύει ότι μπορούν να σωθούν πολλές ζωές. Από τις δεκαετίες του 1960 και του 1970, δεδομένα από έρευνες της Volvo Cars για πραγματικά οδικά ατυχήματα έχουν βοηθήσει τις σουηδικές οδικές αρχές να εισάγουν νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως στύλους φωτισμού που παραμορφώνονται απορροφώντας την ενέργεια της πρόσκρουσης, καλύτερα σχεδιασμένες διαχωριστικές μπαριέρες και διαδρόμους για πεζούς ξεχωριστά από τους δρόμους.

 

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Το νέο GT-R θα συμβεί, αλλά η Nissan παραμένει αναποφάσιστη!

cars

Η Tesla ανακαλεί πάνω από 54.000 οχήματα Model X λόγω προβλημάτων

cars

H 5η γενιά Mini Cooper έρχεται με δυο νέους κινητήρες βενζίνης

cars

Η BMW “προβλέπει” τον θάνατο της Μ.Ε.Κ. το 2050.

cars

Στις 20 Ιανουαρίου η Mercedes-Benz EQA, με έως και 272 ίππους.

cars

Ποδηλάτης στα 240 km/h με τη βοήθεια μιας Porsche Cayenne

cars

Η McLaren στην εποχή του εξηλεκτρισμού!

cars

Ο G. Murray περιγράφει το V12 διαμάντι του T.50!

cars

Seat  Leon. Διαθέσιμο και με δίλιτρο TSI κινητήρα 190 ίππων και DSG κιβώτιο

cars