CARSNEWS
AUTONEWS

Η Ford περιορίζει τη συνεργασία με την VW στα ηλεκτρικά

Η μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι μία χρονοβόρα και εξαιρετικά δαπανηρή υπόθεση και οι αυτοκινητοβιομηχανίες το γνωρίζουν πολύ καλά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε παρατηρήσει να αυξάνονται οι συνεργασίες. Η Ford για παράδειγμα, ανακοίνωσε πριν από λίγα χρόνια ότι θα συνεργαστεί με την Volkswagen –  μεταξύ άλλων, η τελευταία θα “κερδίσει” το νέο Amarok και ένα ακόμα επαγγελματικό ενώ η πρώτη επωφελείται από την χρήση της MEB αρχιτεκτονικής για ηλεκτρικά οχήματα για δύο νέα μοντέλα. Όπως αναφέρει ο Martin Sander, επικεφαλής εξέλιξης EVs της Ford στην Ευρώπη, η MEB αρχιτεκτονική του VW Group ήταν μία μεταβατική τεχνολογία που εξοικονόμησε τουλάχιστον δύο χρόνια εξέλιξης για την αμερικανική μάρκα.

Το πρώτο μοντέλο που θα βασιστεί στην συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα αποκαλυφθεί τον ερχόμενο Μάρτιο και θα είναι αντίστοιχο του VW ID.4 ενώ το δεύτερο, περιγράφεται ως ένα sport crossover και θα περάσει στην παραγωγή το 2024. Από εκεί και πέρα, από τα μέσα της δεκαετίας και έπειτα, η Ford θα χρησιμοποιεί την δική της αρχιτεκτονική για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αν και δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο συνεργασίας σε μελλοντικά οχήματα με την VW ή κάποια άλλη εταιρία. Εν τω μεταξύ, η Ford δεν αλλάζει τους στόχους της όσον αφορά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας και αυτό σημαίνει ότι θέλει να πουλά περί τα 600.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως μέχρι το 2026 και να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Παράλληλα, η Ford επενδύει σχεδόν 2 δισεκατομμύρια ευρώ για να μετατρέψει το εργοστάσιο της στην Κολωνία ώστε να κατασκευάζει τα δύο μοντέλα που βασίζονται στην MEB αρχιτεκτονική ενώ προγραμματίζει να μετατρέψει την μονάδα της στην Valencia ώστε να αναλάβει την παραγωγή μοντέλων που θα χρησιμοποιούν την προαναφερθείσα νέα, δική της ηλεκτρική αρχιτεκτονική αργότερα μέσα στην δεκαετία. Δυστυχώς όμως, τα πλάνα της αμερικανικής εταιρίας σε αυτό το σημείο δεν περιλαμβάνουν entry-level μοντέλα λόγω του αυξημένου κόστους των μπαταριών. Ίσως στο μέλλον…

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Daytona U125/G125. Nέες προτάσεις

cars

Σασμός: Η γιαγιά Ειρήνη συμμαχεί με τον Τηλέμαχο, προς όφελος του Αντρέα

cars

Υποχρεωτικές οι αλυσίδες στην Αττική

cars

Πλησιάζει η ώρα του Hyundai Elantra N.

cars

10 celebrities, 10 διαφορετικά looks: Ποια έκανε την πιο ενδιαφέρουσα εμφάνιση;

cars

MAZDA AUTOONE. Για πρώτη φορά στην «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΑΝΥΤΙΜΕ 2019»

cars

Το μικροσκοπικό νησί με το εκκλησάκι στην Κω

cars

Έρχεται η νέα Chevrolet Corvette Z06 με έναν “ζωηρό” V8 600+ ίππων!

cars

Τον Απρίλιο θα αποκαλυφθεί το πρώτο ηλεκτρικό της Toyota.

cars