Η προσπάθεια της Hyundai να διεισδύσει στον κόσμο των μοντέλων υψηλής απόδοσης βρίσκεται σε εξέλιξη και η πιο πρόσφατη είσοδος στο πρόγραμμα νέων προϊόντων της κορεατικής εταιρείας θα είναι ένα εκρηκτικό Tucson N, όπως αναφέρουν οι συνάδελφοί μας στο Auto Express.
Με στόχο να λανσαριστεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, προς το τέλος του κύκλου ζωής του τρέχοντος μοντέλου, θα έρθει στην αγορά για να ανταγωνιστεί το Cupra Ateca, το Audi SQ5 και το επικείμενο Volkswagen T-Roc R.
Άνθρωποι μέσα από το N Division τηρούν σιγή ιχθύος για τις τελικές προδιαγραφές του αυτοκινήτου, αλλά υποστηρίζουν ότι μπορούμε να μιλάμε για τουλάχιστον 340 άλογα από το Tucson N και χρόνο για το σπριντ των 0-100 km/h κάτω από τα έξι δευτερόλεπτα -για να είναι ανταγωνιστικοί έναντι των αντιπάλων. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η κορεατική φίρμα «δεν ενδιαφέρεται να κατασκευάσει επίσης αυτοκίνητα με σήματα «N» σε κάθε κατηγορία που δραστηριοποιείται η εταιρεία».
Το Tucson θα είναι επικεφαλής της Σειράς N της Hyundai μέχρι την άφιξη του μοντέλου που οι μηχανολόγοι του N Division απλώς περιγράφουν ως ένα «halo car» και το οποίο θα είναι ο «brand-changer» που είπαμε στην αρχή.
Επισήμως το τμήμα επιδόσεων της Hyundai δεν επιβεβαιώνει σε ποια πλατφόρμα θα βασιστεί γι’ αυτό το αυθύπαρκτο (;) μοντέλο, αλλά πηγή μέσα από την εταιρεία υποστηρίζει ότι, «Θα το κάνουμε με το πάσο μας –διότι όταν λανσαριστεί θα “διαλύσει” ό,τι υπάρχει στον τομέα του».
Γνωρίζουμε ότι το N Division έχει ήδη δουλέψει για ένα χρονικό διάστημα πάνω σε ένα «μουλάρι» εξέλιξης με τετρακίνηση και κιβώτιο ταχυτήτων που βασίζεται στο i30 N, αλλά η πηγή δεν επιβεβαίωσε ότι πρόκειται για το περί ου ο λόγος «halo car». Αρκέστηκε απλώς στο να αναφέρει ότι πρόκειται για μία επιλογή που βρίσκεται στο τραπέζι, ενώ ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα είναι ένα διαφορετικό θέμα.
Πριν όμως απ’ όλα αυτά όμως, το επόμενο μοντέλο N θα βασιστεί στο i20 και θα εμφανιστεί στις αρχές του 2020. Αναμένεται δε να αποδίδει τουλάχιστον 250 άλογα που θα περνούν στους εμπρός τροχούς, υποβοηθούμενα από ένα νέο ηλεκτρονικό μπλοκέ. Ένα μοντέλο που θα βλέπει για ανταγωνισμό του το Ford Fiesta ST και το Volkswagen Polo GTI, κάτι που άνθρωποι μέσα από τη Hyundai λένε ότι είναι «πολύ σίγουροι» ότι θα το πετύχουν.