CARSNEWS
Uncategorized

VW Tiguan 1.5 TSi 150PS R Line. Συνδυαστικό

Η τεράστια ανάπτυξη που σημειώνει η κατηγορία των SUV, οφείλεται κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό και στο ότι πρόκειται για μόδα. Για μία τάση δηλαδή που μπορεί κάποιος να μην την ασπάζεται και να μη του αρέσει, αλλά να οδηγείται σε αυτή, μόνο και μόνο για να είναι επίκαιρος. Πολλοί υποψήφιοι αγοραστές, οι οποίοι είναι λάτρεις των σπορ κατασκευών, ή έστω των σπορτίφ αποχρώσεων, είναι πιθανό να οδηγούνται πλέον στην αγορά ενός SUV μοντέλου, απλώς και μόνο επειδή αυτά είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Εδώ λοιπόν έρχονται οι αυτοκινητοβιομηχανίες για να βγάλουν από την αμήχανη και δύσκολη αυτή θέση τους συγκεκριμένους ανθρώπους.

Δυναμικό και ¨ογκώδες” το εμπρός μέρος του

Δημιουργούν μία πιο σπορ έκδοση του SUV, όπως για παράδειγμα το R-Line Tiguan της δοκιμής μας, και προσφέρουν τη λύση σε όλους όσους θέλουν και να είναι εντός της μόδας αλλά και να μην χάσουν εντελώς τη σπορτίφ εικόνα και άποψη που διέθεταν. Το θέμα είναι λοιπόν πόσο καλά η VW καταφέρνει να ισορροπήσει το μεσαίο της SUV, ανάμεσα σε δύο εντελώς διαφορετικούς οδηγικά κόσμους. Αυτόν της άνεσης και της ήρεμης οικογενειακής μετακίνησης εντός και εκτός δρόμου, που ευαγγελίζεται η κατηγορία των SUV, με αυτόν την απόλαυσης και της έκκρισης αδρεναλίνης που μπορεί και προσφέρει ο χώρος των σπορ, εντάξει και των σπορτίφ, κατασκευών.

Διαστάσεις που ισορροπούν με μεγάλη επιτυχία

Εμφανισιακά κάνει τη διαφορά

Από τη πρώτη κιόλας ματιά, αυτό το μαύρο Tiguan δηλώνει την αισθητική του διαφοροποίηση με τρόπο έντονο μεν σε καμία περίπτωση κραυγαλέο δε. Οι ογκώδεις προφυλακτήρες, η ευμεγέθης μάσκα εμπρός, τα αεροδυναμικά βοηθήματα πέριξ του αμαξώματος, η αεροτομή και ο διαχύτης, αφήνουν έντονα το στίγμα τους στο βλέμμα και του πλέον αδιάφορου περί τα αυτοκινητικά τεκταινόμενα. Το λογότυπο R-Line στα πλαϊνά και οι όμορφες, πολύ όμορφες είναι η αλήθεια, ζάντες των 19 ιντσών με τη ματ απόχρωση, έρχονται ως επιβεβαίωση πως οι σχεδιαστές του ήθελαν να προσφέρουν ένα καλαίσθητο και με έντονη προσωπικότητα δημιούργημα, το οποίο θα απέφευγε επιμελώς το κιτς και την κακογουστιά.

Χωρίς κάτι το ιδιαίτερο πίσω

Σεμνό εσωτερικά

Και αν εξωτερικά η έκδοση R-Line δείχνει τη διαφορετικότητά της, στο εσωτερικό οι σχεδιαστές της δεν φρόντισαν να κάνουν το ίδιο, καθώς δύσκολα θα βρείτε διαφορές σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του Tiguan. Ένα διαφορετικό τιμόνι, κάπως πιο σπορ καθίσματα, ίσως και μερικές επενδύσεις αλουμινίου να ήταν ικανές να αλλάξουν την εικόνα, ενός πολύ προσεγμένου και ποιοτικού αλλά ιδιαιτέρως σοβαρού εσωτερικού.

Μάλλον συντηρητικό το εσωτερικό του, με υψηλή ποιότητα κατασκευής ωστόσο

Άλλωστε εξ’ορισμού το R-Line απευθύνεται σε νεαρούς ή έστω νεανίζοντες, οι οποίοι αναζητούν λίγο χρώμα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τους. Από εκεί και πέρα οι χώροι για τέσσερις ενήλικες είναι άκρως ικανοποιητικοί, ενώ και ένας πέμπτος δεν θα δυσκολευτεί να βολευτεί. Εξίσου θετικά είναι και τα πράγματα σε ότι αφορά το πορτ μπαγκάζ, καθώς τα 420 λίτρα της χωρητικότητάς του, είναι μία αρκετά καλή τιμή.

Οι χώροι είναι ένα από τα δυνατό του σημεία

Ικανός για το παραπάνω

Ο λόγος για τον κινητήρα 1.5 TSi με τους 150 ίππους ο οποίος αντικατέστησε τον 1.4 και που και αυτός, όπως και ο 1.4, διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων. Τα 250 Nm της ροπής του, είναι διαθέσιμα από τις 1500 μόλις στροφές. Tα 9.3’’ για τα 0-100 χλμ./ώρα όπως και τα 202 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας σε καμία περίπτωση δεν είναι το ζητούμενο ή το μέτρο της κρίσης για ένα αυτοκίνητο όπως το Tiguan. Αντίθετα τα 8.5 λτ./100 χλμ της μέσης κατανάλωσης με αρκετά σβέλτο ρυθμό είναι ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο και είναι ένα από τα ζητούμενα καθώς παραμένει σε λογικά επίπεδα ακόμη και αν πιεστεί.

Δυνατός και με λογική ανάγκη για καύσιμο

Ξεκούραστο

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, κάναμε με το αυτοκίνητο πάνω από 1000 χιλιόμετρα σε εθνική οδό, αστικές μετακινήσεις, και λίγο επαρχιακό δρόμο με στροφές. Η αίσθηση που σου αφήνει είναι ότι πρόκειται για ένα ήρεμο και ξεκούραστο αυτοκίνητο. Ο κινητήρας του σε προδιαθέτει για ανήσυχη οδήγηση και τα καταφέρνει πολύ καλά στη σβέλτη μετακίνηση χωρίς μάλιστα να έχει πολύ υψηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης, παρά τους ευμεγέθεις τροχούς, βρίσκονται σε ικανοποιητικό επίπεδο με αποτέλεσμα το ταξίδι στην εθνική οδό να είναι άνετο και ήρεμο, ακόμη και όταν οι ταχύτητες είναι αρκετά πιο πάνω από το επιτρεπτό.

Πολύ όμορφες αλλά ελαφρώς υπερβολικές οι 19άρες, για τους ελληνικούς δρόμους

Εντός πόλης οι διαστάσεις του το καθιστούν ευκολοδήγητο, ενώ η ψηλή θέση οδήγηση και η πολύ καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις συμβάλλουν τα μέγιστα στις αστικές μετακινήσεις. Σε δρόμο με στροφές, σχεδόν ποτέ δεν θα φτάσετε στα όρια της πρόσφυσης, καθώς αναρτήσεις, πλαίσιο και τροχοί, είναι σε θέση να διαχειριστούν πολύ μα πάρα πολύ μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις.

Υψηλή ποιότητα κύλισης και ασφάλεια

Τέλος για εκτός δρόμου συνθήκες, οι ασφάλτινοι 19άρηδες τροχοί και η μετάδοση της κίνησης στους εμπρός μόνο τροχούς, προφανώς και δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για αναζητήσεις νέων διαδρομών. Όσο για τα 31740 Ευρώ που κοστίζει η βενζινοκίνητη R-Line έκδοση των 1.5 λίτρων με τους 150 ίππους, μάλλον είναι λογικά, για όσους θέλουν να είναι στη μόδα των SUV, αλλά δεν μπορούν να απαρνηθούν και τις σπορτίφ αποχρώσεις τους.

Με αρκετά σπορτίφ οδική συμπεριφορά για SUV
  • Εμφάνιση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός

  • Eκτός δρόμου δυνατότητες

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500 κ.εκ. Turbo
Ίπποι 150
0-100 9.3″
Τελική ταχύτητα 202 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση δοκιμής 8.5 λτ/100 χλμ
Εκπομπές CO2 158 γρ/χλμ
Παραπάνω από ικανοποιητικός

Follow @CarsnewsGr