CARSNEWS
MARKET

Η BMW ηγέτης της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη

Το BMW Group πούλησε πάνω από 140.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα το 2018, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό ρόλο του στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Συνολικά, 142.617 (+38,4%) ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα BMW και Mini παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο την περσινή χρονιά.

Η Ευρώπη είναι η μεγαλύτερη περιοχή πωλήσεων του Group για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα, συγκεντρώνοντας πάνω από 50% το 2018.

Με παραδόσεις 75.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων σε Ευρωπαίους πελάτες πέρσι, το BMW Group προηγείται όλων με μερίδιο πάνω από 16%. Στη Γερμανία, το ένα στα πέντε ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα που πουλήθηκαν πέρσι προερχόταν από το BMW Group, ενώ σε όλο τον κόσμο, το μερίδιο αγοράς του Group είναι πάνω από 9%.

Η μεγαλύτερη μεμονωμένη αγορά της εταιρίας στα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα είναι αυτή των ΗΠΑ, όπου πουλήθηκαν πάνω από 25.000 ηλεκτροκίνητα BMW και Mini το 2018, συγκεντρώνοντας πάνω από το 7% των συνολικών πωλήσεων του Group στη χώρα αυτή.

Η αυξανόμενη σημασία της ηλεκτροκίνησης για τη συνέχιση της επιτυχίας του Group ως Νο. 1 κατασκευαστή πολυτελών αυτοκινήτων φαίνεται ήδη σήμερα, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων συγκέντρωσαν το 6% των συνολικών πωλήσεων BMW και MINI το 2018, συγκριτικά με το 4% το 2017.

2019: Νέα λανσαρίσματα

Φέτος προγραμματίζεται το λανσάρισμα αρκετών, νέων plug-in υβριδικών μοντέλων, μεταξύ των οποίων η νέα γενιά X 5 plug – in hybrid και η νέα Σειρά 3 plug – in hybrid. Τα μοντέλα αυτά θα χρησιμοποιούν την τελευταία γενιά ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης, προσφέροντας μία ηλεκτρική αυτονομία έως 80 km σύμφωνα με τον κύκλο NEDC. Το 2019 είναι η χρονιά που θα παρουσιαστεί το πολυαναμενόμενο Mini Electric το οποίο θα κατασκευάζεται στην Οξφόρδη, Βρετανία.

Το μέλλον

Μέχρι το 2021, το BMW Group θα έχει πέντε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα: τα i3, iX3, i4, BMW iNEXT & Mini Electric. Μέχρι το 2025, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε τουλάχιστον δώδεκα μοντέλα, με αποτέλεσμα η προϊοντική γκάμα ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του Group να περιλαμβάνει τουλάχιστον 25 μοντέλα.

Προχωρώντας στο μέλλον, η BMW θα μπορεί να κατασκευάζει μοντέλα με πλήρως ηλεκτρικά (BEV), plug-in υβριδικά (PHEV) και συμβατικά συστήματα κίνησης (ICE) σε μία γραμμή παραγωγής. Η δυνατότητα ενσωμάτωσης της ηλεκτροκίνησης (e-mobility) στο δίκτυο παραγωγής επιτρέπει στο Group να απαντά ακόμα πιο ευέλικτα στην αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα. Μέχρι το τέλος του 2019, η βαυαρική μάρκα  εκτιμά ότι, θα έχει πάνω από μισό εκατομμύριο ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα στο δρόμο.

Το Γερμανικό Group εξελίσσει αυτή τη στιγμή την πέμπτη γενιά του ηλεκτρικού της συστήματος κίνησης, όπου θα βελτιστοποιηθεί περαιτέρω η συνεργασία ηλεκτροκινητήρα, κιβωτίου, ηλεκτρονικών ισχύος και μπαταρίας. Εξάλλου, η ενσωμάτωση ηλεκτροκινητήρα, κιβωτίου και ηλεκτρονικών ισχύος μειώνει το κόστος.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι, ο ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί σπάνιες γαίες, γεγονός που επιτρέπει στην εταιρία να μειώσει την εξάρτησή της από τη διαθεσιμότητά τους. Η πέμπτη γενιά του ηλεκτροκινητήρα θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο iX3 το 2020.

Νίκος Τσάδαρης

Related Articles

Οι τρεις μύθοι σχετικά με τα ηλεκτρικά οχήματα

cars

Πώς θα πάρετε πίσω τις πινακίδες του Ι.Χ. για να φύγετε διακοπές

cars

Η νέα BMW Σειρά 1

cars

Τα προνόμια του νέου προγράμματος της BMW All Inclusive

cars

Μια γυναίκα στην Formula 1

cars

Νέος online προϊοντικός κατάλογος από την Total Hellas

cars

Leave a Comment