CARSNEWS
WORLD

Επίσημο: Νέα Toyota Supra

Μετά από μια πολύμηνη εκστρατεία teaser, διαρροές φωτογραφιών και τεχνικών χαρακτηριστικών, η Toyota παρουσίασε επιτέλους τη νέα Supra στην έκθεση του Detroit δίνοντας τέλος στην αναμονή των απανταχού φίλων του ιστορικού αυτού ονόματος.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, η Supra είναι έντονα επηρεασμένη από το πρωτότυπο FT-1 (2014), ενώ σύμφωνα με τους σχεδιαστές της ενσωματώνει στοιχεία από την Supra τέταρτης γενιάς (1993-2002) αλλά και το κλασσικό Toyota 2000 GT (1967) με τα οποία μοιράζεται και παρόμοια διάταξη (εξακύλινδρους κινητήρας εμπρός, κοντό μεταξόνιο και πίσω κίνηση). Το αμάξωμα είναι γεμάτο καμπύλες και περίτεχνες εισαγωγές αέρα, με κλασσικές αναλογίες πισωκίνητου sportscar. Το επιθετικό ρύγχος έχει κάτι από formula 1, το σπλιτερ και τα πλευρικά μαρσπιε είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, η οροφή έχει τα χαρακτηριστικά φουσκώματα ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η ενσωματωμένη αεροτομή τύπου duck-tail, τα μυώδη φτερά και ο μεγάλος διαχύτης. 

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι λιττή όπως αρμόζει σε ένα πραγματικό sportscar, με τους ενιαίους αεραγωγούς να τονίζουν το πλάτος της διθέσιας καμπίνας, μια οθόνη ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, κυλινδρικού επιλογέα i-drive και φυσικά πλήκτρα για το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό ομαδοποιημένα στην κεντρική κονσόλα.

Όπως ήδη γνωρίζαμε, το ιαπωνικό μοντέλο μοιράζεται το πάτωμά της με την BMW Z4, όμως οι μηχανικοί της Toyota και της Gazoo Racing το εξέλιξαν σημαντικά. Οι διαστάσεις της νέας Supra είναι 4382mm (μήκος) / 1854mm (πλάτος) / 1293mm (ύψος) και μεταξόνιο 2469 mm, ενώ το βάρος της αγγίζει τα 1541 kg με ισορροπία 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Η ενεργή ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπλός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και προσφέρει δύο επιλογές Normal και Sport με έμφαση στην οδηγική ευχαρίστηση.

Ο εξακύλινδρος σε σειρά twin-scroll turbo κινητήρας 3,0 λίτρων αποδίδει για την περίσταση 335 PS και 50,5 kmg ροπής (έναντι 382 PS και 51 kgm της BMW Z4) και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που έχει τα απαραίτητα paddles στο τιμόνι. Η επιτάχυνση 0-96 km/h απαιτεί 4,1” (το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Toyota) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Η εμπορική διάθεση της Supra στην αμερικανική αγορά θα ξεκινήσει προς το τέλος του καλοκαιριού με τιμή που ξεκινά από τα $49.990 για τη βασική έκδοση, $53.990 για την έκδοση Premium και $55.250 για την Launch Edition που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό 1.500 μονάδων.

Related Articles

Δοκιμάζουμε το Nissan Micra 1.0 IG-T

cars

Νέο VW Golf 8: Το 48βολτο υβριδικό σύστημα

cars

Ανάκληση Volvo

cars

Ασφάλεια: Όταν οι κατασκευαστές επηρεάζουν την EE

cars

H ZF δοκίμασε τον εξωτερικό πλευρικό αερόσακο

cars

Απειλή για την οδική ασφάλεια τα ανήσυχα παιδιά στο αυτοκίνητο

cars

Volkswagen ID. Buggy

cars

Fiat Chrysler: Σημαντική ώθηση με πλατφόρμες Renault

cars

Πρόκληση για την συγχώνευση FCA-Renault οι γαλλικές απαιτήσεις

cars