
Η Ford παρουσίασε την ολοκαίνουργια, έκτη γενιά του Explorer, η οποία βασίζεται σε μια νέα πισωκίνητη πλατφόρμα με αυτοφερόμενο πλαίσιο. Το πιο δημοφιλές SUV στις Η.Π.Α. με ιστορία περίπου 30 ετών, βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς ώστε να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας.
Εξωτερικά το Explorer διατηρεί τα σκουρόχρωμα A-pillar και B-pillar, το χαρακτηριστικό C-pillar με κλίση προς τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα παρόμοιου σχήματος, όμως οι ομοιότητες με τον προκάτοχό του σταματούν εκεί καθώς μιλάμε για ένα εντελώς νέο μοντέλο. Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στη νέα μάσκα που του χαρίζει επιβλητικό ύφος με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα να ενσωματώνονται στη μεγαλύτερη γρίλια, αλλά και στις λιγότερο αυστηρές γραμμές του προφίλ.
Στο εσωτερικό, η πιο ευρύχωρη καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες, με χώρο αποσκευών που φτάνει έως και τα 2486 λίτρα με την αναδίπλωση των δύο πίσω σειρών. Στο ανασχεδιασμένο ταμπλό βρίσκουμε μια οθόνη 8 ιντσών (10 ιντσών στις πλουσιότερες εκδόσεις) με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC® 3, αλλά και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών. Για να μπορούν όλοι οι επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι, το δίκτυο 4G LTE Wi-Fi υποστηρίζει μέχρι και 10 συσκευές ενώ για τους λάτρεις της μουσικής υπάρχει το προεραιτικό ηχοσύστημα B&O με 14 ηχεία και ισχύ 980 watt.
Το βασικό μοντέλο φορά τον EcoBoost κινητήρα 2.3 λίτρων με απόδοση 300 PS και 42,8 kgm ροπής που συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος EcoBoost V6 3.0 λίτρων με απόδοση 365 PS και 52,5 kgm ροπής. Προεραιτικά το μοντέλο διατίθεται με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης και με το νέο Terrain Management System που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ μέχρι και επτά στυλ οδήγησης (normal, sport, trail, slippery, tow/haul, eco, deep snow/sand). Πολύ σημαντικές για την αμερικανική αγορά είναι και οι σημαντικά βελτιωμένες δυνατότητες ρυμούλκησης που πλέον ξεπερνούν ακόμα και τους 2,5 τόνους στην ισχυρότερη έκδοση.
Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, το δημοφιλές SUV εξοπλίζεται με το πλήρες πακέτο Ford Co-Pilot360™, το Active Park Assist 2.0 που χρησιμοποιεί ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων για αυτόνομο παρκάρισμα και εξελιγμένο Adaptive Cruise Control με αναγνώριση ορίων ταχύτητας.
Το νέο Explorer παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στο Chicago και η εμπορική του πορεία αναμένεται να ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2019 στην αγορά των Η.Π.Α.