CARSNEWS
WORLD

WRC, Ράλι Σαρδηνίας: Ο Sordo επικεφαλής μετά από ένα επεισοδιακό δεύτερο σκέλος

O Jari-Matti Latvala τερμάτισε το πρωινό σκέλος του αγώνα 2,8” μπροστά από τον Ott Tanak, με τον Dani Sordo να είναι αυτός που βρέθηκε στην τρίτη θέση στα μισά της ημέρας. Ωστόσο, ο Ogier ήταν η δυσάρεστη «εκπληξη» της ημέρας, όταν χτύπησε σε ένα βράχο και έσπασε το σύστημα διεύθυνσης του Citroen με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει (διαβάστε ΕΔΩ αναλυτικά όλα όσα έγιναν στο πρωινό σκέλος του αγώνα). 

Το δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές όμως αποδείχθηκε πολύ πιο επεισοδιακό.
Στην πρώτη κιόλας απογευματινή ειδική ο Jari-Matti Latvala έκανε ένα λάθος και τούμπαρε σε ένα σημείο που δεν υπήρχε βοήθεια από θεατές. Οδηγός και συνοδηγός προσπάθησαν να επαναφέρουν το αυτοκίνητο «στα πόδια του» και τα κατάφεραν να τερματίσαν με ένα σπασμένο παρμπρίζ και με τους ίδιους να έχουν εξαντληθεί τόσο πολύ από τη ζέστη και την υπερπροσπάθεια που παρολίγο να μην συνεχίσουν. Εξετάστηκαν από γιατρό και αφού συνήλθαν συνέχισαν την προσπάθεια με το Yaris να μην έχει παρμπρίζ. Ο Latvala μάλιστα δήλωσε αστειευόμενος ότι αυτό δεν τον ενοχλεί τόσο αφού έχει τα γυαλιά του. 
Ταχύτερο χρόνο στο μεταξύ είχε κάνει ο Teemu Suninen, αφήνοντας πίσω του τους Dani Sordo και Ott Tanak, οι οποίοι με τον ίδιο συνολικό χρόνο ήταν στην πρώτη πλέον θέση της προσωρινής κατάταξης. Στην ίδια ειδική ο Thierry Neuville είχε μια μικρή έξοδο που του κόστισε σε χρόνο αλλά και προβλήματα με την επιλογή των ελαστικών του. 

Η επόμενη ειδική (7η της ημέρας) ξεκίνησε κανονικά αλλά πρόλαβαν να περάσουν μόνον τρία αυτοκίνητα (Tanak, Neuville και Evans) όταν οι διοργανωτές τη διέκοψαν λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας ενός θεατή. Τα πληρώματα που ακολουθούσαν πήραν το χρόνο του Εσθονού και απλά διέσχισαν την ειδική διαδρομή για να παραταχθούν στη συνέχεια στην εκκίνηση της προτελευταίας ειδικής της ημέρας, της Tergu Osilo 2.
Σε αυτήν, τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Sordo, με τον Neuville να κάνει λάθος πληγώνοντας το Hyundai. Hanninen και Lappi έκαναν τον δεύτερο και τρίτο χρόνο αντίστοιχα, ενώ πολύ καλή επίδοση (την 4η) είχε ο Latvala που όπως είπαμε έτρεξε χωρίς παρμπρίζ. Την ίδια στιγμή ο Tanak έχοντας σημαντικά φθαρμένα ελαστικά περιορίστηκε στον πέμπτο χρόνο εμπρός από τους Mikkelsen και Suninen. 
Κάπως έτσι ο Sordo έχει τεθεί επικεφαλής της προσωρινής γενικής κατάταξης μια ειδική πριν το τέλος της ημέρας. “
Στην επόμενη ειδική, o Mikkelsen ήταν αυτός που έκανε τον ταχύτερο χρόνο εμπρός από τους Lappi και Sordo που βρέθηκαν πίσω του με μικρή όμως διαφορά που δεν απείλησε την πρώτη θέση του Ισπανού. Ατυχος στάθηκε ο Latvala o οποίος μετά από την υπερπροσπάθεια των προηγούμενων ειδικών, είχε μια έξοδο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει, την ώρα που ο Tanak έκανε τον 8ο χρόνο στην ειδική. 

Μετά από όλα αυτά, ο Sordo πήγε για ύπνο επικεφαλής της γενικής κατάταξης, έχοντας στα 10,8″ πίσω του τον Suninen, ο οποίος έχει πίσω του στα 0,4″ τον Tanak. Στην τέταρτη θέση με 9″ διαφορά από τον Tanak είναι ο Mikkelsen έχοντας πίσω του στο 0,1″ τον Meeke. Σίγουρα λοιπόν η αυριανή ημέρα θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα του αγώνα αλλά και αυτή που μπορει να κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα. 

Related Articles

To Groupe PSA παγκόσμιος ηγέτης στην εταιρική κλιματική δράση

cars

Η McLaren Automotive ανανεώνει το συμβόλαιό της με την Ricardo

cars

H Citroën απορρίπτει την επιστροφή του 2CV

cars

Leave a Comment