Μετρό Θεσσαλονίκης: Πλησιάζει όλο και περισσότερο η έναρξη λειτουργίας της επέκτασης προς την Καλαμαριά
Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, καθώς οι δοκιμές και οι τεχνικοί έλεγχοι προχωρούν ομαλά.
Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη λειτουργίας της επέκτασης έχει ήδη ξεκινήσει. Σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, οι δοκιμές εξελίσσονται χωρίς προβλήματα και ο στόχος παραμένει η παράδοση των πέντε νέων σταθμών εντός του καλοκαιριού.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, ανέφερε ότι τα δοκιμαστικά δρομολόγια πραγματοποιούνται καθημερινά και ότι μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα θετικά. Διευκρίνισε, ωστόσο, πως δεν μπορεί ακόμη να ανακοινωθεί συγκεκριμένη ημερομηνία για την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας, καθώς πρέπει προηγουμένως να ολοκληρωθούν όλοι οι αναγκαίοι έλεγχοι και να εκδοθούν οι σχετικές πιστοποιήσεις.
Όπως σημείωσε, οι τεχνικές διαδικασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη και υπάρχει αισιοδοξία ότι θα ολοκληρωθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Παράλληλα, οι αρμόδιοι φορείς πραγματοποιούν καθημερινές συναντήσεις, ενώ συνεχίζονται οι δοκιμές στο νέο τμήμα της γραμμής.
Η επέκταση προς την Καλαμαριά θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα συγκοινωνιακά έργα για τη Θεσσαλονίκη, καθώς αναμένεται να αναβαθμίσει ουσιαστικά τις μετακινήσεις στην ανατολική πλευρά της πόλης, εξυπηρετώντας χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες.
Υπενθυμίζεται ότι η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης είχε διακόψει προσωρινά τη λειτουργία της από τις 29 Μαΐου, προκειμένου να γίνουν οι δοκιμές διασύνδεσης με τη νέα επέκταση. Με την ολοκλήρωση των εργασιών, η γραμμή επανέρχεται σε κανονική λειτουργία, ενώ οι δοκιμές στην επέκταση συνεχίζονται έως την τελική παράδοσή της στο κοινό.
