CARSNEWS
WORLD

Επίσημο: Ανανεωμένο Audi TTS

Μετά από την πρόσφατη ανανέωση της 3ης γενιάς του TT το καλοκαίρι, η Audi φρεσκάρει και το τετρακίνητο TTS σε Coupé και Roadster εκδόσεις, οι οποίες εκτός από την ελαφρώς διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση αποκτούν το νέο επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων S-Tronic.

Εμφανισιακά, το ανανεωμένο TTS έχει πιο επιθετικούς προφυλακτήρες με περισσότερες εσοχές και σύνθετες εισαγωγές αέρα (ίδιους με αυτούς της έκδοσης S-Line), ανασχεδιασμένη γρίλια με το έμβλημα TTS και νέο διαχύτη που πλαισιώνει την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ προσφέρεται και σε δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις pulse orange και turbo blue. Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται σε νέες δερμάτινες επενδύσεις με κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες από carbon και Alcantara.

Το νέο πακέτο TTS competition προσθέτει στον εξοπλισμό μια σταθερή αεροτομή, LED φωτιστικά σώματα, το έμβλημα της Audi στα μαρσπιέ, φιμέ τζάμια, ζαντες 20 ιντσών σε απόχρωση high-gloss black, κόκκινες δαγκάνες φρένων, επιπλέον επιλογές για αποχρώσεις του αμαξώματος (Glacier white, tango red και mythos black) με λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα.

Audi

Ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.0 TFSI αποδίδει πλέον 306 PS στις 5.400–6.500 σ.α.λ. και 40,8 kgm ροπής στις 2.000-5300 σ.α.λ. κάτι που σημαίνει πως χάνει 4 PS αλλά κερδίζει 2 kgm ροπής σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Χάρη στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το TTS επιταχύνει τα 0-100km/h σε 4,5’’ (4,8’’ για το Roadster) κερδίζοντας ένα δέκατο του δευτερολέπτου, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Λόγω της πιο αραιής κλιμάκωσης των υψηλότερων σχέσεων που είναι πλέον 7 αντί για 6, η μέση κατανάλωση παρουσιάζει βελτιωμένη τιμή 7,1 lt/100km (7,2 lt/100km για το Roadster) και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 161 g/km (166 – 165 g/km για το Roadster). Όπως και πριν, στο στάνταρ εξοπλισμό του TTS περιλαμβάνεται το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro και η ενεργή ανάρτηση magnetic ride με τέσσερις συνδέσμους στο πίσω μέρος.

Η διάθεση του Audi TTS στην Ευρωπαϊκή αγορά ξεκινά από τις αρχές του έτους με αρχική τιμή στη Γερμανία, τα 54.400 ευρώ για το Coupé και τα 57.200 ευρώ για το Roadster.
 

Related Articles

Από 8.800 ευρώ το ηλεκτροκίνητο City Transformer

cars

Test drive: Kia Sportage 1.6 T-GDi 2WD

cars

Mercedes-Benz 220 1954-1959

cars

H L’Amy βάζει τα γυαλιά στη McLaren

cars

Hispano Suiza Maguari HS1 GTC με 1085 PS

cars

Το τιμόνι έχει περισσότερα βακτήρια από ένα κάθισμα δημόσιας τουαλέτας

cars

Νέο Volkswagen Golf: Αποκαλύπεται σε «μέταλλο», μέσα έξω

cars

Test drive: Mercedes-Benz C 180 Auto

cars

Το Škoda 1000 MB γίνεται 55 ετών [videos]

cars