Ξεκίνησε σαν μια προσπάθεια σε τοπικό επίπεδο, όπου διάφοροι ντίλερς της VW θέλησαν να στηρίξουν τα κατά τόπους ποδοσφαιρικά πρωταθλήματα στις ΗΠΑ για νέους. Στη συνέχεια όμως φαίνεται ότι κεντρικά άρεσε η ιδέα και ιδού πώς η VW υπέγραψε συμφωνία με την Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου των ΗΠΑ.
Όπως ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Volkswagen Group της Αμερικής Scott Keogh, η συμφωνία έχει χρονικό ορίζοντα το 2022 και στο διάστημα αυτό τα προϊόντα της VW θα προβάλλονται εμφανώς σε όλα τα γήπεδα ποδοσφαίρου της χώρας.
Ωστόσο η VW θα έχει και μεγάλη συνεισφορά με τη μορφή χρηματοδότησης του προγράμματος «One Goal» (ένας στόχος) για την κατάρτιση και την ενθάρρυνση περισσότερων γυναικών προπονητών ποδοσφαίρου. Σύμφωνα με την U.S. Soccer, το 47% των νέων ποδοσφαιριστών είναι γυναίκες, αλλά μόνο το 15% των προπονητών είναι γυναίκες.
Πέρα από τα γήπεδα η προβολή της VW θα είναι έντονη και στις γυναικείες εθνικές ποδοσφαιρικές ομάδες της χώρας που παίρνουν μέρος στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Μάλιστα, η Εθνική Ομάδα Γυναικών των ΗΠΑ έχει αναδειχτεί σαν η ομάδα με την καλύτερη άμυνα, διάκριση που θα προσπαθήσει να μην χάσει στη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου Γυναικών FIFA 2019, που θα φιλοξενηθεί στη Γαλλία φέτος.
Η συμφωνία είναι αναμφισβήτητα μια έξυπνη κίνηση στρατηγικής από πλευράς VW, που μέσω του ποδοσφαίρου θα προσπαθήσει να γίνει και πάλι αγαπητή στο ευρύ αμερικανικό κοινό, μετά τη δυσφήμιση που εισέπραξε από το dieselgate.