CARSNEWS
MOTONEWS

Γραφειοκρατία και θέματα ασφαλείας απειλούν το πρώτο Ινδικό Grand Prix

Γραφειοκρατία και θέματα ασφαλείας απειλούν το πρώτο Ινδικό Grand Prix της ιστορίας
  • Διαβάστηκε από 1.141 αναγνώστες
  • Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/08/2023

Μπορεί το Grand Prix της Ινδίας να απέχει λιγότερο από ένα μήνα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι όλα είναι έτοιμα. Το αντίθετο. Πολλές εκκρεμότητες δεν έχουν κλείσει ακόμα, όμως η Dorna διαβεβαιώνει ότι δεν θα έχουμε δεύτερη φετινή ακύρωση Grand Prix μετά το Καζακστάν.

Ποιο φίλτρο είναι ιδανικό για την μοτοσυκλέτα σου

Στοίβες εγγράφων

Οι πληροφορίες έρχονται από τη Γαλλίδα συνάδελφο, Olena Champlain, η οποία αναφέρει ότι έχουν υπάρξει κάποιες δύσκολες καταστάσεις λόγω της γραφειοκρατίας της Ινδίας και αυτό αποτελεί τροχοπέδη για το πρώτο Ινδικό Grand Prix της ιστορίας.

Συγκεκριμένα αναφέρονται τα λόγια του Pit Beirer, αθλητικού διευθυντή της ΚΤΜ: “Η προσπάθεια που κάνουμε για να ανταποκριθούμε στις γραφειοκρατικές απαιτήσεις είναι πραγματικά απίστευτη. Έχουμε πολλούς επαγγελματίες σε αυτόν τον τομέα και ταυτόχρονα απασχολούμε ένα ολόκληρο κομμάτι του οικονομικού μας τμήματος για αυτό το Grand Prix, ώστε να μην κάνουμε κάποιο λάθος με τη φορολογία. Η γραφειοκρατία είναι τεράστια”.

Ο Beirer εξήγησε ότι τα συμβόλαια των αναβατών δεν θα αποκαλυφθούν στις Ινδικές αρχές.

“Δεν μπορούμε, δεν θέλουμε, και δεν μπορούμε και νομικά να το κάνουμε. Σε κάθε συμβόλαιο είναι γραμμένο ότι τρίτα μέρη δεν έχουν το δικαίωμα να μαθαίνουν πληροφορίες για τα συμβόλαια”.

Από την πλευρά της η Dorna επιβεβαίωσε τις γραφειοκρατικές δυσκολίες, αλλά δήλωσε ότι δεν υπάρχει περίπτωση ακύρωσης του Grand Prix.

“O αγώνας θα πραγματοποιηθεί φέτος. Υπάρχουν όμως κάποια αναπάντεχα εμπόδια όσον αφορά τις στοίβες εγγράφων που πρέπει να κατατεθούν στην Ινδία. Θα καταφέρουμε να ανταπεξέλθουμε. Απλά θα έπρεπε να έχουμε ενημερωθεί νωρίτερα και όχι στο τέλος Ιουλίου του 2023”.



 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Θέματα ασφαλείας


Η γραφειοκρατία είναι ένα πρόβλημα, με ένα δεύτερο να είναι η ασφάλεια. Η πίστα του Buddh είναι σχεδιασμένη για αγώνες αυτοκινήτων και αυτό, όπως είναι λογικό, δημιουργεί κάποια θέματα ασφαλείας όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες.

“Σε γενικές γραμμές ζητήσαμε να μειωθούν οι έξοδοι ασφάλτου και να μπουν περισσότερες και μεγαλύτερες αμμοπαγίδες σε κάποια σημεία, όπως στις στροφές 1, 2, 3, 4, 5, 7, 13 και 14”, δήλωσε ο υπεύθυνος ασφαλείας των MotoGP, Tome Alfonso.

“Επίσης αποφασίσαμε να κάνουμε περισσότερες αλλαγές στις στροφές 3, 13 και 14, όπου αυξήσαμε το πλάτος των εξόδων διαφυγής και βάλαμε εγκεκριμένα προστατευτικά στο τέλος τους. Αλλάξαμε τα κερμπ, γιατί τα προηγούμενα ήταν σχεδιασμένα για αγώνες αυτοκινήτων και ήταν πολύ «επιθετικά» για μοτοσυκλέτες”.

Ο Aleix Espargaro, ένας αναβάτης που πάντα ασχολείται με τα θέματα ασφαλείας μίλησε και αυτός για την ινδική πίστα.

“Δεν έχω δει την πίστα ή τις προετοιμασίες ακόμα”, είπε ο Aleix. “Πριν λίγο καιρό, ο Massimo Rivola μου έδειξε μια φωτογραφία της τελευταίας στροφής. Υπήρχε ένας τσιμεντένιος τοίχος ακριβώς δίπλα στην πίστα. Ελπίζω αυτά να έχουν αλλάξει. Θέλω να εμπιστευτώ την Dorna, οπότε ας περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει. Αλλά αν όταν φτάσουμε εκεί υπάρχει ακόμα τοίχος, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να τρέξουμε”.

 

 

Το πρώτο Ινδικό Grand Prix της ιστορίας είναι προγραμματισμένο για το τριήμερο 22-24 Σεπτεμβρίου, όμως τόσο οι εργασίες στην πίστα, όσο και η γραφειοκρατική διαδικασία δεν έχουν τελειώσει. Η Dorna είναι κάθετη όμως μήπως αυτό ξεπερνά τις δυνάμεις και την θέλησή της;

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Related Articles

Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο Νίκος Πανάρετος, παλιός αγωνιζόμενος – Τραγικά τα στοιχεία του δυστυχήματος

cars

VIDEO: Πίππος εν δράσει πηδάει πάνω από 5 άτομα

cars

Ducati: Δεν χρειαζόμαστε πλέον τον Marc Marquez

cars

Η NERA φέρνει μια νέα εποχή στον τρόπο κατασκευής μοτοσυκλετών

cars

MotoHorn 2.0 – Αυτή είναι η δυνατότερη αερόκορνα μοτοσυκλέτας του κόσμου

cars

VIDEO: Αστυνομικός καταδιώκει μοτοσυκλέτα με ποδήλατο

cars

VOGE DS525X: Υπογράφει τα On/Off Adventure

cars

Συγκριτικό επί χάρτου – KTM 890 SMT vs Yamaha Tracer 9

cars

Περιστέρι: Τραγωδία με 17χρονο σε δυστύχημα με μοτοσυκλέτα

cars