Η General Motors ανακοίνωσε αλλαγή στη στρατηγική της όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, επιλέγοντας να επενδύσει στην Cadillac ως την κύρια μάρκα για premium ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Παράλληλα, η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε πως το πλήρες πακέτο συστημάτων ημι-αυτόνομης οδήγησης Super Cruise θα είναι διαθέσιμο σε όλα τα μοντέλα της μέχρι το 2020.
Η ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα BEV3 θα αποτελέσει τη βάση για ένα νέο μοντέλο της Cadillac που θα ανταγωνιστεί τις αντίστοιχες προτάσεις των Tesla και Audi. Την ίδια πλατφόρμα, θα μοιραστούν μέχρι το 2023 περισσότερα από 20 μοντέλα της General Motors, τα οποία θα καλύπτουν τουλάχιστον εννιά κατηγορίες, από μικρό crossover μέχρι επταθέσιο πολυτελές SUV.
Μέχρι στιγμής, η Chevrolet ήταν η μάρκα του ομίλου με μεγαλύτερη έμφαση στην ηλεκτροκίνηση και πρωταγωνιστή το Chevrolet Bolt (προσιτό ηλεκτροκίνητο hatchback) και το υβριδικό Volt που όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα θα σταματήσει να διατίθεται στην αγορά. Η επαφή της Cadillac με το “αντικείμενο” περιορίζεται στo αποτυχημένo υβριδικό coupe ELR (2013-2016) και στο υβριδικό σεντάν CT6 το οποίο επίσης θα σταματήσει να παράγεται λόγω χαμηλών πωλήσεων.
Όπως αποκάλυψε η GM πριν μερικούς μήνες, θα διπλασιάσει τις επενδύσεις για την εξέλιξη ηλεκτροκίνητων και αυτόνομων μοντέλων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Για σήμερα Κυριακή, η Cadillac έχει προγραμματίσει εκδήλωση για τους δημοσιογράφους όπου θα παρουσιάσει το νέο επταθέσιο crossover XT6 λίγο πριν ανοίξει η έκθεση του Detroit. Εκτός από το XT6, μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η εταιρεία ετοιμάζει ολική ανανέωση της γκάμας της, με τη νέα γενιά Escalade, τα πολυτελή sedan CT4 και CT5 και την ανανεωμένη ΧΤ5.