Ο Akio Toyoda είναι γνωστός βενζινοαίματος, μεγάλος υποστηρικτής των μηχανικών σπορ και οδηγός αγώνων ο ίδιος πριν κάποια χρόνια.
Οπότε, πώς θα περιμένατε να εμφανιστεί στο Φεστιβάλ της Gazoo Racing, στην πίστα Fuji Speedway; Σίγουρα όχι όπως ένας συνηθισμένος πρόεδρος αυτοκινητοβιομηχανίας, με λιμουζίνα και σοφέρ.
Και όμως, έτσι εμφανίστηκε ο Akio στο Fuji. Μόνο που η λιμουζίνα ήταν η μοναδική, λευκή Toyota Century GRMN και ο σοφέρ ήταν ο επίσημος οδηγός της Toyota στο Le Mans (και πρώην πιλότος Formula 1), Kamui Kobayashi – και μάλιστα με αγωνιστική φόρμα, πηλίκιο και άσπρα γάντια!
Όσο για το εταιρικό αυτοκίνητο του 63χρονου Toyoda, είναι μια χειροποίητη λιμουζίνα Toyota Century, αλλά με μετατροπές από την Gazoo Racing. Έχει σπορ μάσκα με πλέγμα, εμπρός ποδιά με αεροδυναμικό διαχωριστή κι ένα κόκκινο σιρίτι (που επεκτείνεται περιφερειακά σε όλο το αυτοκίνητο), τεράστιες ζάντες της BBS, χαμηλωμένη ανάρτηση κι ένα διακριτικό σπόιλερ στην ακμή του πορτμπαγκάζ. Το κινητήριο σύστημα λέγεται ότι είναι το νορμάλ υβριδικό του Century, με τον 5λιτρο V8 και το ηλεκτρικό μοτέρ, που αποδίδουν συνδυαστικά 431 ίππους. Όμως σε αυτή τη μοναδική περίπτωση, φημολογείται ότι συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης.
Το ότι ο Toyoda είπε να του φτιάξουν μια τέτοια λιμουζίνα δεν είναι κάτι συνηθισμένο για τους προέδρους και CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και κάτι δείχνει για το πνεύμα που θέλει να εμφυσήσει ο Akio στην έως πρόσφατα συντηρητική Toyota. Είναι σαν ο Dieter Zetsche να εμφανιζόταν με μια ειδικά φτιαγμένη Maybach AMG ή ο Harald Krüger να έσκαγε μύτη με μια Rolls-Royce πειραγμένη από την BMW M division!
Όσο για το φεστιβάλ της Gazoo Racing, ήταν ένα μεγάλο πάρτι όπου –όπως θα δείτε και στο video– πρωταγωνίστησαν επίσης η (ακόμα καμουφλαρισμένη) νέα Supra, το αγωνιστικό πρωτότυπο TS050 Hybrid του Le Mans, ο παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Yaris WRC, το τερατώδες Prius GT300 των αγώνων Super GT, μια GT86 από τις 24 Ώρες του Nürburgring κι ένα μονοθέσιο Toyota της ιαπωνικής Super Formula.
[Πηγή: yasichi87able / YouTube]