Μπορεί τα υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι αυτά στα οποία επενδύουν δισεκατομμύρια οι αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμη πολύ δρόμο μπροστά τους έως ότου «πεθάνουν». Τουλάχιστον αυτό φαίνεται να πιστεύουν στην Volkswagen και για το λόγο αυτό ενισχύει την γκάμα των αυτοκινήτων της που μπορούν να κινούνται και με φυσικό αέριο.
Έτσι, μετά την κυκλοφορία του SEAT Arona TGI αλλά και του Skoda Octavia G-TEC, το group VW λανσάρει τις ανανεωμένες εκδόσεις του Polo TGI και του μεγαλύτερου Golf TGI, στα οποία προσθέτει μια τρίτη δεξαμενή καυσίμου. Έτσι η αυτονομία του Polo με φυσικό αέριο αυξάνεται κατά 60 km και αυτή του Golf TGI κατά 80 km.
Το Polo TGI που κινείται από τον τρικύλινδο 1.000άρη κινητήρα των 90 ίππων, έχει τώρα επιπλέον δεξαμενή 16,5 λίτρων με τη συνολική χωρητικότητα να φτάνει τα 91,5 λίτρα κάτι που του εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία 368 χιλιομέτρων.
Το Golf TGI είναι διαθέσιμο με τον τετρακύλινδο 1.500άρη κινητήρα με τους 150 ίππους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο κινητήρας μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο, είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Εδώ η επιπλέον δεξαμενή καυσίμου έχει χωρητικότητα 23 λίτρων που ανεβάζει τον συνολικό όγκο του CNG στα 115 λίτρα. Με αυτόν τον τρόπο η αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει στα 422 χιλιόμετρα. Όλες οι παραπάνω τιμές είναι σύμφωνες με τον νέο κύκλο μέτρησης WLTP με την κατανάλωση να κυμαίνεται ανάμεσα στα 3,5-3,6 kg/100 km και τις εκπομπές ρύπων ανάμεσα στα 95-98 gr CO2/km, ανάλογα με τις διαστάσεις των τροχών.
Η VW αναφέρεται τέλος στα βασικά πλεονεκτήματα της αγοράς ενός αυτοκινήτου CNG. Όχι μόνο είναι πιο αποδοτικό ως προς το καύσιμο από ένα κανονικό βενζινοκίνητο αυτοκίνητο ίδιου μεγέθους, αλλά μειώνει και τις εκπομπές ρύπων κατά περίπου 25%.