Η Lamborghini θα μπει στην υβριδική περίοδο της Ιστορίας της. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά ο Stefano Domenicali, πρόεδρος της μάρκας, είχε δηλώσει ότι η τεχνολογική κατεύθυνση για τους διαδόχους των Aventador και Huracan θα είναι ο συνδυασμός πολύστροφων ατμοσφαιρικών κινητήρων V ώστε να μη λείπει και ο κλασικός συναρπαστικός ήχος των Lamborghini, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρες για υψηλότερη απόδοση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Lamborghini Aventador S
Υπάρχουν ωστόσο πληροφορίες ότι από το καλοκαίρι, όταν και έγινε ειδική μυστική παρουσίαση σε επιλεγμένους πελάτες, εξελίσσεται ένα hypercar με υβριδική V12 μηχανή. Το project φέρει τον κωδικό LB48H και σύμφωνα με το ρεπορτάζ του βρετανικού Autocar το αυτοκίνητο προορίζεται για διάδοχος της Aventador, ενώ πηγές του αμερικανικού Road and Track αναφέρουν ότι θα είναι υψηλότερης κλάσης και θα κοστίζει 3 εκ. δολάρια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την πισωκίνητη Lamborghini Huracan LP550-2
Η Lamborghini πειραματίζεται σε σχέση με την πηγή ενέργειας. Το βάρος της μπαταρίας δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα για ένα μεγάλο SUV ή ένα σεντάν, αλλά σε ένα supercar θα ήθελαν να το αποφύγουν. Έτσι, εργάζονται ώστε να αντικαταστήσουν την κλασική μπαταρία με τους ελαφρύτερους “υπερπυκνωτές” (supercapacitors). Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι βέβαια ακριβότερη, ωστόσο έχει πλεονεκτήματα για μια εφαρμογή στην οποία το τελικό κόστος του αυτοκινήτου δεν είναι και τόσο δεσμευτικό. Έχουν μικρότερο όγκο, μπορούν να παρέχουν ενέργεια και να φορτίζονται ταυτόχρονα. Η Lamborghini συνεργάζεται με τον Καθηγητή Mircea Dinca του τμήματος Χημικών-Μηχανικών του ΜΙΤ για την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας στο βαθμό που θα η ενέργεια θα είναι στα ίδια επίπεδα με αυτή που μπορούν να αποθηκεύουν και να παρέχουν οι μπαταρίες που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός.
Η Lamborghini είχε αναφερθεί πρώτη φορά στη συγκεκριμένη τεχνολογία και στη συνεργασία με το MIT όταν πέρσι οι δύο οργανισμοί παρουσίασαν ένα concept, το Terzo Millennio, ως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar. O Maurizzio Reggiani. Επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της Lamborghini είχε πει τότε ότι η τεχνολογία του Terzo Millennio απείχε από την παραγωγή.
Για την ώρα, είναι άγνωστο αν τελικά ο διάδοχος της Aventador θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία, ή αν αυτή θα αξιοποιηθεί πρώτη φορά στο hypercar. Αυτό που σίγουρα δεν θα χρησιμοποιηθεί σε κανένα από τα δύο είναι το αυτοεπισκευαζόμενο ανθρακονημάτινο αμάξωμα του Terzo Millennio. Θα… αρκεστούμε σε πιο δοκιμασμένες λύσεις, όπως μια εξέλιξη του ανθρακονημάτινου μονοκοκ.
Πηγή Autocar, R&T