CARSNEWS
AUTONEWS

Το Ford Bronco είναι εδώ αλλά μπορεί να πάει… παντού!

Έπειτα από απουσία 20 ετών και μία πολύμηνη καμπάνια teaser με κάποιες εμβόλιμες διαρροές, η Ford παρουσίασε επιτέλους ένα από τα πλέον πολυαναμενόμενα μοντέλα της. Το Bronco επιστρέφει για να σταθεί ως ένας από τους πιο σοβαρούς ανταγωνιστές απέναντι από το all-time classic Jeep Wrangler, με τους μηχανικούς της Ford να έχουν δημιουργήσει ένα όχημα που παίρνει πολύ σοβαρά την υπόθεση off-roading: ήδη μπορώ να σου πω ότι το ολοκαίνουριο Ford Bronco προσφέρει την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (294 χιλιοστά), μπορεί να διανύσει νερό βάθους 851 χιλιοστών και οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής αγγίζουν τις 29 και τις 37,2 μοίρες – με τα προαιρετικά ελαστικά 35 ιντσών βεβαίως.

Ας ξεκινήσουμε όμως από την βάση για να αναφέρουμε ότι τόσο το δίθυρο όσο και το 4-θυρο Bronco βασίζονται σε ένα παραδοσιακό πλαίσιο τύπου σκάλας ενώ η ανάρτηση εμπρός είναι πλήρως ανεξάρτητη και πίσω, βρίσκουμε έναν συμπαγή άξονα Dana 44 AdvanTEK με ελατήρια και 5 συνδέσμους για αντοχή και καλύτερο έλεγχο εκτός δρόμου. Η διάταξη αυτή εξασφαλίζει τις μεγαλύτερες διαδρομές για την ανάρτηση στην κατηγορία του (17% μεγαλύτερες από τον πλησιέστερο ανταγωνιστή για την ακρίβεια) ενώ για όποιον επιθυμεί το κάτι παραπάνω, υπάρχουν προαιρετικά και τα αμορτισέρ της Bilstein που συνδυάζονται με μία ημιενεργή μπάρα σταθεροποίησης που απενεργοποιείται για να μεγιστοποιηθεί η άρθρωση.

Όσον αφορά στους κινητήρες, το Bronco θα είναι διαθέσιμο με δύο EcoBoost σύνολα: η βασική έκδοση εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο των 2,3 λίτρων που παράγει 270 ίππους και 420 Nm ροπής ενώ υπάρχει και ο V6 των 2,7 λίτρων με 310 ίππους και 542 Nm ροπής. Αυτοί συνδυάζονται είτε με ένα νέο, 7-τάχυτο, μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα 10-τάχυτο αυτόματο ενώ στον τομέα της standard τετρακίνησης, το Bronco εφοδιάζεται είτε με ένα “βασικό” με ηλεκτρική transfer case δύο ταχυτήτων είτε με ένα προηγμένο που διαθέτει ηλεκτρομηχανική transfer case δύο ταχυτήτων και αυτόματη, on-demand εμπλοκή της τετρακίνησης. Το Bronco προσφέρει επίσης την καλύτερη “crawler” σχέση (94,75:1) καθώς και μία σουίτα τεχνολογιών με όνομα Trail Toolbox που περιλαμβάνει συστήματα όπως το Trail Control, το Trail Turn Assist και το Trail One-Pedal Drive.

Για να κλείσουμε, ας πούμε και δύο λόγια για το design, αλλά όχι απαραίτητα γι’ αυτά που βλέπεις. Η Ford αναφέρει ότι αμφότερα τα δύο Bronco εξοπλίζονται με frameless πόρτες που μπορούν να αφαιρεθούν (ευκολότερα απ’ ότι στον ανταγωνισμό) ενώ το δίθυρο μοντέλο διαθέτει αφαιρούμενη hard-top οροφή και το 4-θυρο, μία αφαιρούμενη υφασμάτινη. Επιπλέον, η αμερικανική εταιρία προσφέρει ένα εκτενές πρόγραμμα εξατομίκευσης που περιλαμβάνει πρακτικά τα πάντα, από προφυλακτήρες μέχρι γρίλιες και από φώτα μέχρι φτερά και ράγες οροφής! Στο εσωτερικό από την άλλη, βλέπουμε ένα μοντέρνο αλλά εστιασμένο στην εκτός δρόμου κίνηση εσωτερικό με μία μεγάλη οθόνη 12 ιντσών (8 ιντσών η βασική) για το SYNC4 σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αλλά και αδιάβροχες επενδύσεις, χειριστήρια κ.ά. Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στο αποκλειστικό για το Bronco Terrain Management System με έως και 7 “G.O.A.T.” modes (εκ του Goes Over Any Terrain): Normal, Eco, Sport, Slippery & Sand, Baja, Mud/Ruts και RockCrawl.

Follow @CarsnewsGr

Related Articles

Συνεχίζει τους βομβαρδισμούς σε θέσεις του PKK η Τουρκία – 16 αντάρτες σκοτώθηκαν στις χθεσινές επιχειρήσεις

cars

Η Αθηναΐς Νέγκα απαντά στο «κράξιμο» μετά το σχόλιό της για τη Μαρίνα Σάττι: «Δεν αισθάνομαι ότι αμαυρώνω τη χαρά της»

Bury

Mazda. Αναβαθμίζει e-Skyactiv X

cars

Έρχονται βροχές και καταιγίδες – Ποιες περιοχές θα χτυπήσει η κακοκαιρία

Bury

Αυτό είναι το νέο μικρό SUV της Toyota;

cars

Αυξάνεται ο αριθμός των νεκρών στη νότια Βραζιλία – Έφτασαν τους 29 και άλλοι 60 αγνοούνται

Bury

Lamborghini Huracan Evo RWD Spyder. Και “καλοκαιρινή” και πισωκίνητη!

cars

Ελένη Βουλγαράκη και Φώτης Ιωαννίδης έκαναν το επόμενο βήμα στη σχέση τους

Bury

Αγωνιστικά αυτοκίνητα που… πετούν

cars