CARSNEWS
WORLD

WRC, Ράλι Σαρδηνίας: Πρώτος ο Latvala, έξω ο Ogier

Ο Ogier είχε κερδίσει την υπερειδική, χθες το απόγευμα, αλλά ξεκινούσε πρώτος τις ειδικές σήμερα Παρασκευή και σκούπιζε το δρόμο, με αποτέλεσμα να πέσει σταδιακά στην 9η θέση.

Όμως τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα για τον Γάλλο στην Ε.Δ.5, Monte Barante, την τελευταία του πρωινού κύκλου. Στο λατομείο, στην αρχή της ειδικής, χτύπησε ένα βράχο στο εσωτερικό μιας αριστερής στροφής, με αποτέλεσμα να σπάσει το σύστημα διεύθυνσης του C3 WRC και το πλήρωμα να εγκαταλείψει επιτόπου.

Αυτός που ξεκίνησε τη μέρα πιο γρήγορα απ’ όλους ήταν ο Teemu Suninen, που κέρδισε τη δύσκολη ειδική Tula με διαφορά 4,8” από τον team-mate του, τον Elfyn Evans, με αποτέλεσμα τα Fiesta της M-Sport να είναι αρχικά «ένα-δύο» στην κατάταξη.

Ο Evans έχασε 7” στην επομενη ειδική, την Castelsardo, καθώς «κάτι δεν πήγαινε καλά με τα φρένα». Όμως ο Suninen κέρδισε κι αυτή την ειδική, μπροστά από τον Latvala που ανέβηκε στη 2η θέση πίσω από τον νεαρότερο συμπατριώτη του.

Όμως ο Suninen (φωτ. κάτω) έχασε την πρωτοπορία στην επόμενη ειδική, Tergu-Osilo, κάνοντας τετακέ στη αρχή της διαδρομής. Έχασε 15,1” σε σχέση με τον πιο γρήγορο, τον Tanak, κι έπεσε στη 2η θέση, πίσω από τον Latvala.

Suninen Sardinia

O Latvala καθυστέρησε στη Monte Baranta όταν του έσβησε ο κινητήρας, αλλά παρέμεινε μπροστά από τον Tanak, που είναι 2ος παρότι, όπως είπε, νιώθει «σαν αγελάδα πάνω σε πάγο».

Ο Dani Sordo είχε ένα λάστιχο που έχανε αέρα στην Tula και «δεν ήξερε πώς τρύπησε». Όμως στη συνέχεια έκανε τον τρίτο χρόνο και στις τρεις επόμενες ειδικές, για να ανέβει στην 3η θέση, μόλις 3,5” πίσω από τον Latvala.

O Suninen έχασε κι άλλο χρόνο στην Ε.Δ.5 για να κλείσει τον πρωινό κύκλο 1,8” πίσω από τον team-mate του, τον Evans, αλλά μόνο 7,7” χωρίζουν τους πρώτους πέντε στην κατάταξη.

Ο Thierry Neuville ακολούθησε διαφορετική στρατηγική από τους περισσότερους άλλους, επιλέγοντας 6 μεσαία λάστιχα για τον πρωινό κύκλο, ενώ οι άλλοι επέλεξαν 5 ή 6 σκληρά. Μετάνιωσε για την επιλογή του, αλλά είναι μόνο 14,1” πίσω από τον Latvala, στην 6η θέση.

Ο Andreas Mikkelsen, με το τρίτο Hyundai, επέλεξε κι αυτός 4 σκληρά Michelin και παραδέχτηκε ότι «ήταν εντελώς λάθος επιλογή ελαστικών». Αντίθετα από τον Neuville, o Νορβηγός είχε δύο σκληρά λάστιχα μέσα στο i20 που τα φόρεσε για τις δύο τελευταίες πρωινές ειδικές. Δεν έκαναν πάντως διαφορά, αφού ο Mikkelsen έμεινε 7ος.

Ο Kris Meeke έχει αγωνιστεί στη Σαρδηνία μόνο δύο φορές τα τελευταία τέσσερα χρόνια και δείχνει απογοητευμένος αφού «κάνει ό,τι μπορεί με την εμπειρία που έχει στον αγώνα». Του έσβησε κι ο κινητήρας στη φουρκέτα της 5ης ειδικής, και είναι στην 8η θέση, 19,1” πίσω από τον πρώτο.
  
Και τα δύο Citroen είχαν πρόβλημα σήμερα το πρωί, αφού ο Esapekka Lappi συνέχισε το σερί των λαθών του. Ήταν 6ος μετά την τρίτη ειδική, αλλά έχασε 38,3” στην Tergu-Osilo όταν έξυσε ένα πρανές και του ξεζαντάρισε το πίσω αριστερό λάστιχο.

Ο Juho Hanninen αγωνίζεται εκτάκτως στη Σαρδηνία με ένα τέταρτο Toyota Yaris, με σκοπό να δοκιμάσει κάποια καινούργια εξαρτήματα. Ο βετεράνος Φιλανδός είναι στη 10η θέση, 5,3” πίσω από τον Lappi.

Στην κατηγορία WRC2 προηγείται ο Γάλλος Pierre-Louis Loubet (Skoda) μπροστά από τα εργοστασιακά Fabia R5 Evo (κλάσης WRC Pro) των Jan Kopecky και Kalle Rovanpera. 

Loubet Sardinia

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΤΛΕΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΚΥΚΛΟΥ

Θ.

ΠΛΗΡΩΜΑ

ΟΜΑΔΑ

ΑΥΤ/ΤΟ

ΧΡ./ΔΙΑΦ.

1

Jari-Matti Latvala, M.Anttila

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

49m38.6s

2

Ott Tanak, M.Jarveoja

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

2.8s

3

Dani Sordo, C.del Barrio

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

3.5s

4

Elfyn Evans, S.Martin

M-Sport Ford WRT

Ford

5.9s

5

Teemu Suninen, M.Salminen

M-Sport Ford WRT

Ford

7.7s

6

Thierry Neuville, N.Gilsoul

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

14.1s

7

Andreas Mikkelsen, A.Jager

Hyundai Shell Mobis WRT

Hyundai

16.7s

8

Kris Meeke, S.Marshall

Toyota Gazoo Racing WRT

Toyota

19.1s

9

Esapekka Lappi, J.Ferm

Citroen Total WRT

Citroen

43.0s

10

Juho Hanninen, T.Tuominen

Tommi Makinen Racing

Toyota

48.3s

Related Articles

Για παράτυπο λογισμικό σε 60.000 GLK 220 CDI κατηγορείται η Mercedes.

cars

Με 204km/h στο τούνελ της εταιρείας του Elon Musk [video]

cars

Test drive: Audi A1 Sportback 30 TFSI S tronic

cars

Leave a Comment