Το 1963, η κουπέ Chevrolet Corvette C2 χαιρετίστηκε από πολλούς λάτρεις του μοντέλου ως το πλέον αντιπροσωπευτικό δείγμα του αμερικανικού σπόρτσκαρ. Η πρώτη χρονιά της Sting Ray εγκαινίασε τα «κρυφά» εμπρός φανάρια, την ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και τη μεταλλική, φιξ οροφή. Ήταν δε η μοναδική χρονιά κατά την οποία οι σχεδιαστές της Chevrolet έκαναν το δικό τους και τοποθέτησαν το χαρακτηριστικό διαχωριστικό στο πίσω τζάμι και στο αυτοκίνητο παραγωγής. Μια επιλογή που έκανε τις 10.594 Split-Window Sting Ray ΜΥ1963 που πουλήθηκαν τις πιο γοητευτικές για το μοντέλο 1963-1967 -το 1964 καταργήθηκε το διπλό πίσω τζάμι.
Οποιοδήποτε Corvette με διπλό πίσω τζάμι θα ήταν ευπρόσδεκτη προσθήκη σε μια συλλογή, αλλά αυτό το δείγμα που θα βγει σε δημοπρασία στο Scottsdale στις 17 Ιανουαρίου, διαθέτει ένα ιδιαίτερα ωραίο σύνολο έξτρα -ή «απουσιών» για να είμαστε ακριβέστεροι. Χωρίς κλιματισμό και υποβοηθούμενα φρένα, με 4τάχυτο χειροκίνητο σασμάν και το κορυφαίο ψεκαστό μοτέρ κάτω από το καπό, μπορεί να αξιοποιήσει ακόμα και σήμερα καθένα από τους 370 ίππους που βρίσκονται κάτω από το καπό. Πράγματι το 1963, μια Sting Ray θα ήταν το ιδανικό αυτοκίνητο για την dragstrip.
Στην περίπτωσή μας έχουμε να κάνουμε με το καλύτερο σουλούπι Corvette που κάτω από το καπό κρύβει έναν από τους καλύτερους κινητήρες της Chevrolet. Μην μπερδεύεστε από αυτό που βλέπετε, δεν υπάρχει λάθος. Ο small block V8 των 327 cu.in. (5,3 lt) φορούσε στάνταρ ψεκασμό Rochester, ενώ το αυτοκίνητό μας, με «αναπνοή» δεύτερης γενιάς, με αλουμινένιο φινίρισμα στο καπάκι, θα ήταν η χαρά του πλήθους. Χρησιμοποιώντας το διάσημο εκκεντροφόρο «097» ή «Duntov», ο L84 327 απέδιδε ονομαστικά τα 365 και στα 370 άλογα (1962-1963), ανάλογα αν φορούσε την έξτρα ηλεκτρονική ανάφλεξη.
Το 1964, η ισχύς του L84 ανέβηκε στους 375 ίππους, καθιστώντας τον πιο πολυσυλλεκτικό κινητήρα στην γκάμα της Chevrolet για τις επόμενες δεκαετίες. Για του λόγου το ασφαλές να πούμε ότι ο small block V8 των 327, μόνο για την Corvette διατίθετο σε τέσσερις εκδόσεις, με τρία κιβώτια και έξι τελικές σχέσεις μετάδοσης! Τα μοτέρ με καρμπιρατέρ απέδιδαν 253, 305 και 345 PS, ενώ το κορυφαίο σε απόδοση ήταν αυτό του αυτοκινήτου μας.
Με το αυτοκίνητο να δείχνει υπέροχο ύστερα από την πλήρη αποκατάστασή του, ο οίκος Bonhams αναμένει αυτή η Split Window να πιάσει κάτι ανάμεσα στις $100.000 έως $160.000, στο επίπεδο της τιμής ενός εξαιρετικού έως πολύ καλού κομματιού (#2 ή #3 Condition. Θα είμαστε σε επαφή… 20 μέρες έμειναν…