CARSNEWS
F1 & RACES

Θετικές για τα μονοθέσια οι αλλαγές στην πίστα της Σιγκαπούρης

Οι ομάδες της Formula 1 συμφωνούν ότι, αν και οι απαιτήσεις υψηλής κάθετης δύναμης παραμένουν στην πίστα Marina Bay της Σιγκαπούρης, οι αλλαγές στη χάραξη θα έχουν επίδραση.

Λόγω κατασκευαστικών εργασιών, οι (απεχθείς αν με ρωτήσετε) τέσσερις στροφές 90 μοιρών προς το τέλος της πίστας (στροφές 16-19) έχουν αφαιρεθεί από τη φετινή διαδρομή. Αντ’αυτών, υπάρχει μια ευθεία που οδηγεί από τη στροφή 15 στην πρώην στροφή 20, που για φέτος θα είναι η στροφή 16.

Η αφαίρεση του αργού αυτού κομματιού προφανώς μειώνει το χρόνο του γύρου, αλλά έχει επίσης και θετικό αντίκτυπο στα ελαστικά και στα φρένα, επιτρέποντας καλύτερη διαχείριση της θερμοκρασίας τους και μειώνοντας τη φθορά και την καταπόνηση.

«Νομίζω ότι θα είναι πιο εύκολο για τα ελαστικά επειδή όλο αυτό το φρενάρισμα και τα θέματα πρόσφυσης και η φθορά που έρχεται από εκεί θα είναι ευκολότερα,» δήλωσε στο motorsport.com ο διευθυντής απόδοσης της Aston Martin, Tom McCullough.

«Κανονικά, αυτό που συνέβαινε ήταν ότι, στο τέλος του γύρου, επειδή δεν υπήρχε πολύς χρόνος για να ανακάμψουν τα ελαστικά, ειδικά τα πίσω έκαιγαν στην παλιά χάραξη.

Αυτό που κάνει η νέα είναι ότι τους επιτρέπει να κρυώσουν λίγο και τα ελαστικά σου δε θα είναι τόσο άσχημα σε αυτές τις τελευταίες στροφές. Οπότε πιστεύω ότι από πλευράς ελαστικών, κάνει τη ζωή ευκολότερη,» πρόσθεσε.

«Πιθανότατα θα είσαι ακόμα με μέγιστη κάθετη δύναμη στην πίστα λόγω όλων των υπόλοιπων παραγόντων, αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει ιδιαίτερα.»

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής απόδοσης μονοθεσίου της Williams, Dave Robson, ελπίζει ότι η αλλαγή θα ευνοήσει περαιτέρω την FW45, που έχει δείξει δυνατή σε γρήγορες πίστες αλλά πολύ πιο προβληματική σε αργές.

«Η αλλαγή στη χάραξη μάλλον μας βοηθά επειδή τέσσερις στροφές έχουν φύγει. Οπότε αυτό μάλλον είναι θετικό.

Αλλά πιστεύω ότι, ακόμα πιο σοβαρά, αυτό θα αλλάξει τη φύση της πίστας αρκετά. Όχι τόσο από άποψης επιπέδου κάθετης δύναμης, όσο από φρεναρίσματος, που είναι πάντα δύσκολο εκεί,» σχολίασε.

«Η ενέργεια που πρέπει να διαχειριστούν τα φρένα, η φθορά των πίσω ελαστικών, είναι πάντα πολύ δύσκολα φτάνοντας στο τελευταίο κομμάτι. Οπότε το να έχουμε αυτές τις στροφές εκτός αυτού του τμήματος της πίστας αλλάζει αυτό το χαρακτηριστικό της πίστας αρκετά για όλους, προφανώς. Ελπίζω να ευνοήσει λίγο περισσότερο τα δυνατά σημεία αυτού του μονοθεσίου.»

Από τους οδηγούς, ο Esteban Ocon υπέδειξε ότι η νέα στροφή 16 (πρώην 20) θα αποτελέσει δυνητικά και σημείο προσπερασμάτων.

«Αυτά ήταν πολύ, πολύ καλά νέα. Σε μια πίστα που δεν απολαμβάνεις και πολύ να οδηγείς, το να την αλλάξουν είναι πολύ καλά νέα,» απεφάνθη ο Γάλλος.

«Ελπίζω και για τα προσπεράσματα, τα οποία ήταν αδύνατα πριν. Είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα μπορούμε να μείνουμε πιο κοντά ακολουθώντας και αυτό θα αλλάξει αρκετά.»

Πηγή: motorsport.com

Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!

Author: Βασίλης Τσάκαλος

https://www.rockrooster.gr/author/billjackal/

Η Formula 1 είναι αγάπη από τα 6 μου και παραμένει πάντα ψηλά στα ενδιαφέροντά μου. Γράφω άρθρα για motorsport και μουσική. https://www.facebook.com/BillJackal

Related Articles

F1 GP Ιαπωνίας: Τέταρτη pole για Φερστάπεν

cars

F1: Η πιο ακριβή σεζόν όλων των εποχών!

cars

Με αναβαθμισμένο κινητήρα στην πρεμιέρα η Ferrari

cars

Formula 1: Όσα έγιναν στο GP Mεξικού που απολαύσαμε σε ΑΝΤ1 και ANT1+ (εικόνες)

cars

Formula 1: Ποια είναι τα νέα ονόματα των ομάδων που ανακοίνωσε η FIA για το παγκόσμιο πρωτάθλημα- Το πρόγραμμα του 2024

cars

Renault και Haas έβγαλαν προσωπικό σε υποχρεωτική άδεια

cars

F1 – Grand Prix Ολλανδίας: Πρωτιά στην τηλεθέαση για την νίκη του Φερστάπεν

cars

F1: Ενίσχυση κεφαλαιουχικών δαπανών για τις 4 ουραγές ομάδες

cars

Χάμιλτον: Δεν το είχε πει ούτε στους γονείς του!

cars