Ο Kalle Rovanpera θα οδηγεί ένα εργοστάσιο της Toyota την επόμενη σεζόν και θα γίνει έτσι ο νεώτερος εργοστασιακός οδηγός πλήρους απασχόλησης στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Ο 18χρονος θα επικαλεστεί μια ρήτρα που υπάρχει στο διετές συμβόλαιο που έχει με τη Skoda δύο ετών για να αποχωρήσει από τη σημερινή του ομάδα στο τέλος του χρόνου.
Όλα τα μέρη αρνήθηκαν να σχολιάσουν την είδηση, αλλά ο μάνατζερ του Rovanpera, ο Timo Jouhki, πιστεύει ότι ο σημερινός πρωτοπόρος της WRC 2 Pro ήταν έτοιμος για το επόμενο βήμα στην καριέρα του.
«Η Skoda ήταν πολύ, πολύ καλή με την Kalle», δήλωσε ο Jouhki στο Autosport. Και συμπλήρωσε πως έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα δοκιμών, έχει αποκτήσει εμπειρία. Στόχος ήταν να εξελιχθεί στους περισσότερους τομείς, αλλά και να έχει εμπειρία από όλους τους αγώνες. Στο τέλος της χρονιάς, αυτό θα έχει συμβεί.
Ο ίδιος ο Kalle είπε πως αν συνεχίσω έτσι ως το τέλος της σεζόν, πιστεύω πως θα μπορώ να πάω σε μια μεγαλύτερη κατηγορία. Ο ίδιος πρόσεξε πάρα πολύ τα λόγια του, μίλησε για «μεγαλύτερη κατηγορία» δίχως να κατονομάσει ομάδα.
Το ίδιο προσεκτικός είναι και ο Tommi Makinen στις δηλώσεις του που είπε ότι μετά τον αγώνα στην Φινλανδία θα αρχίσει να σκέφτεται την σύνθεση της ομάδας για το 2020. Να θυμίσουμε πως από το 2017 ο Kalle είχε οδηγήσει το Toyota Yaris WRC και τώρα που γίνεται 18 ετών δεν θα έχει κανένα πλέον πρόβλημα να μεταπηδήσει στην μεγάλη κατηγορία. Πολλοί θεωρούν τον νεαρό Φιλανδό σαν το απόλυτο ταλέντο και τον μελλοντικό παγκόσμιο πρωταθλητή.
Σε ό,τι αφορά στους υπόλοιπους οδηγούς της Toyota, είναι παραπάνω από βέβαιο ότι για το 2020 ο Tanak θα ανανεώσει το συμβόλαιό του και απομένει να δούμε τι θα γίνει με τους Kris Meeke και Jari-Matti Latvala.