CARSNEWS
Uncategorized

Volvo S60 2020 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

Συνεπώς, θα περάσουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα να μάθουμε αν ο όμορφος S 60 έχει το ταλέντο να πάρει ένα μεγάλο κομμάτι της δράσης αυτοκινήτου σαλούν. Σίγουρα, μπορεί να μην είναι τόσο έντονη για οδήγηση όπως η Σειρά 3, αλλά μερικές από τις παραδοσιακές αρετές της Volvo για άνεση, φινέτσα και μόνο μια γενική αίσθηση ευημερίας αντισταθμίζουν τη λιγότερο δυναμική φύση της; Στη διαδικασία, θα περάσουμε χρόνο με διάφορες παραλλαγές, συμπεριλαμβανομένου του νέου plug-in υβριδικού T8, αλλά πριν από αυτό υπάρχει αυτό το T5, το οποίο αναμένεται να είναι η πιο δημοφιλής επιλογή μεταξύ των αγοραστών.

Τι ακριβώς έχουμε; Μετά από τις αρχικές ανησυχίες για τη σταθερότητα της διαδρομής στα πρόωρα μοντέλα R-Design, αποφασίσαμε να κάνουμε μια πιο μετριοπαθείς και απαλά αναρτημένη επιγραφή, η οποία είναι ουσιαστικά το πολυτελές ναυαρχίδα. Ωστόσο, καλά εξοπλισμένο ή μη, όταν αρχίζετε να παίζετε με το διαδικτυακό διαμορφωτή, είναι δύσκολο να μην μπείτε στον πειρασμό, μερικές επιλογές.

Ως αποτέλεσμα, το εντυπωσιακό μας Fusion Red μεταλλικό (£ 675) παράδειγμα έχει πρόσθετα όπως το £ 750 Active 4-C Σασί (αυτό είναι προσαρμοστικό αποσβεστήρες για εσάς και εμένα) και το £ 1625 Το σύστημα Intellisafe Pro, το οποίο προσθέτει κάποια αυτοματοποιημένη τεχνολογία οδήγησης όπως το προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και το σύστημα διεύθυνσης

.

Αλλού, υπάρχει ένα πακέτο χειμερινών αυτοκινήτων £ 375 (θερμαινόμενο τιμόνι, αλεξήνεμο και ροδέλα jets), καθώς και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα (£ 200). Μια κάμερα αναστροφής £ 375 αυξάνει τους τυπικούς αισθητήρες, ενώ η £ 1100 έχει προστεθεί συσπειρωτή ρυμούλκηση για να μπορέσουμε να χρησιμοποιήσουμε το ράφι μοτοσικλέτας της οικογένειας. Αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη απόλαυση είναι η προσθήκη της αναβάθμισης hi-fi Bowers & Wilkins, πλήρης με την 35 ομιλητές και 1100 έξοδο W, για μια ματιά-πότισμα (ή πρέπει να είναι αιμορραγία αυτιών;) £ 2500

Όλοι, το σύνολο είναι α – gulp – βαριές £ 46, 940. Ωστόσο, πριν μπορέσουμε να αξιολογήσουμε τους καρπούς της αχρήστευσης, υπήρχε το μικρό ζήτημα να πάρουμε το S 60 που κατασκευάζεται και αποστέλλεται, το οποίο δεν αποτελεί μικρό κατόρθωμα όταν θεωρείτε ότι αυτό το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στη Νότια Καρολίνα και όχι στη Σουηδία

.

Ενώ περίμεναμε, η Volvo μας έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα μεγαλύτερα S 90 σαλούν. Έχουν περάσει μερικά χρόνια τώρα, αλλά είναι κατασκευασμένα με την ίδια κλιμακωτή αρχιτεκτονική SPA και στη δοκιμαστική μορφή T5 R-Design διαθέτει τα ίδια χαρακτηριστικά 261 bhp υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 2.0 λίτρων και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων. Ήταν μια στιγμή από τότε που είχα μια περιστροφή στο μεγάλο σαλόνι, αλλά ήμουν ευχάριστη έκπληξη τόσο από την απόδοση από τον κινητήρα και τη φινέτσα του. Δεν είναι μια μοναδική μονάδα στο αυτί, αλλά στην S 185 είναι απενεργοποιημένο και προσφέρει απρόσκοπτη ώθηση, ιδιαίτερα στο μέσο εύρος. Ωστόσο, όπως κάποιος που θυμάται το Volvo 850, εξακολουθώ να αισθάνομαι την απογοήτευση ότι αυτές τις μέρες τίποτα με ένα σήμα T5 πηγαίνει χωρίς την ξεχωριστή συνοπτική πεντάκυλη ηχητική λωρίδα του παλιού αυτοκινήτου.

Η διαχείριση της λάμψης ήταν περιορισμένη στην περιοχή S 185, αλλά ήταν τουλάχιστον σύνθετο, σίγουρο και ακριβές, αν και το συμβιβασμό ήταν μια υποκείμενη σταθερότητα στην πιο σκληρή αναστολή της R-Design. Τούτου λεχθέντος, το όμορφα εκτελούμενο εσωτερικό ήταν εξαιρετικά ήσυχο και τα καθίσματα είναι από τα πιο υποστηρικτικά που υπάρχουν. Αν το S 60 μπορεί να προσφέρει αυτά τα χαρακτηριστικά σε μια πιο συμπαγές και λιγότερο δαπανηρό πακέτο, τότε η Volvo θα μπορούσε να είναι σε νικητή.

Και σίγουρα αυτό είναι που αισθάνεται όπως τώρα το S 155 έχει φτάσει. Παραδόθηκε με μόλις 500 – παλιό μίλι που εμφανίζεται στην οθόνη TFT του, έτσι είμαστε ακόμα στο αλλά ήδη υπάρχει η αίσθηση ότι έχει όλες τις ιδιότητες του μεγαλύτερου αυτοκινήτου, αλλά με ένα επιπλέον κούμπωμα της ευκολίας και μια μεγαλύτερη βοήθεια στην άνεση οδήγησης. Ακόμη και όταν επεξεργάζεται ήπια, ο κινητήρας είναι ένας λαμπρός καλλιτέχνης και ωραία απομονωμένος, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων ανταλλάσσει μεταξύ αναλογιών με ταχεία ομαλότητα. Φαίνεται επίσης υπέροχο, με πολύ μακριές γραμμές στο μέταλλο από ό, τι θα σκεφτόσαστε, ενώ η οπισθοσκοπική θεραπεία είναι πολύ πιο αποτελεσματική από αυτή του ελαφρώς αγκιστρωμένου S 90

Ωστόσο, είναι το εσωτερικό που είναι το πραγματικό αστέρι, με το μινιμαλιστικό στυλ Scandi και κορυφαίο φινίρισμα. Το ελαφρύ κρέμα δέρμα και τα ένθετα driftwood ενισχύουν μόνο την αίσθηση της δροσερής πολυπλοκότητας – αν και δεν ταιριάζουν καλύτερα στις διατροφικές συνήθειες των δύο μικρών παιδιών μου

.

Βασικά, τα εμπρός καθίσματα σας κρατούν υποστηριζόμενα σε όλα τα σωστά σημεία. Ως όαση ηρεμίας σε έναν όλο και πιο ξέφρενο κόσμο, η Volvo παίρνει κάποια χτυπήματα. Είναι ακόμα πολύ πρώτες μέρες, αλλά αισθάνομαι το S 60 και θα πάω πολύ καλά.

Δεύτερη γνώμη

Το ελάχιστο αλλά κομψό εσωτερικό κάνει το S 155 ευχάριστο και χαλαρωτικό για την πρωινή μετακίνηση, αλλά αυτό θα είναι ένα αυτοκίνητο που παίρνετε για διασκέδαση το Σαββατοκύριακο; Οι γερμανοί αντίπαλοί του δεν είναι σύντομοι για την έκκληση του οδηγού, οπότε ελπίζουμε ότι ο χρόνος μας με τη Volvo θα δείξει ότι μπορεί να προσφέρει ψυχαγωγία καθώς και σκανδιναβική καλή εμφάνιση.

Tom Morgan

Επιστροφή στην κορυφή

Volvo S 60 T5 Χαρακτηριστικά επιγραφής

Χαρακτηριστικά: Τιμή Νέο £ 39, 185 Τιμή όπως δοκιμάστηκε £ 46, 940 Επιλογές Σύστημα ήχου Bowers & Wilkins £ 2500, Intellisafe Pro £ 1625, ανασυρόμενος ρυμουλκούμενος 1100 C Πλαίσιο £ 750, μεταλλικό χρώμα Fusion Red 675, πίσω κάμερα στάθμευσης 375, Winter Pack £ 350, θερμαινόμενα πίσω καθίσματα £ 200, πλαστικό κάλυμμα χώρου φόρτωσης £ 180

Στοιχεία δοκιμών: Κινητήρας 4-κύλινδρος, 1969 cc, υπερτροφοδοτούμενη βενζίνη Ισχύς 247 bhp σε 5500 rpm Ροπή 261 lb ft at 1800 – 4800 σ.α.λ. Βάρος βάρους 1686 kg Κορυφαία ταχύτητα 145 mph 0 – 62 mph 6.5 δευτερόλεπτα Οικονομία καυσίμου 39 3mpg CO2 155 g / km Βλάβες Καμία

Έξοδα Καμία

Related Articles

BMW i3S 2020 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

Μακροπρόθεσμη αναθεώρηση του Nissan Juke 2020 | Αυτοκίνητο

cars

Η μακροπρόθεσμη αναθεώρηση του Volkswagen Touareg 2020

cars

Renault Megane RS 280 2019 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

Ford Ranger Raptor 2020 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

Ford Focus ST 2020 long-term review | Autocar

cars

Peugeot 508 SW 2020 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

Skoda Superb 2020 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars

Ford Focus ST-Line X 2019 μακροπρόθεσμη αναθεώρηση

cars