CARSNEWS
NEW MODELS

WRC: Δεν αναμένονται νέοι κατασκευαστές πριν το 2024

Η εισαγωγή του υβριδισμού στο WRC από το 2022, έρχεται να γίνει δέλεαρ για νέους κατασκευαστές. 

Αυτό είναι κάτι που έχει αποκαλύψει και στο παρελθόν ο Yves Matton, rally director και επικεφαλής του θεσμού, που δήλωνε αισιόδοξος για την αύξηση των συμμετεχόντων στο πρωτάθλημα στο εγγύς μέλλον.

Εντούτοις, μιλώντας στο Autosport, ο Γάλλος πρώην επικεφαλής της Citroen WRC, εξήγησε πως ο χρόνος που χρειάζεται μία εταιρεία να σχεδιάσει, κατασκευάσει κι εξελίξει ένα αγωνιστικό νέων προδιαγράφων, καθιστά μάλλον απαγορευτική τη συμμετοχή της πριν το 2024:

«Σίγουρα, χωρίς την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας, πιστεύω πως κανείς εκ των τωρινών κατασκευαστών δεν θα ενδιαφερόταν να συνεχίσει στο μέλλον. Χρειάζονται την υβριδική τεχνολογία για να παραμείνουν οι αγώνες ράλι ένα καλό εργαλείο μάρκετινγκ για αυτούς.

«Μπορώ να σας πω ότι κι άλλοι κατασκευαστές εξετάζουν τους κανονισμούς. Δεν σχεδιάζουν αυτοκίνητα, παρά προσπαθούν να καταλάβουν πώς θα μπορούσαν αυτά να ενταχθούν στο μάρκετινγκ πλάνο που έχουν.

«Θα έλεγα πως το 2023 είναι πολύ νωρίς. Για να μπεις στους αγώνες, θες το λιγότερο δύο χρόνια προετοιμασίας.

«Πιστεύω πως το γεγονός ότι παραμένουν σε επαφή με μας και ότι έχουν μπει στη διαδικασία να μάθουν λεπτομέρειες, είναι δείγμα του ενδιαφέροντος που έχουν. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, για μένα υπάρχει κι ελπίδα.»

Κι ενώ ο θεσμός θα ήθελε και νέους συμμετέχοντες, ο Matton επισημαίνει τη σημασία διατήρησης των τριών που τρέχουν ήδη:

«Θα ήθελα να τονίσω πως δεν παραπονιόμαστε που έχουμε τρεις κατασκευαστές. Σίγουρα, όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο, αλλά αν θυμηθείτε, υπήρχαν χρονιές με δύο και με τέσσερις κατασκευαστές.

«Το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει σταθερότητα με αυτούς τους τρεις κατασκευαστές, και το γεγονός ότι έχουν δεσμευθεί να μείνουν στο σπορ για τρία χρόνια, δεν έχει συμβεί ποτέ στο παρελθόν, κι αυτό δίνει μία παραπάνω αξία σε όποιον θέλει να εμπλακεί τώρα.»

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Επίσημα σκίτσα για τη νέα Skoda Octavia RS

cars

Picasso PS-01: Ένα ελβετικό super car με τουλάχιστον 600 PS

cars

Νέο Opel Corsa: Έσπασε το φράγμα των 300.000 πωλήσεων

cars

H General Motors χάνει 20.000 δολάρια σε κάθε Corvette

cars

F1: Η Honda εξελίσσει τον κινητήρα του 2022 για τη Red Bull, παρά την αποχώρησή της

cars

IAA 2019 LIVE: Στον δρόμο για τον πλήρη εξηλεκτρισμό!

cars

Το μέλλον των μπαταριών αυτοκινήτων, κατά τη Mercedes-Benz

cars

Η Ford προσφέρει σύστημα αποφυγής εξόδου από το δρόμο (video)

cars

H νέα Lotus Evora GT140 είναι το… every day supercar!

cars