Μετά από το TTS που είδαμε τον προηγούμενο μήνα, η ανανέωση της γκάμας του Audi TT ολοκληρώνεται με το κορυφαίο TT RS που αποκτά ακόμα πιο επιθετική εμφάνιση και διατηρεί τον πεντακύλινδρο κινητήρα με απόδοση 400 PS.
Στο εμπρός μέρος, οι αλλαγές εντοπίζονται στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και το σπλίτερ εμπνευσμένο από τους αγώνες (σε μαύρο χρώμα ή στην απόχρωση του αμαξώματος).
Στο προφίλ έχουμε νέα πλευρικά μαρσπιέ με μαύρες λεπτομέρειες και ζάντες 19″ ή 20″ με μαύρες ή κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας απέκτησε επιπλέον εσοχές, ενώ η νέα σταθερή αεροτομή σε συνδυασμό με τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης και το νέο διαχύτη ενισχύουν τη δυναμική εμφάνιση.
Το TT RS διατίθεται σε οκτώ εξωτερικές αποχρώσεις συμπεριλαμβανομένων των νέων Kyalami green, Pulse orange και Turbo blue, και υπάρχει η επιλογή στοιχείων όπως η αεροτομή σε ματ αλουμινένιο ή γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Τα φωτιστικά σώματα LED ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου ενώ προαιρετικά διατίθενται matrix LED (εμπρός) και matrix OLED (πίσω).
Στο εσωτερικό δεν έχουμε σημαντικές αλλαγές εκτός από την αναβάθμιση του λογισμικού του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI. Παραμένουν το σπορ τιμόνι με paddles αλλαγής ταχυτήτων, τα σπορ καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara (προαιρετικά Nappa leather), το ηχοσύστημα Bang & Olufsen 680 watts και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών. Επιπλέον, το πακέτο RS design περιλαμβάνει λεπτομέρειες σε κόκκινη ή μπλε απόχρωση.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο πεντακύλινδρος κινητήρας 2,5 TFSI με 400 PS και 48,9 kgm ροπής (μεταξύ 1.950-5.850 rpm) που συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο S-tronic επτά σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης Quattro.
Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,7 δευτερόλεπτα (Coupé) και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h (προαιρετικά 280 km/h). Όπως αναφέρει η Audi στο δελτίο τύπου, ο συγκεκριμένος κινητήρας διακρίθηκε για ένατη συνεχόμενη χρονιά με το βραβείο International Engine of the Year Award.
Το κορυφαίο TT εξοπλίζεται και με το σύστημα Audi Drive Select που επηρεάζει την αίσθηση του τιμονιού, τη συμπεριφορά του κιβωτίου, την απόκριση του κινητήρα, τον ήχο της εξάτμισης και την προαιρετική ενεργή σπορ ανάρτηση με τεχνολογία Magnetic ride, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.
Το ανανεωμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από τις 7 Φεβρουαρίου 2019, ενώ τα πρώτα μοντέλα αναμένονται στις αντιπροσωπείες από την άνοιξη. Η τιμή του στη Γερμανία είναι 67.700 ευρώ για το Coupé και 70.500 ευρώ για το Roadster.